En käy ale.ostoksilla.Esim.jossakin tavaratalossa on o.v.h. hinnat aika korkeat,eli kaupan kate tosi suuri,minun mielipide on että kauppa kusettaa asiakkaita,kokemuksesta tiedän millä hinnalla tavarat ostetaan kauppaan.Kirjaale eri asia.
Kova on kate
3
1600
Vastaukset
- Kauppiatar
Omistan pienen vaateliikkeen ja tiedän että ainakin isommat ketjut myyvät vanhaa kautta alle sisäänostohinnan. Pienillä liikkeillä tähän ei ole mahdollisuutta ja se potuttaa. Ihan turha kilpailla riistoketjujen kanssa.
- tavallien ostaja
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on.. - Myyjä30
tavallien ostaja kirjoitti:
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on..Myös tilojen vuokrat, markkinointi, palkat (myös sinun myyjä45v)ym. on maksettava. Ehkä olet mielummin työttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951759- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531110- 67989
- 57974
- 92948