ettei nyt oikein kiinnosta kuitenkaan.
Skorpparin taholta tulee näkyviin omistamishalua, määräämistä jne.
En tahdo loukata mutta miten sen kertoa, että ei nyt kaikki toteudukkaan mistä on puhuttu.
Kuinka kertoa skorpparimiehelle
7
1645
Vastaukset
- syliin
sanot oi kulta!
skorpioni ei pidä niistä jotka pitää siitä
yksinkertaista - *Mella*
Hei! Kerro rohkeasti, ettei kiinnosta seurustella tai olla yhdessä, kyllä hän sen lopulta hyvksyy. Niin minäkin pääsin eroon, lopultakin.
Minulla on kokemusta kyseistä horoskooppi merkistä. Joka on tosi omistushaluinen ja määräilevä, kaiken pitäisi mennä heidän pillin mukaan. Siihen en alistunut, jokaisella meillä pitää olla omakin elämä. Vai mitä? Rohkeutta sinulle. - änimöl
Nyt menen ja piste. Se haluu selityksen niin sanot, että tuntuu oikeesti siltä, että maailmalla on mulle tässä elämäntilanteessa enemmän annettavaa ku sulla (ei millään pahalla).
tämä tekee kummallekin varmaan ihan yhtä hyvää, kunhan muistaa ottaa huomioon muut ihmiset ja rakastaa lähimmäistä. Nautitaan paremmin yksin... Kato ku skorp. miehet pitävät mielikuvista. - Kuinka sen kertoisin
kokeilen päästä irti nyt viikonloppuna.
Kännyyn tuli jo viesti, että sitä ja tätä ja silloin ja tällöin.
Mutta kokeilen, kun en todellakaan halua loukata.- skoputyty
Saitko päästettyä irti?
- se kannattaa
eli että et halua liian omistushaluista ja määräilevää miestä. Se on paljon kauniimmin tehty kuin sanoa, että sulla ei ole mulle riittävästi annettavaa tms.
Terv. Skorpioninainen - Nimetön
jos ei rehelisestti pysty asoita kertomaan , niin ei kannata ryhtyä mihinkään parisuhteeseen. pätee kaikiin horoskoopi merkkeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917