Myran omistaja täältä Ruotsista toivottaa kaikille nukkuville ja hereillä oleville kilppareille,sekä niiden omistajille,oikein HYVÄÄ VUODENJATKOA.
Talviunilla.
6
622
Vastaukset
- Konnamummu
Oikein hyvää alkavaa vuotta myös sinne rajan taakse.
Meillä ei ole tiedetty mitään tästä talvilevosta, koko ajan pojalla vaan on meno päällä, vaikka kuinka yritän saada puolittaiselle. Nyt ajattelin unohtaa koko asian tältä talvelta, saa toki nukkua jos siltä tuntuu.Poika taitaa alkaa jo kaivata tyttöjä,menee niin kovin ympyrää pitkin lattiaa ja vingahtelee.
Onko tämä keväällä yleistä uroksilla,minulla on konna vasta viime keväästä asti ollut,olen vähän outo näissä asioissa,konnani tulee huhtikuussa 10v.
Olen tyytyväinen mielipiteistä.- konna2
Kyllähän tuo ihan normaalia käytöstä on ,varsinkin kun konnasi on tulossa sukukypsäksi. Vähän varhaistahan vielä on ,mutta mikäs siinä jos hormoonit hyrrää :) Oma konnakin (uros myöskin) nukkui harvinaisen aikaisin tänä vuonna ,syyskuusta marraskuuhun.
- Kvibergsmyran
konna2 kirjoitti:
Kyllähän tuo ihan normaalia käytöstä on ,varsinkin kun konnasi on tulossa sukukypsäksi. Vähän varhaistahan vielä on ,mutta mikäs siinä jos hormoonit hyrrää :) Oma konnakin (uros myöskin) nukkui harvinaisen aikaisin tänä vuonna ,syyskuusta marraskuuhun.
Myran( muurahainen)sai syksyllä kaverikseen laatikkoonsa pyöreän puupalikan.luuli sitä tyttökaveriksi ja oli sen kimpussa jatkuvasti, oli tosiaan rakastunut, se ressu, mutta pääasia että poika viihtyi. Vinkui suu avoinna, joten se on ihan normaalia. Joulukuussa oli aika aloittaa talvilepo ja puukapula otettiin pois. Päivät lyhennettin ja lopulta poika älysi että talvi on tullut ja on aika nukkua. Ensi kerta on aika peloittavaa mutta siellä se jääkaapissa uinuilee ja toivon vain että heräilee sitten terveenä. Niinhän se on luonnosakin talviaikaan.
- Rampetiineli
Meidän kilppari on jo marraskuusta ollut unilla. Konna on meillä ensimmäistä vuotta, joten jännityksellä odotellaan kauanko meinaa nukkua.
- Kvibergsmyran
Koska Myran on vasta 5 vuotias niin luulen että 6-8 viikkoa on paras näin ensi kerralla. Hänhän on kreikankonna mutta nelivarpaiset olen ymmätänyt että ne tahtovat nukkua paljon pitempään, jotkut jopa puoli vuotta.
- Puikula-pulla
KIITOS .Myös sinne ruotsiin oikei hyvää uudenvuoden jatkoa, vaikka vähän myöhässä lähetän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672555Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1892248Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312212Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482147Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331905Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1941687Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2211546Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171531Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261295Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2201136