Talviunilla.

Kvibergsmyran

Myran omistaja täältä Ruotsista toivottaa kaikille nukkuville ja hereillä oleville kilppareille,sekä niiden omistajille,oikein HYVÄÄ VUODENJATKOA.

6

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konnamummu

Oikein hyvää alkavaa vuotta myös sinne rajan taakse.
      Meillä ei ole tiedetty mitään tästä talvilevosta, koko ajan pojalla vaan on meno päällä, vaikka kuinka yritän saada puolittaiselle. Nyt ajattelin unohtaa koko asian tältä talvelta, saa toki nukkua jos siltä tuntuu.Poika taitaa alkaa jo kaivata tyttöjä,menee niin kovin ympyrää pitkin lattiaa ja vingahtelee.
      Onko tämä keväällä yleistä uroksilla,minulla on konna vasta viime keväästä asti ollut,olen vähän outo näissä asioissa,konnani tulee huhtikuussa 10v.
      Olen tyytyväinen mielipiteistä.

• konna2

Kyllähän tuo ihan normaalia käytöstä on ,varsinkin kun konnasi on tulossa sukukypsäksi. Vähän varhaistahan vielä on ,mutta mikäs siinä jos hormoonit hyrrää :) Oma konnakin (uros myöskin) nukkui harvinaisen aikaisin tänä vuonna ,syyskuusta marraskuuhun.

• Kvibergsmyran
        konna2 kirjoitti:

Kyllähän tuo ihan normaalia käytöstä on ,varsinkin kun konnasi on tulossa sukukypsäksi. Vähän varhaistahan vielä on ,mutta mikäs siinä jos hormoonit hyrrää :) Oma konnakin (uros myöskin) nukkui harvinaisen aikaisin tänä vuonna ,syyskuusta marraskuuhun.

Myran( muurahainen)sai syksyllä kaverikseen laatikkoonsa pyöreän puupalikan.luuli sitä tyttökaveriksi ja oli sen kimpussa jatkuvasti, oli tosiaan rakastunut, se ressu, mutta pääasia että poika viihtyi. Vinkui suu avoinna, joten se on ihan normaalia. Joulukuussa oli aika aloittaa talvilepo ja puukapula otettiin pois. Päivät lyhennettin ja lopulta poika älysi että talvi on tullut ja on aika nukkua. Ensi kerta on aika peloittavaa mutta siellä se jääkaapissa uinuilee ja toivon vain että heräilee sitten terveenä. Niinhän se on luonnosakin talviaikaan.

• Rampetiineli

Meidän kilppari on jo marraskuusta ollut unilla. Konna on meillä ensimmäistä vuotta, joten jännityksellä odotellaan kauanko meinaa nukkua.

• Kvibergsmyran

Koska Myran on vasta 5 vuotias niin luulen että 6-8 viikkoa on paras näin ensi kerralla. Hänhän on kreikankonna mutta nelivarpaiset olen ymmätänyt että ne tahtovat nukkua paljon pitempään, jotkut jopa puoli vuotta.

• Puikula-pulla

KIITOS .Myös sinne ruotsiin oikei hyvää uudenvuoden jatkoa, vaikka vähän myöhässä lähetän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2135
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1343
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1285
    4. 157
      1188
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1011
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      868
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      809
    Aihe