Ladattavia pelejä...

Luzukka

Elikkäs mistä löytyisi ladattavia HEVOSpelejä.
Voi olla demojakin.Mieluiten suomenkielisiä, mutta ei pakko. Vastatkaa kaikki jotka tietää jotain ladattavia HEVOSpelejä!!

42

5785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsu1234

      Lass uns reiten-demo on.

    • jassu-tassu

      unelma hevonen sivulla on hevos peli mutta se on demo tai sitten ostettava joku kysyi demoa tai jotain peliä ja ajattelin kertoa.

    • IssikkaFani

      Katopas tää: www.ridingclub.com lataa siitä se peli. siihen voi ostaa lisää aikaa, mut se on samanlainen kun kaupan peli. ei mikään demo. mut englantii puhutaan. ite oon päässy pitkälle, mutta omasta koneesta ei kuulu äänii ja värit heittelehtii miten sattuu, silloin tällöin. ehkä on joku värinsäätö juttu väärin...

      • satyly

        moi minki se peli jumitaa mun konessa sit


      • IssikkaFani
        satyly kirjoitti:

        moi minki se peli jumitaa mun konessa sit

        Enpä tiedä. Mulla se ei ainakaan hidastellu tai mitään semmosta. Toimi ihan hyvin.
        Jokainen kone on kuitenkin erilainen, enkä ( ei millään pahalla ) sitä peliä ainoastaan sulle kertonut. Jokainen sai siitä hyvän tiedon, eikä mun siihen tarvii enää puuttuu. Jos se ei sun koneel toimi, ni sitten ei voi tehdä mitään.
        Jatketaan osoitteiden vaihtelua!


      • sanifani
        IssikkaFani kirjoitti:

        Enpä tiedä. Mulla se ei ainakaan hidastellu tai mitään semmosta. Toimi ihan hyvin.
        Jokainen kone on kuitenkin erilainen, enkä ( ei millään pahalla ) sitä peliä ainoastaan sulle kertonut. Jokainen sai siitä hyvän tiedon, eikä mun siihen tarvii enää puuttuu. Jos se ei sun koneel toimi, ni sitten ei voi tehdä mitään.
        Jatketaan osoitteiden vaihtelua!

        maksaako se horseclub peli?? tietääkö kukaan...


      • joooooooooooooeeeeiiiiii
        sanifani kirjoitti:

        maksaako se horseclub peli?? tietääkö kukaan...

        Ei se maksa


      • Eläinhöperö

        Latasin pelin ja ku olin aloittamassa pelaamisen niin se ei käynnistänyt peliä vaan sammutti sen yhä uudestaan ja herjasi että käsiteltyjä tiedostoja on poistettu!?
        Latasin sen uudelleenkin,mutta sama homma! Mitä teen?
        Onko se peli siis ihan "Kokonainen" niinkuin kaupasta ostettu vai mitä tarkoitit tuolla että voi ostaa lisää aikaa??
        Peeäs:Toivottavasti vastaat!


      • ellla11235678
        sanifani kirjoitti:

        maksaako se horseclub peli?? tietääkö kukaan...

        se on ridingclub ei horseclub.. sori mut oli pakko huamauttaa.. (:


      • soorii

        Paljonko maksaa ajan ostaminen?


      • mimozaliini

        Mä latasin se ridingclub pelin mut en pääse pelaamaan sitä.. Help me!
        Siihen tulee vaa tällane teksti: riding clup championships is already installed. if it fails to start up, please contact support.


      • Heppahulluu
        mimozaliini kirjoitti:

        Mä latasin se ridingclub pelin mut en pääse pelaamaan sitä.. Help me!
        Siihen tulee vaa tällane teksti: riding clup championships is already installed. if it fails to start up, please contact support.

        Hei! Suomensin ton netistä, ja se on suomeksi:
        Ratsastus clup mestaruus on jo asennettu. jos se ei käynnisty, ota yhteyttä asiakaspalveluun.


      • mimozaliini
        Heppahulluu kirjoitti:

        Hei! Suomensin ton netistä, ja se on suomeksi:
        Ratsastus clup mestaruus on jo asennettu. jos se ei käynnisty, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

        ok Kiitti :) !!


      • mimozaliini

        Oon ladannu sen ridingclubin mun koneelle, mut ku siin rekisteröidytään tai mitä lienee tehää ni siihen tulee semmone kenttä mis lukee: ''recruited by'' ja eks se tarkotakki ''kuka värväsi'' tai jtn tommost ni mitä laitan siihe?


      • mimozaliini
        mimozaliini kirjoitti:

        Oon ladannu sen ridingclubin mun koneelle, mut ku siin rekisteröidytään tai mitä lienee tehää ni siihen tulee semmone kenttä mis lukee: ''recruited by'' ja eks se tarkotakki ''kuka värväsi'' tai jtn tommost ni mitä laitan siihe?

        Lukekaa ylläoleva viesti!!!!!!!!


      • esmeralda heppafani
        IssikkaFani kirjoitti:

        Enpä tiedä. Mulla se ei ainakaan hidastellu tai mitään semmosta. Toimi ihan hyvin.
        Jokainen kone on kuitenkin erilainen, enkä ( ei millään pahalla ) sitä peliä ainoastaan sulle kertonut. Jokainen sai siitä hyvän tiedon, eikä mun siihen tarvii enää puuttuu. Jos se ei sun koneel toimi, ni sitten ei voi tehdä mitään.
        Jatketaan osoitteiden vaihtelua!

        no moi etsin heppa pelei HUOM! (suomen kielisiä ladattavia) tietääkö kukaan!?


      • Riding Club facessa
        mimozaliini kirjoitti:

        Mä latasin se ridingclub pelin mut en pääse pelaamaan sitä.. Help me!
        Siihen tulee vaa tällane teksti: riding clup championships is already installed. if it fails to start up, please contact support.

        ei sitä tartte ostaa, ku sitä voi pelata facebookissa ilmaseks vaikkapa koko elämänsä.


    • Kukka987

      Tiedän mistä löytyy ainaki yks ladattava heppapeli,nimittäin unelmahevosen sivuilta, siis lattaa unelma hevonen.

      • fgsfgdrfgsdf

        mutta mikä on sen osoite?


    • kijfiashfoas

      kuinka paljon vie muistia se ridingclub ?? :) onko hyvä peli ?? Sanokaa asteikolla 1-10 ::)

    • Tietääkö KuKaaan?...

      Mun kaverin isä oli ladannut netistä sille mun kaverille jonkun hevonen ja poni pelin ja se oli hyvä tietääkö joku sitä? jos tietää sen nettisivun niin linkatkaa mulle :))

      • Misanik

        En tiiä netti sivuu mut... SE ON KYL TOSI HYVÄ! =)


      • Misanik

        Voitko kysyy siltä sen sun kaverin isältä mistä se latas sen? ; ) Kato mäki haluisin tietää


    • jotaki

      hmm en osaa sanoo mut kantii ladata horse life peli se on iha kiva peli ja on viel yks eli Bellasara siinä kaikki mikä tiiiän ja ehkä lisää tulee ;)

      • esmeralda heppafani

        miten toi horselife 3 ladataan ku hluun sen onko se ilmainen


    • banaani poni1

      kantsii kokeilla planet horsea. siin voi niiku ratsastaa ja kaikke mut se pitää ladata jotenki ihmeellisesti koneelle.
      mulla on ite demo ja koko peli .
      demo on ilmanen ja peli maksaa jotai 14 e.

    • en tajuu

      minulla tuli siihen just ennen peliä smmoinen että jos haluan jatkaa peliä minun on poistettava kaikkitiedostit, mitä se tarkoittaa

      • korjasin

        tarkoitan horse lifea


    • ????

      miten rekistöröidytään horse club peliin...?

    • Heppa höperö

      okei? miten se planet horse lajataa??

      • AliciaOnlineFani

        se maksaa


    • Heips, mulla on tälläinen Hevonen ja Poni - Ensimmäinen ponini peli, mutta ei toimi kun väittää script erroria. Latasin DirectX 9.0:n jonka se siihen vaati mutta ei mitään. Jotenpa ajattelin kysäistä minäkin jotakin neuvoa ongelmaan ;/

      • Anonyymi

        Mistä sait tämän pelin onko se ihan levynä vai saitko jostain ladattua?


    • heppaprinsessa

      Moi!Jos tiiät jotain ladattavii heppa pelein nii kerrotko mulle?ku oon ettiny jo ja unelma hevonen ki on iha kakka!kerro mulle

    • ?
    • Napsu poni

      tässä on pari peliä jotka kaikki on hyviä!

      www.starstable.com

      www.whoahorsie.com

      www.Pennygirl.fi (Osta paketti nii saat yhen pelin ens kuussa!)

      www.howrse.fi

      wwwBellaSara.fi

      www.starshine.com (en tiiä tuliko linkki)

      japs en tiiä muuta :DDD

    • hannover kasvattaja

      kertokaa ladattavia heppa/ponipelejä ei demoja mieluusti ilmaisia

    • SEEEEE!!

      tää on erittäin hyvä peli mut ei heppa peli ;< www.wolfquest.com en sitte YHTÄÄN tiiä tuliko linkki ;

    • heppatyttö_99

      Star Stable Online on paras ! Ite oon päässy pitkälle ja oon star rider :) IHAN HUIPPU !

    • carastora

      Mäki oon ettinyt ladattavia pelei ja olen löytänyt montakin mutta niitä ei voi ladata meidän koneelle :( mutta voiko joku kertoa jotain muita pelejä ?? :D

    • apua4

      Tietääkö kukaan maksaako My Horse Club peli?

    • AliciaOnlineFani

      Alicia Online on maailman paras peli tsekkaa tältä sivulta saa Koreaksi ja englanniksi eli sivu on tämä ja huom sun pitää ensiks rekisteröityä sinne et pääset pitkälle eli sivu on www.aliciagame.com toivon että pidätte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe