Mikä kortti?

misukisu84

Aikeissa on hankkia Nordea pankilta kortti. Siis sellainen kortti,jolla voi vain ostaa,nostaa tililtä rahaa,verkkopankkisysteemit,mutta siinä ei saisi olla sitä luottojuttua,josta sitten aina kuukauden välein tulee lasku. Niin minkä niminen kortti se sitten on,että osaan ottaa oikean?

8

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohda Nordea

      Unohda se Nordea ja hanki S-Pankin Visa debit. Siinä on nuo tarvitsemasi ominaisuudet ja käyttötililtäsi saat korkoa päiväsaldon mukaan 2,5 %.

      • Nuorekas

        Varmaan sitten tuo visa debit on hyvä sinulle. Voit maksaa kaupassa, nostaa rahaa. Luottoa ei siinä ole. Ja S pankissa on itsellänikin tili kun tuli pakosta kun otin S etukortin. Ihan kohtuu korot maksaa, palvelumaksut kohdallaa. Eli tuo visa debit on vähän niinkuin visa electron pieniä eroja on toki. Tosin itselläni on päätili tapiolassa josta saan 2.25% päiväsaldon mukaan eli 0,25 vähemmän kuin saisin S pankista. En vaan heti jaksa taas vaihtaa pankkia kun juuri sain edellisen muutoksen tehtyä.


      • Samaa mieltä
        Nuorekas kirjoitti:

        Varmaan sitten tuo visa debit on hyvä sinulle. Voit maksaa kaupassa, nostaa rahaa. Luottoa ei siinä ole. Ja S pankissa on itsellänikin tili kun tuli pakosta kun otin S etukortin. Ihan kohtuu korot maksaa, palvelumaksut kohdallaa. Eli tuo visa debit on vähän niinkuin visa electron pieniä eroja on toki. Tosin itselläni on päätili tapiolassa josta saan 2.25% päiväsaldon mukaan eli 0,25 vähemmän kuin saisin S pankista. En vaan heti jaksa taas vaihtaa pankkia kun juuri sain edellisen muutoksen tehtyä.

        Kerkisit ensin. Samaa mieltä.

        Tapiola ei ylittänyt kynnystä pankin vaihtoon. Mutta S-Pankki riitti.

        Nyt on sitten käytössä S-Pankki ja Glitnir ja hyvin rullaa. Palvelu pelaa paremmin kuin Nordealla ja tuottojakin tulee reilusti enemmän.


      • Nuorekas
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Kerkisit ensin. Samaa mieltä.

        Tapiola ei ylittänyt kynnystä pankin vaihtoon. Mutta S-Pankki riitti.

        Nyt on sitten käytössä S-Pankki ja Glitnir ja hyvin rullaa. Palvelu pelaa paremmin kuin Nordealla ja tuottojakin tulee reilusti enemmän.

        Kas kummaa, itsekkin avasin hetki sitten Glitneriin tilin.. nyt sä kerkesit ensin. Ja totta pienellä pääomalla saa ihan mukavasti kuin joistain nordeoista ja op:sta..


    • Sekä Nordea Visa Debit että Nordea Visa Electron täyttävät nuo esittämäsi toiveet. Mielestäni Visa Debit on sikäli parempi, että sillä voi maksaa, vaikka yhteyttä pankkiin ei juuri sillä hetkellä saataisi. Ostokset veloitetaan yksitellen suoraan pankkitililtä yleensä kahden pankkipäivän kuluttua. Visa Electron tekee pienimmistäkin maksuista katevarauksen pankkitilille ennen maksun hyväksymistä ja jos tietoliikenneyhteydessä on sillä hetkellä häiriö, maksu epäonnistuu ja myyjä kysyy: "Olisiko sinulla/teillä mitään muuta korttia?". Sen vuoksi vaihdoin minulla pitkään olleen Visa Electronin viime syksynä Visa Debitiin. Molemmat Nordeasta.

      Nordean molemmista korteista menee pieni maksu kuukausittain ja sieltä saat vähemmän korkoa tilillesi, mutta se on täyden palvelun pankki, josta saat tarvittaessa myös asuntolainaa, mitä et voi saada täällä paljon mainostetusta S-pankista.

      • misukisu84

        Maksu tuosta sitten menee kuukausittain? Ja jos on Nordean asiakas ja minulla on check-in niinjoudunko silti maksamaan tuon pienen summan?


      • misukisu84 kirjoitti:

        Maksu tuosta sitten menee kuukausittain? Ja jos on Nordean asiakas ja minulla on check-in niinjoudunko silti maksamaan tuon pienen summan?

        Näköjään Check-in -asiakkaille Visa Electron on maksuton, mutta Visa Debit maksaa 1,00 euroa/kk. Tarkemmin: www.nordea.fi kohta "Henkilöasiakkaat: Kortit ja maksut"


    • mutta tulkoon

      nordean debit/credit kortti on ilmainen, kun debit taasen maksaa joka kuukausi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe