http://www.imdb.com/title/tt0118829/
http://www.cdd4ever.com/
Onko tätä näytetty Suomessa? Milloin? Oliko suomeksi dubattu?
Niin, onko edes hyvä elokuva vai ihan surkea? :0
Cats don´t dance
8
2087
Vastaukset
- nosseli
http://www.telvis.fi/filmiopas/elokuvat/16089/katit eivat tanssi/
Vaikuttaa siltä kuin se olisi kuitenkin julkaistu suomessa, sitä ei kerrota selvästi onko tämä dubattu mutta sehän on suomessa hyvin yleistä piirrettyjen kohdalla.
Elokuvasta on siis käytetty kahta nimitystä suomessa, katit eivät tanssi ja show-katit... tuolla show-katit nimellä löyty video kolarin kirjastosta... ehkäpä jos kovin kiinnostaa niin sen sais kaukolainaan.- NoJopas
Täytyy etsitä tuolla show-katit nimellä, jos sillä kerran on video olemassa. Ehkä jostain vuokraamosta tai omasta lähikirjastosta löytyy.
Jos todella kiinnostun tuosta elokuvasta, näyttää ihan kivalta, tilaan jostain nettikaupasta enkkudvd:n. Eiköhän sen ymmärrä ilman tekstejäkin.
- MovieLover
Leffa näytettiin Kolmosella tai Nelosella n 5-6 vuotta sitten ennen joulua.
Originaali äänillä, ei ole ilmeisesti dupattu ollenkaan.
Aliarvostettu pätkä, hienosti piirretty ja sävelletty.
Suosittelen. - NoJopas
Ostin kirpparilta Show-katit videon eurolla. :) Ja katselin tänään, oli ihan hyvä. Hauska ja tykkäsin animaatio tyylistä. Ja oli muuten suomidubattu, ihan hyvää jälkeä sekin.
- TheOmen1976
Mä sain leffan VHS:änä joskus 9-vuotiaana (oon nyt 15) ja oon kattonut sen kyllä niin monta kertaa että apua.. Tänään just taas katoin sen!!
Se on tosi hauska ja dubattuna se on myös mahtava.. Siellä on CLARK GABLE ja kaikkea, Hollywood = DDD Ja se Darla haha
Hyvä leffa!!! Me katottiin tää leffa isos porukas ja kaikki kyl piti siitä, vai oli animaatio!- TheOmen1976
Tarkotin että "vaikka olikin animaatio" = )
- Nemikoo
Ohoh, google heitti taas keskusteluusi ^^
Tämäkin löytyy hyllystä VHS ja se on niin loistava :') Videot sanoivat kyllä yhteistyö sopimuksen irti ja melkein söi tämän kasetin! DVD hakusessa.... - Kotokatti
Mä oon kattonu tän joskus aikoinaan canal kanavilta ja useampaankin otteeseen. Aivan ihana! En kyllä tiennyt että siitä on suomidubbikin, canalilla esitettiin vaan tekstitettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj682150Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361584Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111313- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk91148Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491063Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781003