Viestit Talvisalosta kertovat hämmentäviä seikkoja.
SaPKo on kahden erän jälkeen tappiolla 0-7!
Eräs vannoutunut katsoja soitti minulle hetki sitten ja kertoi että SaPKo (Savonlinnan Pallokerho) onkin tänään SaPKo (Savonlinnan Pullokerho)
Puolet ukoista löntystää haarat vipattaen ja pelkäävät taklauksia ettei rapulapaska lävähdä punttiin. Joillakin on vielä nestekuuri veressä ja luistellaan aika vinossa. Myös kinkunsulatus on epäonnistunut ainakin suusta yrjötyistä kinkkupalsista päätellen kun Vantaan pojat taklaa.
Pojat voisivat saad kroppansa kuntoon ensi lauantaiksi vierasotteluun Jukureita vastaan muutoin tulee tappio selvin lukemin 17-1
SaPKo ottaa lukua
8
444
Vastaukset
- SaPKo näyttää tasonsa.
Tunge sinä niitä pullopojuja takapuolees...hah hah
0-7 hahahahahahahhahahahahah....nyt koskee ja kyykkysi on syvä!!!!Miten tämä minuun liittyy? Missä kyykyssä minä olen? Olenko joku SaPKon pelaaja vai? Sinä taidat olla vähän typerä pelle.
SaPKo on jo tasonsa näyttänyt, katso vain sarjataulukkoon. Sitä tasoa ei yksittäisessä ottelussa epäonnistuminen muuta mihinkään.
Silti 1-8 tappio on hävettävä esitys. Tästä voi vain parantaa. Häpeä on kuitenkin pienempi kuin sinun äitisi häpeä kun sinut synnytti. Vikaan meni, isäsikin runoili vuonna 1987- Ehe ehe,,,,
SavoRULES kirjoitti:
Miten tämä minuun liittyy? Missä kyykyssä minä olen? Olenko joku SaPKon pelaaja vai? Sinä taidat olla vähän typerä pelle.
SaPKo on jo tasonsa näyttänyt, katso vain sarjataulukkoon. Sitä tasoa ei yksittäisessä ottelussa epäonnistuminen muuta mihinkään.
Silti 1-8 tappio on hävettävä esitys. Tästä voi vain parantaa. Häpeä on kuitenkin pienempi kuin sinun äitisi häpeä kun sinut synnytti. Vikaan meni, isäsikin runoili vuonna 1987Olet Savon pelle!...oikea rääpäle. Vituttaako elää yksin pygmi? Vitun juntti!
- Jepjep**
Ehe ehe,,,, kirjoitti:
Olet Savon pelle!...oikea rääpäle. Vituttaako elää yksin pygmi? Vitun juntti!
Olen huomannut, että teillä on ollut tässä jo jonkin aikaa lämpöä suhteessanne ja sinä aina vastailet SavoRulekselle niin kiihkeästi. Pylly sinua ainakin kiinnostaa kun olet siitä joka viestissäsi puhumassa.
- Hoh hoh ...
Jepjep** kirjoitti:
Olen huomannut, että teillä on ollut tässä jo jonkin aikaa lämpöä suhteessanne ja sinä aina vastailet SavoRulekselle niin kiihkeästi. Pylly sinua ainakin kiinnostaa kun olet siitä joka viestissäsi puhumassa.
Perseestä ei puhu kuin sinä ja Rulle, joten taidatte olla tuhkaluukkupoikia heh heh..tule vain kaapista vaikka se vanhempias hävettääkin. Hehän ovat tottuneet sun noloihin tempauksiin. Olet kova poika vääristelemään kun et muuta voi luuseri!
- Jepjep**
Hoh hoh ... kirjoitti:
Perseestä ei puhu kuin sinä ja Rulle, joten taidatte olla tuhkaluukkupoikia heh heh..tule vain kaapista vaikka se vanhempias hävettääkin. Hehän ovat tottuneet sun noloihin tempauksiin. Olet kova poika vääristelemään kun et muuta voi luuseri!
Pitäskö sun ihan oikeesti hankkia elämä?
- Hophop!
Jepjep** kirjoitti:
Pitäskö sun ihan oikeesti hankkia elämä?
Ryydy sä omaas paskaas yksiöös katkerana muille.
Vituttaako olla joka aamu samanlainen kusipää? Kuules ny SavoRULES ihan turha esittää täällä toista, sinut on tunnistettu ääliö! ehe ehe poju!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482