Eli kun kytken adsl-modeemin(a-link rr84)koneeseen ja puhelinpistokkeeseen niin adsl-valo ei syty, olen jostain lukenut että tällöin vika taitaa olla palveluntarjoajan päässä tai talonyhtiön omassa "adsl keskuksessa", onko näin?
A-link rr84:n adsl-valo ei syty
3
1629
Vastaukset
- friend09
Ensimmäinen kerta netissä sillä?
- jepsjeps
Kyllä on ensimmäinen kerta kun sillä yritän nettiin. Eilen ostettu modeemi ja nyt olen ensi kertaa kokeilemassa tätä laajakaistanettiä kun ennen oli kaapelinetti.
- Urhea Säätäjä
Jos kerta pistoke ja puhelinjohto jne ovat uusia ja ehjiä, sanoisin näkemättä että vika on jossain kauempana. Jos kerta olet saanut palveluntarjoajaltasi tiedon että yhteys on heidän puolestaan valmis, soitapa vikapalveluun ja pyydä tarkistusta.
Todennäköisesti se on kytkemättä/avaamatta tai kytketty väärin tms.
Taloyhtiössä ei itsessään ole yleensä adsl-keskusta, ainoastaan puhelinjakamo johon se yhteys tulee sieltä lähimmältä keskukselta (=DSLAM), joka sijaitsee yleensä jossain parin kilsan säteeltä. Tuolta puhelinjakamosta joku käy sitten kytkemässä sen yhteyden oikeaan asuntoon. Jos käy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727