nykymallistosta. Pikku perustelu perään olisi mukava. Toki voi laittaa myös vanhemmistakin jos siltä tuntuu.
Paras ja huonoin
9
3221
Vastaukset
- se on
2002ti, jossa turbo vakiona
- tarkentaa
Vakiona 2002Ti:ssä ei ole turboa. On erikseen mallit 2002ti (E10) ja 2002 Turbo (E20)
- vielä parempi
Paras (järkevin) 318d
hyvä moottori
hinta
Paras (ylivoimaisesti) 535 dA
mieletön moottori
kulkee useimmille enemmän kuin riittävästi
-aavistuksen kallis - dsfdss
parhaita ja uudet on onnettomia ja rumia kuin synti.
- Samaa mieltä oleva
Vanhassa vara parempi. 8)
- of course
Paras: 116i: halpa, nätti, erikoinen, erittäin näyttävä levein aluin ja valkoisena! Ja puhti riittää täysin maahamme.
Huonoin: joku ahdas kallis ökycoupe, vaikkapa 6-sarj.- onnellinen juu
Paras laaja käsite.Itselläni E36 vuosimallia 1992 ja mulle paras ja kaunein.Liikkuu kuin eläin ja toimii kuin assan vessa.Kauniskin kuin Marilyn Monroe ja vie bensaa kun Suomenlinnan lautta.Mutta en vaihtaisi edes uudenpaan.Sikäli mikäli olisi rahaakaan...
- Minulle paras
onnellinen juu kirjoitti:
Paras laaja käsite.Itselläni E36 vuosimallia 1992 ja mulle paras ja kaunein.Liikkuu kuin eläin ja toimii kuin assan vessa.Kauniskin kuin Marilyn Monroe ja vie bensaa kun Suomenlinnan lautta.Mutta en vaihtaisi edes uudenpaan.Sikäli mikäli olisi rahaakaan...
Autoa tuunattu, siis ei pilattu, auto on erittäin hyvä ja minun silmiä miellyttävä. Joten se on paras. Huonoin..no voiko bmw olla huono? No 8sarjaa en huolisi ikinä.
Haaveena hankkia vielä M6... ehkä joskus käytettynä ku saa halvalla..
- Anonyymi
4.4bensa twin turbolla on huonoin kone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818