kumpi parempi?suunnilleen saman hintasia ja varusteiltaan s80 on parempi mutta painavempi,en osaa päättää kumman ostas
s80 t6 vai s60 t5
5
1396
Vastaukset
- ...
Noilla tehoilla etuvetoinen vain sutii ja sutii, varsinkin näin talvella.
- Volvoja ajanut
Oma valintani olisi näistä kahdesta S80 T6. Perustelut: 1. Hienostuneempi moottori. 2. Parempi varustelu. 2. Tilavampi ja enemmän ison auton tuntuinen.
S60 T5 on nuorekkaampi valinta ja ohjaukseltaan parempi, ei S80:n jenkkityylistä ylikeveyttä ohjauksessa.Lisävarusteena saatava muuttuva tehostus ei poista ongelmaa.
Jos rahaa riittäisi, niin ottaisin tuon S60 2.5 T AWD:n toisen kirjoittajan tavoin. Volvon neliveto on riemastuttava ajettava märällä ja liukkaalla tienpinnalla. Laittaisin siihen vielä BSR:n paketilla noin 40 lisähevosvoimaa. - Kumpainenkin
Ei ihminen tarvitse noita kumpaakaan. Ole fiksu ja hanki joku järkevä kulkupeli esim 1.6 crdi hyndai ,kia. Niissä on kaikki tarpeellinen mitä ihminen tarvitsee ihan totta.
On niitä muitakin fiksuja liikumavälineitä ja jos yksikseen ajeleen niin esim smart d , mini 1.6d, getz1.5 d,yaris d, toyota aigo 1.0 bensa yms VARMASTI riittävä auto ihmiselle . Tämä ei ole vittuilua vaan puhdasta järkeä.- eraser-08
pysy siellä kikkare palstalla "kulkupeleines" tää on AUTO palsta.
- muutakin on kuin pelkkä auto
eraser-08 kirjoitti:
pysy siellä kikkare palstalla "kulkupeleines" tää on AUTO palsta.
Voiu kuinka saisi järkeä tuommoisen päähän ? "auto"palsta höpö höpö elämä on muuta kuin auto ja sen kiillottaminen. Ymmärrä yritä edes !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023