Onkos kukaan käynnyt Uuperissa? Itsellä on kausikortti sinne ja lähipäivinä menos. Eli käykö kukaan siellä? Muuta, kun minä...?
http://www.uuperinrinteet.fi/
Uuperi
6
2324
Vastaukset
- huonopaikkka
Ei sinne kannata mennä huono ja kallis paikka eikä siellä ole kun pari rinnettä ja nekin loivia. Lunta sieltä on myös turha etsiä. Kivinen ja huonokuntoinen yksi rinne siellä taitaa juuri nyt olla.
- Etelä-Suomen_Jyrkin
Rinteet kyllä suhkot lyhkäsiä, mutta loivuutta en täysin allekirjoita. Varsinkin se musta rinne on aivan järkyttävän jyrkkä.
- lautaili-69
tommonen nyppylä ja rinteet muutama sata metriä....
- -94
Käyn siellä, koska se on lähin. :| Ja on siellä ihan kivaa vaikka rinteet ei oo mitkään parhaat!
- poikas
ihan ok paikka nytten on tullut lisää reilejä ja hyndistä en ole varma jos tykkäät temppuilla
- jamppapamppa1
ei kannata mennä! paska paikka, paskat rinteet, paska meninki, nykyään. johtuu kai johtajan vaihdoksesta veikkaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741