En käy ale.ostoksilla.Esim.jossakin tavaratalossa on o.v.h. hinnat aika korkeat,eli kaupan kate tosi suuri,minun mielipide on että kauppa kusettaa asiakkaita,kokemuksesta tiedän millä hinnalla tavarat ostetaan kauppaan.Kirjaale eri asia.
Kova on kate
3
1565
Vastaukset
- Kauppiatar
Omistan pienen vaateliikkeen ja tiedän että ainakin isommat ketjut myyvät vanhaa kautta alle sisäänostohinnan. Pienillä liikkeillä tähän ei ole mahdollisuutta ja se potuttaa. Ihan turha kilpailla riistoketjujen kanssa.
- tavallien ostaja
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on.. - Myyjä30
tavallien ostaja kirjoitti:
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on..Myös tilojen vuokrat, markkinointi, palkat (myös sinun myyjä45v)ym. on maksettava. Ehkä olet mielummin työttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475099- 763336
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3172077Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137