En käy ale.ostoksilla.Esim.jossakin tavaratalossa on o.v.h. hinnat aika korkeat,eli kaupan kate tosi suuri,minun mielipide on että kauppa kusettaa asiakkaita,kokemuksesta tiedän millä hinnalla tavarat ostetaan kauppaan.Kirjaale eri asia.
Kova on kate
3
1570
Vastaukset
- Kauppiatar
Omistan pienen vaateliikkeen ja tiedän että ainakin isommat ketjut myyvät vanhaa kautta alle sisäänostohinnan. Pienillä liikkeillä tähän ei ole mahdollisuutta ja se potuttaa. Ihan turha kilpailla riistoketjujen kanssa.
- tavallien ostaja
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on.. - Myyjä30
tavallien ostaja kirjoitti:
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on..Myös tilojen vuokrat, markkinointi, palkat (myös sinun myyjä45v)ym. on maksettava. Ehkä olet mielummin työttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171