kun kävin tuolla astro-sivuilla ja haluaisin mielelläni tietää nousevan merkkini, mutta kun mulla on tällanen onkelma et en osaa laittaa noita oikeita pituus- ja leveysasteita, kun olen ulkomailla syntynyt, voisko joku auttaa mua?
Ku mua viehättää nää horoskoopit sen verran et ois mielenkiintosta tietää :)
Synt.aika: 31.3.1986 klo 11.15 Moskova
Kiinnostunut tyttö
tarvisi teidän apua!
1
275
Vastaukset
- kiinnostunut tyttö
Mä sainkii jo tietää mikä on mun nouseva merkki.. Rapuhan se oli.. :)
Hyvää jatkoa ja uuden vuoden alkua kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615213Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183282- 1422715
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162338- 1321872
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1611467Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731407Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081340- 951297