Talviunilla.

Kvibergsmyran

Myran omistaja täältä Ruotsista toivottaa kaikille nukkuville ja hereillä oleville kilppareille,sekä niiden omistajille,oikein HYVÄÄ VUODENJATKOA.

6

569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konnamummu

      Oikein hyvää alkavaa vuotta myös sinne rajan taakse.
      Meillä ei ole tiedetty mitään tästä talvilevosta, koko ajan pojalla vaan on meno päällä, vaikka kuinka yritän saada puolittaiselle. Nyt ajattelin unohtaa koko asian tältä talvelta, saa toki nukkua jos siltä tuntuu.Poika taitaa alkaa jo kaivata tyttöjä,menee niin kovin ympyrää pitkin lattiaa ja vingahtelee.
      Onko tämä keväällä yleistä uroksilla,minulla on konna vasta viime keväästä asti ollut,olen vähän outo näissä asioissa,konnani tulee huhtikuussa 10v.
      Olen tyytyväinen mielipiteistä.

      • konna2

        Kyllähän tuo ihan normaalia käytöstä on ,varsinkin kun konnasi on tulossa sukukypsäksi. Vähän varhaistahan vielä on ,mutta mikäs siinä jos hormoonit hyrrää :) Oma konnakin (uros myöskin) nukkui harvinaisen aikaisin tänä vuonna ,syyskuusta marraskuuhun.


      • Kvibergsmyran
        konna2 kirjoitti:

        Kyllähän tuo ihan normaalia käytöstä on ,varsinkin kun konnasi on tulossa sukukypsäksi. Vähän varhaistahan vielä on ,mutta mikäs siinä jos hormoonit hyrrää :) Oma konnakin (uros myöskin) nukkui harvinaisen aikaisin tänä vuonna ,syyskuusta marraskuuhun.

        Myran( muurahainen)sai syksyllä kaverikseen laatikkoonsa pyöreän puupalikan.luuli sitä tyttökaveriksi ja oli sen kimpussa jatkuvasti, oli tosiaan rakastunut, se ressu, mutta pääasia että poika viihtyi. Vinkui suu avoinna, joten se on ihan normaalia. Joulukuussa oli aika aloittaa talvilepo ja puukapula otettiin pois. Päivät lyhennettin ja lopulta poika älysi että talvi on tullut ja on aika nukkua. Ensi kerta on aika peloittavaa mutta siellä se jääkaapissa uinuilee ja toivon vain että heräilee sitten terveenä. Niinhän se on luonnosakin talviaikaan.


    • Rampetiineli

      Meidän kilppari on jo marraskuusta ollut unilla. Konna on meillä ensimmäistä vuotta, joten jännityksellä odotellaan kauanko meinaa nukkua.

      • Kvibergsmyran

        Koska Myran on vasta 5 vuotias niin luulen että 6-8 viikkoa on paras näin ensi kerralla. Hänhän on kreikankonna mutta nelivarpaiset olen ymmätänyt että ne tahtovat nukkua paljon pitempään, jotkut jopa puoli vuotta.


    • Puikula-pulla

      KIITOS .Myös sinne ruotsiin oikei hyvää uudenvuoden jatkoa, vaikka vähän myöhässä lähetän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe