ei enää montakaan vuotta,niin hynysestä leivotaan turhin julkkis.Joka ohjelmaan on pakko päästä pätemään.Äijä ohjelma vasta onkin
huippu,kaksi pitkätukka neitiä leikkii miehiä:)vähän kuin SILLä SILMÄLLÄ ohjelma.
turhin julkkis
9
1471
Vastaukset
- HypnoosiH
Juu, näinhän siinä käy ellei ukko rydistäydy. Luulen kuitenkin, että ryhdistäytyy ja alkaa keskittyä olennaiseen taas.
Sen tosin pistin merkille, että Äijät ohjelman idea ja pointti sulta on mennyt ihan kokonaan ohi. - ei ole vaakalaudalla
Voi voi kuule,Hynynen vastaa ainakin kymmentä sinunlaista kateellista pikkupoikaa.Siinä on kuule miestä vaikka muille jakaa.Neitiys on kaverista tosi kaukana!!Tuollaisia Hynysen kaltaisia uroksia saisi olla enemmän.Nykyään kaikki alkaa olla niin homoa, että.Pilalle on maailma menossa.
- nainen..
Hynynen on Oikea Mies,äijä,jonka kaltaisia saisi olla suomessa paljon enemmän,harmi kun ne homot on niin muotia..
Itellä on hyvä tuuri käynyt kun olen löytänyt oman sopivasti äijä miehen,joka sanoo mitä ajattelee,ottaa kuitenkin aina kohteliaasti naisetkin huomioon,eikä ole idiootti edes kännissä:) homo metroseksuaalit joutaa romukoppaan.. - sopiikin
nainen.. kirjoitti:
Hynynen on Oikea Mies,äijä,jonka kaltaisia saisi olla suomessa paljon enemmän,harmi kun ne homot on niin muotia..
Itellä on hyvä tuuri käynyt kun olen löytänyt oman sopivasti äijä miehen,joka sanoo mitä ajattelee,ottaa kuitenkin aina kohteliaasti naisetkin huomioon,eikä ole idiootti edes kännissä:) homo metroseksuaalit joutaa romukoppaan..juntti äijä. voi sitä hämmästystä kun "äijästä" ja kolmen lapsen isästä kuorituu keski-iän kriisissä puhdasverinen håmppeli tai transexuaali;D (tunnen molempia tyyppejä)
- metalking
hynysen pitäisi keskittyä musiikkiin ja yleisölle vittuiluun,sen kun parhaiten osaa ja jättää kaikenmailman turhat esiintymiset pois,muuten saattapi mennä uskottavuus.
- pieninä palasina
maailmalta. uskottavuudella ei ruokita kersoja, ainakaan kotiteollisuuden "musiikilla".
- Tosifani
"...hynysen pitäisi keskittyä musiikkiin ja yleisölle vittuiluun,sen kun parhaiten osaa ja jättää kaikenmailman turhat esiintymiset pois,muuten saattapi mennä uskottavuus."
Jo on ukon uskottavuus pienestä kiinni, jos se tosta sen mediahuorauksesta meni/menee :D. Eiköhän tuo taas tänä vuonna keskity oleelliseen. Ei ole ainakaan meikäläisen tuokäsitystä muuttanut ja kivahan tuota on keikkojen lisäkskin nähdä muualla ;p...
- jallub
Hynynen on tähän mennessä antanut asiantuntijalausuntoja ainakin muotilehdessä sekä ohjelmassa,koti&puutarha lehdessä,sekä lukuisissa keskusteluohjelmissa.
- Missä Kotijapuutarhalehdessä??
Kerro, mikä numero? Tuon haluun nähdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019