Voi Pikantti!

ostaja minäkin

Maksi-Matti ja Ruoka-Carlson lopettivat toimintansa. Innolla odottelin, kuinka uusi K-kauppa, Pikantti, tulee ja täyttää kahden keskustassa sijaitsevan ruokakaupan paikan. Mielessäni kuvittelin, että unohdan Graanin suurmyymälät tyystin ja keskitän tästä lähtien ruokaostokseni kokonaan keskustaan.

Mutta kuinkas kävi? Olen nyt käynyt 6-7 kertaa ostoksilla Pikantissa ja JOKA kerran, hyllyt ovat ammottaneet tyhjyyttään! Myöskin valikoimat ovat todella suppeat, myymälä sekava ja epäsiisti sekä myyjät hyvin epäkohteliaita ja tympeitä. Ainoastaan kassalla on muutaman kerran ollut kohteliaan iloinen nuorinainen.

Uuden Vuoden aattona klo: 16 ei hyllyistä löytynyt enää nakkeja, ranskalaisia perunoita eikä perunasalaattia, jotka kuitenkin ovat sesonkituotteita, joiden menekkiin voi kuitenkin helposti varautua. Myös monet muutkin tuotteet olivat loppuneet kokonaan.

No, mitä teen jatkossa? Enpä valita asiasta enempää, vaan käytän jatkossakin Prisman ruokapuolen tarjontaa ja Rokkalan K-kauppaa ja ajan keskustan ohi niin kuin tätäkin ennen.

Kyllä tällä menolla keskusta kuihtuu!

19

2882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppojen asiakas

"Uuden Vuoden aattona klo: 16 ei hyllyistä löytynyt enää nakkeja, ranskalaisia perunoita eikä perunasalaattia, jotka kuitenkin ovat sesonkituotteita, joiden menekkiin voi kuitenkin helposti varautua. Myös monet muutkin tuotteet olivat loppuneet kokonaan."

Tais ne olla loppu muistakin liikkeistä. Jo ennen klo 16 oli Prismasta loppuneet lähes kaikki leipätuotteet (jäljellä vain surkeinta moskaa). Leipä sentään on tärkeämpää kuin jotkut perunasalaatit, joita voi ostaa etukäteenkin. Leipä pitäisi saada tuoreena niin, ettei sitä tarvitsisi hamstrata etukäteen kotona vanhenemaan.

• PetrusB

Tämä on kai kaupan alalla yleinen ongelma.
        Tuottoa pitäisi saada, ja hyllyntäyttäjä (ihminen) on "kustannuserä", joka minimoidaan.
        Niinpä joskus hyllyt ammottavat tyhjyyttään silloinkin kun tavara liikkuisi.

• uudessa Siwassa? Olisiko sieltä löytynyt apua harmittavaan tilanteeseen? Itse tykkään Pikantista tosi paljon. Asioin siellä erään vanhuksen puolesta. Mielestäni Pikantin hinta/laatu on kohdallaan. Henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista, joten kiitos heille. Olen ollut opiskeluaikaan Jyväskylän Sokoksen silloisessa Mestarin Herkussa töissä ja opin siellä jotain kaupan alasta. Lisäksi rakas pikkusiskoni uurastaa selkä vääränä naapurikaupungin Citymarketissa, joten sympatiani on vahvasti kaupan henkilökunnan puolella: Hyvää vuoden jatkoa sekä asiakkaille että kauppojen henkilökunnalle- olette palkkanne ansainneet :)

• ei olisi pahitteeksi...

...on minullekkin monesti käynyt vastaavalla tavalla. En saanut haluamaani glögiä alkosta ennen Joulua, oli nääs loppunut. Suklaa joulukalenterit oli myyty, kun minä asian muistin... Pitkään palavat hautakynttilät oli lopussa pyhäinpäivän alla... autoakaan ei saanut juuri ennen pakkasia pesuun..oli tuntien jono... mitä tästä opimme.. !! Omasta tyhmästä päästä kärsii ITSE ENITEN !! Jos on tyyliltään Matti Myöhänen, niin kauppiastahan siitä mielellään syyttää... ei ainakaan itseään(ainakaan Savossa). Hyvä kauppa on Pikantti ja kivat kauppiaat ja muu väki !! Onnea ja menestystä heille!

• ostaja minäkin

Ajaa surautin (onneksi kello oli vasta tuon 16 ja risat) Rokkalan K-marketiin ja sain sieltä tarvitsemani tuotteet.

Rokkalan kauppa on muutenkin selkeä ja siisti, kannattaisi Pikantin uuden kauppiaspariskunnan käydä tutustumassa. Pikantissa makkaratkin heti ulko-ovesta tultaessa vasemmalla, vastapäätä vihannekset! Miksei Kesko puutu/opasta tuotejärjestelyissä?

• laalaaluu
        ostaja minäkin kirjoitti:

Ajaa surautin (onneksi kello oli vasta tuon 16 ja risat) Rokkalan K-marketiin ja sain sieltä tarvitsemani tuotteet.

Rokkalan kauppa on muutenkin selkeä ja siisti, kannattaisi Pikantin uuden kauppiaspariskunnan käydä tutustumassa. Pikantissa makkaratkin heti ulko-ovesta tultaessa vasemmalla, vastapäätä vihannekset! Miksei Kesko puutu/opasta tuotejärjestelyissä?

tulee tietääkseni Keskosta.Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, on tämä Pikantti viimeisimmän mallin mukaan tehty. Itsekin ihmettelin niitä leikkeleitä heti sisääntulossa, ja muutenkin tuotteet on omasta mielestä oudosti siihen nähden, että kylmässä säilytettäviä pitää ottaa kärryyn jo heti mennessä?!Jauhelihatkin leipomotuotteiden vieressä?Sai jonkin aikaa etsiä. Toinen hämmentävä asia oli väritys,harmaata ja sitä silmiin sattuvaa oranssia?!Kertakaikkisen kamalaa, mikähän idea Keskolta tuo on ollut? En tuntenut kauppaa omakseni useamman vierailunkaan jälkeen, Maksimattia/Maksia tuli ikävä sekä sen henkilökuntaa-olihan siellä Pikantissa muutama tuttu kasvo sentään.Itse päädyin käyttämään Rokkalan Superia ja Graanin kauppoja, enkä ole aikeissa päätöstä muuttaa-ei ole mitään syytä.

• ehänmiätiiä
        laalaaluu kirjoitti:

tulee tietääkseni Keskosta.Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt, on tämä Pikantti viimeisimmän mallin mukaan tehty. Itsekin ihmettelin niitä leikkeleitä heti sisääntulossa, ja muutenkin tuotteet on omasta mielestä oudosti siihen nähden, että kylmässä säilytettäviä pitää ottaa kärryyn jo heti mennessä?!Jauhelihatkin leipomotuotteiden vieressä?Sai jonkin aikaa etsiä. Toinen hämmentävä asia oli väritys,harmaata ja sitä silmiin sattuvaa oranssia?!Kertakaikkisen kamalaa, mikähän idea Keskolta tuo on ollut? En tuntenut kauppaa omakseni useamman vierailunkaan jälkeen, Maksimattia/Maksia tuli ikävä sekä sen henkilökuntaa-olihan siellä Pikantissa muutama tuttu kasvo sentään.Itse päädyin käyttämään Rokkalan Superia ja Graanin kauppoja, enkä ole aikeissa päätöstä muuttaa-ei ole mitään syytä.

Hämärä on hyllyjärjestys, ei voi kieltää. Paha sanoa sitäkään onko Keskon sana lopullinen vai voiko kauppias vaikuttaa asiaan. Tavarat oudosti/outo valikoima, asiakaspalvelu (Maksin perinteitä jatkavaa???) nihkeätä (pl. jo aiemmin mainittu nuori ystävällisenoloinen kassanhoitaja).

Kävisivät vähän kahvittelemassa ja jutustelemassa Rokkalan ja Graanin kauppaketjukavereiden kanssa, saattas löytyä se puuttuva kipinä!

• kaino vain
        ei olisi pahitteeksi... kirjoitti:

...on minullekkin monesti käynyt vastaavalla tavalla. En saanut haluamaani glögiä alkosta ennen Joulua, oli nääs loppunut. Suklaa joulukalenterit oli myyty, kun minä asian muistin... Pitkään palavat hautakynttilät oli lopussa pyhäinpäivän alla... autoakaan ei saanut juuri ennen pakkasia pesuun..oli tuntien jono... mitä tästä opimme.. !! Omasta tyhmästä päästä kärsii ITSE ENITEN !! Jos on tyyliltään Matti Myöhänen, niin kauppiastahan siitä mielellään syyttää... ei ainakaan itseään(ainakaan Savossa). Hyvä kauppa on Pikantti ja kivat kauppiaat ja muu väki !! Onnea ja menestystä heille!

Rokkalan marketti, samoin kuin Garaaninkin kaupat ovat tehneet vaikka ja kuinka moneta kertaa järjestelyjä olmeassa olonsa aikana.

Näin tekee myös Pikantti, joka ksittääkseni on ollut vasta vähän aikaa tuossa mallissaan.

Toiovon Pikantille menestystä ja paljon ulkomaalaisia asiakkaita. ..erityisesti kesällä, kun heitä tähän kaupunkiin tulee.

• ........

"myymälä sekava ja epäsiisti sekä myyjät hyvin epäkohteliaita ja tympeitä"

Huomioi, että liike on uusi (kiireellä avattu Joulun alla) ja myyjät ehkä vielä stressaantuneita muutoksesta yms.

Jos ei silti tule kelpaamaan, niin mitä vikaa on S-Marketissa ja uudessa ei-niin-pienessä Siwassa?
      Maksinkulmaankin on tulossa kauppoja.

• äitikkä

Olen käynyt kaksi kertaa ja oli tosi mukavan tuntuinen ja selkeä kauppa. Se nyt ei varmaan haittaa jos yksi asiakas ohi ajaa...eiköhän kaikille kaupoille asiakkaita löydy.

• Sinimarjanen

Onkos Toivakalla enää liikkeita ollenkaan?

"Toivakan asiakas jo yli 40v sitten".

• ole ollut

enää muutamaan vuoteen. Maksikin oli viimeiset vuoden toisen kauppiaan hoidossa.

Toivakat keskittyvät kiinteistöbisnekseen siellä sun täällä.

• Sinimarjanen
        ole ollut kirjoitti:

enää muutamaan vuoteen. Maksikin oli viimeiset vuoden toisen kauppiaan hoidossa.

Toivakat keskittyvät kiinteistöbisnekseen siellä sun täällä.

mielestäni vahinko. Harvemmin asioidessa, Graanillakin huomasin kyllä heti, että
        vetäjä liikkeessä oli vaihtunut.
        Toivakoiden aikana koin liikkeessä asioidessa,
        että henkilökunta oli motivoitunut asiakaspalveluun, kaikki ystävällisiä ja tekivät
        juttua muustakin kuin niistä ostettavista tuotteista.:) Todella harmillista.

• kaikille nakkeja tarjolla !!!

Voi turhuuden markkinat! Jos koko kaupungin väki päättää syödä nakkeja samana päivänä, niin todennäköisesti ne kaikista ennakoinneista huolimatta loppuu... samoin pottusalaatti. Kaupoissa on tuhansia ja taas tuhansia tuoteita,yltäkylläisyyttä, joten eiköhän vaihtoehtoja ole jokaiselle ja jokaiselle kukarolle! Älkäämme olko niin pirun kaavoihin kangistuneita, että elämme ja purnaamme kuin kirjoituksen aloittanut henkilö. Jos ei uutenavuotena muuhun kykene kuin nakkeja ja perunasalaattia syömään, niin ei vaadi asiakas paljoa itseltää! Paljon maukkaampia herkuja on olemassa myös vuodenvaihteen ruokalistalle.

• ostajako sinäkin

itsestään.....hah

Ihan kivoja myyjiä Pikantissa.

• a-nakki

olisiko ollut pitkä matka käydä ostamassa uudenvuoden sesonki tuotteet vaikka sieltä Siwasta tai keskustan s-marketista, jos ne oli kerran loppu pikantista..

• Huh+HUH!

"...leikkeleet heti alussa...pitäisi olla kylmässä pidettävät muualla...nakkeja ei lähellä sulkemisaikaa..."

Eikös ne leikkeleet ole ilmatiiviisä paketissa kuitenkin? Eikö ne kotonakin ole huoneenlämmössä joskus 15-20 minuuttia esim. aamupalan aikana? Vai ihanko seilaatte ruokakaupassa tuntitolkulla, että alussa kärryyn kasatut makkarat lämpenee?!?
        Jos uusi Vuosi alkaa ilman nakki, niin se vasta
        N A K I T T A A K I N, hui olkoon!

Ymmärrän kyllä että jokus joku vaan ei mene oman mielen mukaan, mutta että siitä on oikein lähdettävä kirjoittamaan ja kavereilta kommentteja odottamaan.
        Apua!
        Poistun sivuilta ikiajoiksi, että avasinkin tämän pitkästä aikaa, auts, koskee!!!!!!!!
        Mukava silti todeta, että ihmisten ongelmat ei ole minkään kokoisia. Pieni on kaunista :)

• Veeco

VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ KAUPPAA! Munakoison hinta ilmoitettu hyllyssä väärin ja myytiin viimeisen päivän broileria ilman että hyllyssä oli merkintää. Vanhentunut tuote paljastui vasta pari päivää myöhemmin kotona kun oli tarkoitus alkaa laittaa ruokaa. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tässä kaupassa käyn.

• Hohhoijjaaa

Vain todella tyhmä ja törppö valittaja-asiakas ei ITSE tarkista kyseisiä tietoja pakkauksesta. Olet siis juuri tuollainen asiakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe