Onkos kukaan käynnyt Uuperissa? Itsellä on kausikortti sinne ja lähipäivinä menos. Eli käykö kukaan siellä? Muuta, kun minä...?
http://www.uuperinrinteet.fi/
Uuperi
6
2252
Vastaukset
- huonopaikkka
Ei sinne kannata mennä huono ja kallis paikka eikä siellä ole kun pari rinnettä ja nekin loivia. Lunta sieltä on myös turha etsiä. Kivinen ja huonokuntoinen yksi rinne siellä taitaa juuri nyt olla.
- Etelä-Suomen_Jyrkin
Rinteet kyllä suhkot lyhkäsiä, mutta loivuutta en täysin allekirjoita. Varsinkin se musta rinne on aivan järkyttävän jyrkkä.
- lautaili-69
tommonen nyppylä ja rinteet muutama sata metriä....
- -94
Käyn siellä, koska se on lähin. :| Ja on siellä ihan kivaa vaikka rinteet ei oo mitkään parhaat!
- poikas
ihan ok paikka nytten on tullut lisää reilejä ja hyndistä en ole varma jos tykkäät temppuilla
- jamppapamppa1
ei kannata mennä! paska paikka, paskat rinteet, paska meninki, nykyään. johtuu kai johtajan vaihdoksesta veikkaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099