Cats don´t dance

NoJopas

8

1852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nosseli

http://www.telvis.fi/filmiopas/elokuvat/16089/katit eivat tanssi/

Vaikuttaa siltä kuin se olisi kuitenkin julkaistu suomessa, sitä ei kerrota selvästi onko tämä dubattu mutta sehän on suomessa hyvin yleistä piirrettyjen kohdalla.

Elokuvasta on siis käytetty kahta nimitystä suomessa, katit eivät tanssi ja show-katit... tuolla show-katit nimellä löyty video kolarin kirjastosta... ehkäpä jos kovin kiinnostaa niin sen sais kaukolainaan.

• NoJopas

Täytyy etsitä tuolla show-katit nimellä, jos sillä kerran on video olemassa. Ehkä jostain vuokraamosta tai omasta lähikirjastosta löytyy.

Jos todella kiinnostun tuosta elokuvasta, näyttää ihan kivalta, tilaan jostain nettikaupasta enkkudvd:n. Eiköhän sen ymmärrä ilman tekstejäkin.

• MovieLover

Leffa näytettiin Kolmosella tai Nelosella n 5-6 vuotta sitten ennen joulua.
      Originaali äänillä, ei ole ilmeisesti dupattu ollenkaan.
      Aliarvostettu pätkä, hienosti piirretty ja sävelletty.
      Suosittelen.

• NoJopas

Ostin kirpparilta Show-katit videon eurolla. :) Ja katselin tänään, oli ihan hyvä. Hauska ja tykkäsin animaatio tyylistä. Ja oli muuten suomidubattu, ihan hyvää jälkeä sekin.

• TheOmen1976

Mä sain leffan VHS:änä joskus 9-vuotiaana (oon nyt 15) ja oon kattonut sen kyllä niin monta kertaa että apua.. Tänään just taas katoin sen!!
      Se on tosi hauska ja dubattuna se on myös mahtava.. Siellä on CLARK GABLE ja kaikkea, Hollywood = DDD Ja se Darla haha
      Hyvä leffa!!! Me katottiin tää leffa isos porukas ja kaikki kyl piti siitä, vai oli animaatio!

• TheOmen1976

Tarkotin että "vaikka olikin animaatio" = )

• Nemikoo

Ohoh, google heitti taas keskusteluusi ^^

Tämäkin löytyy hyllystä VHS ja se on niin loistava :') Videot sanoivat kyllä yhteistyö sopimuksen irti ja melkein söi tämän kasetin! DVD hakusessa....

• Kotokatti

Mä oon kattonu tän joskus aikoinaan canal kanavilta ja useampaankin otteeseen. Aivan ihana! En kyllä tiennyt että siitä on suomidubbikin, canalilla esitettiin vaan tekstitettyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe