En käy ale.ostoksilla.Esim.jossakin tavaratalossa on o.v.h. hinnat aika korkeat,eli kaupan kate tosi suuri,minun mielipide on että kauppa kusettaa asiakkaita,kokemuksesta tiedän millä hinnalla tavarat ostetaan kauppaan.Kirjaale eri asia.
Kova on kate
3
1623
Vastaukset
- Kauppiatar
Omistan pienen vaateliikkeen ja tiedän että ainakin isommat ketjut myyvät vanhaa kautta alle sisäänostohinnan. Pienillä liikkeillä tähän ei ole mahdollisuutta ja se potuttaa. Ihan turha kilpailla riistoketjujen kanssa.
- tavallien ostaja
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on.. - Myyjä30
tavallien ostaja kirjoitti:
Ei ole ostopakkoa kenelläkään. Jos et halua maksaa kaupan pyytämää hintaa, niin olet ilman, eikö? Mikä olisi hyvä kate, ettei kyseessä olisi 'kusetus'?
Minä taas olen huomannut, että pienet liikkeet myyvän ed. kauden tuotteita normaalilla hinnalla, kun ketjuissa ne ovat alessa (mm. merkkituotteet). Uutuuksia on suuremmissa ketjuliikkeissä selkeästi useammin (eli tavara kiertää paremmin). Tietenkin toivoisin pienille liikkeille mahdollisuuden pärjätä ketjujen rinnalla. Elämä on..Myös tilojen vuokrat, markkinointi, palkat (myös sinun myyjä45v)ym. on maksettava. Ehkä olet mielummin työttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787