nykymallistosta. Pikku perustelu perään olisi mukava. Toki voi laittaa myös vanhemmistakin jos siltä tuntuu.
Paras ja huonoin
9
3341
Vastaukset
- se on
2002ti, jossa turbo vakiona
- tarkentaa
Vakiona 2002Ti:ssä ei ole turboa. On erikseen mallit 2002ti (E10) ja 2002 Turbo (E20)
- vielä parempi
Paras (järkevin) 318d
hyvä moottori
hinta
Paras (ylivoimaisesti) 535 dA
mieletön moottori
kulkee useimmille enemmän kuin riittävästi
-aavistuksen kallis - dsfdss
parhaita ja uudet on onnettomia ja rumia kuin synti.
- Samaa mieltä oleva
Vanhassa vara parempi. 8)
- of course
Paras: 116i: halpa, nätti, erikoinen, erittäin näyttävä levein aluin ja valkoisena! Ja puhti riittää täysin maahamme.
Huonoin: joku ahdas kallis ökycoupe, vaikkapa 6-sarj.- onnellinen juu
Paras laaja käsite.Itselläni E36 vuosimallia 1992 ja mulle paras ja kaunein.Liikkuu kuin eläin ja toimii kuin assan vessa.Kauniskin kuin Marilyn Monroe ja vie bensaa kun Suomenlinnan lautta.Mutta en vaihtaisi edes uudenpaan.Sikäli mikäli olisi rahaakaan...
- Minulle paras
onnellinen juu kirjoitti:
Paras laaja käsite.Itselläni E36 vuosimallia 1992 ja mulle paras ja kaunein.Liikkuu kuin eläin ja toimii kuin assan vessa.Kauniskin kuin Marilyn Monroe ja vie bensaa kun Suomenlinnan lautta.Mutta en vaihtaisi edes uudenpaan.Sikäli mikäli olisi rahaakaan...
Autoa tuunattu, siis ei pilattu, auto on erittäin hyvä ja minun silmiä miellyttävä. Joten se on paras. Huonoin..no voiko bmw olla huono? No 8sarjaa en huolisi ikinä.
Haaveena hankkia vielä M6... ehkä joskus käytettynä ku saa halvalla..
- Anonyymi
4.4bensa twin turbolla on huonoin kone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746294MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415358Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594243NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734102Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653860Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691147- 48923
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791- 233777