Saa turhat ajot ja autonvaihdot jäädä
1,45
7
1950
Vastaukset
- ...........
juu hintojen piti vain nousta 5centil litraa kohden niin nous 10 centillä ei ne osaa huoltoasemilla laskea ollenkaan nykyään
- finnbulli
bensan maailmanmarkkinahinta on noussut hyvin voimakkaasti.
- p-kele
bensan ja dieselin maailmanmarkkinahinta nousi yhdessä yössä. Jos veronkorotus oli 4-5 snt/l ja käytännössä hinta nousi 10-15 snt/l niin syy on vain öljy-yhtiöiden (lue Neste) suunnattomassa ahneudessa.
- finnbulli
p-kele kirjoitti:
bensan ja dieselin maailmanmarkkinahinta nousi yhdessä yössä. Jos veronkorotus oli 4-5 snt/l ja käytännössä hinta nousi 10-15 snt/l niin syy on vain öljy-yhtiöiden (lue Neste) suunnattomassa ahneudessa.
- kesemmällä
Ainakin tuon 1,80 tulee olemaan kesän kynnyksellä. Taala on ollut aallonpohjassa ja on pikkuhiljaa vahvistumaan päin. Crude pysyttelee yli sadan taalan ja jenkkien autoilukausi alkaa...
- nousee
Hinta noussee siinä 10-20% vuodessa. Eli viiden vuoden päästä ajellaan siinä 2,5-3,5€/litra...
Ei se öljy lopu... Joo perkele, eipä varmaan.
Katarina myrsky muka laukaisi öljyn hinnan tähän nousukiitoon.
Täyttä paskaa. - STOP""
nousee kirjoitti:
Hinta noussee siinä 10-20% vuodessa. Eli viiden vuoden päästä ajellaan siinä 2,5-3,5€/litra...
Ei se öljy lopu... Joo perkele, eipä varmaan.
Katarina myrsky muka laukaisi öljyn hinnan tähän nousukiitoon.
Täyttä paskaa.Miksi valehtelet
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191