SaPKo ottaa lukua

Viestit Talvisalosta kertovat hämmentäviä seikkoja.

SaPKo on kahden erän jälkeen tappiolla 0-7!

Eräs vannoutunut katsoja soitti minulle hetki sitten ja kertoi että SaPKo (Savonlinnan Pallokerho) onkin tänään SaPKo (Savonlinnan Pullokerho)

Puolet ukoista löntystää haarat vipattaen ja pelkäävät taklauksia ettei rapulapaska lävähdä punttiin. Joillakin on vielä nestekuuri veressä ja luistellaan aika vinossa. Myös kinkunsulatus on epäonnistunut ainakin suusta yrjötyistä kinkkupalsista päätellen kun Vantaan pojat taklaa.

Pojat voisivat saad kroppansa kuntoon ensi lauantaiksi vierasotteluun Jukureita vastaan muutoin tulee tappio selvin lukemin 17-1

8

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaPKo näyttää tasonsa.

      Tunge sinä niitä pullopojuja takapuolees...hah hah
      0-7 hahahahahahahhahahahahah....nyt koskee ja kyykkysi on syvä!!!!

      • Miten tämä minuun liittyy? Missä kyykyssä minä olen? Olenko joku SaPKon pelaaja vai? Sinä taidat olla vähän typerä pelle.

        SaPKo on jo tasonsa näyttänyt, katso vain sarjataulukkoon. Sitä tasoa ei yksittäisessä ottelussa epäonnistuminen muuta mihinkään.

        Silti 1-8 tappio on hävettävä esitys. Tästä voi vain parantaa. Häpeä on kuitenkin pienempi kuin sinun äitisi häpeä kun sinut synnytti. Vikaan meni, isäsikin runoili vuonna 1987


      • Ehe ehe,,,,
        SavoRULES kirjoitti:

        Miten tämä minuun liittyy? Missä kyykyssä minä olen? Olenko joku SaPKon pelaaja vai? Sinä taidat olla vähän typerä pelle.

        SaPKo on jo tasonsa näyttänyt, katso vain sarjataulukkoon. Sitä tasoa ei yksittäisessä ottelussa epäonnistuminen muuta mihinkään.

        Silti 1-8 tappio on hävettävä esitys. Tästä voi vain parantaa. Häpeä on kuitenkin pienempi kuin sinun äitisi häpeä kun sinut synnytti. Vikaan meni, isäsikin runoili vuonna 1987

        Olet Savon pelle!...oikea rääpäle. Vituttaako elää yksin pygmi? Vitun juntti!


      • Jepjep**
        Ehe ehe,,,, kirjoitti:

        Olet Savon pelle!...oikea rääpäle. Vituttaako elää yksin pygmi? Vitun juntti!

        Olen huomannut, että teillä on ollut tässä jo jonkin aikaa lämpöä suhteessanne ja sinä aina vastailet SavoRulekselle niin kiihkeästi. Pylly sinua ainakin kiinnostaa kun olet siitä joka viestissäsi puhumassa.


      • Hoh hoh ...
        Jepjep** kirjoitti:

        Olen huomannut, että teillä on ollut tässä jo jonkin aikaa lämpöä suhteessanne ja sinä aina vastailet SavoRulekselle niin kiihkeästi. Pylly sinua ainakin kiinnostaa kun olet siitä joka viestissäsi puhumassa.

        Perseestä ei puhu kuin sinä ja Rulle, joten taidatte olla tuhkaluukkupoikia heh heh..tule vain kaapista vaikka se vanhempias hävettääkin. Hehän ovat tottuneet sun noloihin tempauksiin. Olet kova poika vääristelemään kun et muuta voi luuseri!


      • Jepjep**
        Hoh hoh ... kirjoitti:

        Perseestä ei puhu kuin sinä ja Rulle, joten taidatte olla tuhkaluukkupoikia heh heh..tule vain kaapista vaikka se vanhempias hävettääkin. Hehän ovat tottuneet sun noloihin tempauksiin. Olet kova poika vääristelemään kun et muuta voi luuseri!

        Pitäskö sun ihan oikeesti hankkia elämä?


      • Hophop!
        Jepjep** kirjoitti:

        Pitäskö sun ihan oikeesti hankkia elämä?

        Ryydy sä omaas paskaas yksiöös katkerana muille.
        Vituttaako olla joka aamu samanlainen kusipää? Kuules ny SavoRULES ihan turha esittää täällä toista, sinut on tunnistettu ääliö! ehe ehe poju!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe