VESIMIES&HÄRKÄ

kokemuksia huonosta suhteesta

Exäni oli vesimies, onko muilla kokemuksia vesimiehen ja härän surkeasta suhteesta??? Vai onko positiivisia kokemuksia kyseisten merkkien välisistä suhteista???

9

2362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ves m+härkä n

      Eipä toiminut. Yksinäisyydessä ajauduin vesimiehen luokse. Ei ollut edes suurta kipinää. Liideltiin aivan eri ajatusmaailmoissa. Siihen se loppui, kun yhteistä säveltä ei löytynyt.

      • vesimies n

        Itse olen vesimies nainen ja avokkini on härkä, ollaan oltu yhdessä 4v..Riidellä ei osata, tai menee äärimmäisyyksiin ja kaikki vanhat kaivellaan, sovittiin aikoja sitten et keskustellaan mikä ahistaa, niin helpommalla pääsee...Pitää osata vain kieroilla oman mielen mukaan asiat niin saa tahtonsa läpi...Petihommat kyllä ovat toimineet, pöty puhetta että eivät toimi näillä merkeillä, taitaa olla vain vika itsessään jos ei toimi!!!


      • vesimies m
        vesimies n kirjoitti:

        Itse olen vesimies nainen ja avokkini on härkä, ollaan oltu yhdessä 4v..Riidellä ei osata, tai menee äärimmäisyyksiin ja kaikki vanhat kaivellaan, sovittiin aikoja sitten et keskustellaan mikä ahistaa, niin helpommalla pääsee...Pitää osata vain kieroilla oman mielen mukaan asiat niin saa tahtonsa läpi...Petihommat kyllä ovat toimineet, pöty puhetta että eivät toimi näillä merkeillä, taitaa olla vain vika itsessään jos ei toimi!!!

        elämäni parasta seksiä olen kokenut vesimiehen kanssa!! eikä muutenkaan moittimista, vähän hankala niinku mielestäni aika moni muukin mies horoskooppiin katsomatta;) ;)


    • Nimetön

      minulla oli suhde vesimiehen kanssa 5v.koko aika kamalaa riitaa rakastin tätä miestä kovin paljon, sitten taas tuli riita mikä laittoi aloittamaan taas alusta tätä kesti ja kesti.......onneksi tulin järkiini ja jätin kaverin ikävä kyllä jäi,ja sydämeen kova jälki.olemme tavanneet sen jälkeen pelkkinä ystävinä

    • juuuh

      Itse elin melkein 5v suhteessa harkamiehen kanssa. No, olihan se positiivista sinansa etta 5 vuotta sita kesti, tahan asti elamani pisin, paras ja rakastetuin suhde, mutta kylla se oli yhta aaltoakin.

      Itse elan vesimiehena vahan omissa maailmoissani, olen jaarapaa ja minussa on johtajaainesta mutta en niinkaan haaveile maanpaallisesta mammonasta. Rakastan matkustelua ja milloin keksin haluta vapaaehtoistyohon Aasiaan, milloin maailmanymparysmatkalle opintolainalla. Ailahtelen siis laidasta laitaan ja pohdin ja analysoin asioita hyvinkin syvasti valilla, kun taas ex-harkani oli hyvin kaytannollinen, ajatteli asioista aina sen jarkevan, kaytannollisen puolen, ja piti omaa "taivasteluani" usein jopa tyhmyytena. Arvatenkin se johti konflikteihin.

      Harkamiehelleni aiti ja perhe oli kaikki kaikessa, niista ei saanut mainita pahaa sanaakaan, kun taas esim omia ystaviani han usein arvosteli hyvinkin paljon (vesimiehellehan tiedettavasti ystavat ovat kaikki kaikessa enka siis voinut sietaa toisen arvostelua).

      Huomasin myos oman vesimiesmaisen sitoutumiskammoni, silla haaveilin enemman "maailmalla matkaamisesta" kuin avioliitosta tai lapsista, kun taas harkamieheni usein mietti hyvinkin syvallisesti asunnon ostoa, lapsien hankkimista, ym. Itsellani tama kaikki oli kaukaisessa tulevaisuudessa, "joskus sitten", "matkustellaan ensin", ja usein sain suoranaista hengenahdistusta siita kun harka alkoi puhua sitoutumisesta, haista tms. Halusin tietysti itsekin sitoutua mutta joku siina ahdisti. Lieneeko matkustelunhalu jota ei ollut viela tyydytetty, vaiko se etta ihminen oli minulle loppujen lopuksi kuitenkin vaara, vai vainko tama yleinen vesimiehen "vapaudenhalu".

      Joka tapauksessa, vesimiehen ja haran liitto jos tulee kestamaan, se tulee olemaan todella ailahtelevaista joka ikinen hetki. Molempin tulee alun alkaen ymmartaa etta harka ja vesimies elavat eri asteilla.

      Riitelysta viela sen verran, etta itse arahdan hyvinkin pikaisesti ja lepyn saman tien - harka taas aloittaa mykkakoulun joka saattaa kestaa 3-5 paivaakin,"jotta tajuaisin mita tein vaarin" (ja kyseessa siis saattoi olla tiskien pesusta aiheitunut riita tms). Ei siis hyva soppa.

      Ero tuli 2 vuotta sitten haran toimesta, kun suhde oli ihan rajahtamispisteessa enka itse osannut irrottaa. Nyt harka itkee ja vinkuu takaisin, itse en enaa uskalla palata siihen samaan, matkustus himottaa edelleen ja jo pelkka haran lasnaolo saa minut ahdistumaan. Oma harkani sita paitsi ei osaa paattaa mita haluaa elamaltaan, ja tapailee usein kahta naista samaan aikaan, limittain. Lieneeko yleista haralle, sita en tieda. Itsekaan ei ymmarra asiaa, olettaa sen olevan aivan normaalia, ja selittaa kuinka ei tieda mita/kenet haluaa elamaltaan.

      Rakastava ja hellaan harkamies on, sen voin vannoa, mutta en ole niinkaan varma pystyyko ja ennenkaikkea haluaako vesimies roikkua sarvissa...

      • avioliittoa!=?

        Siinähän se elämä on mennyt,työtä tehdessä ja riidellessä.
        Onhan se yksi saavutus elämässä tämäkin.
        Oishan se toisenlaistakin voinut olla, vaan hyvä näinkin.


    • menossa

      Ensimmaiset 13 vuotta vuoristorataa,nyt jo hieman helpottaa.Ei ole ainakaan arki kaynyt tylsaksi ja rakkautta kylla riittaa puolin jos toisinkin.Tuskin koskaan ymmarretaan totaalisesti toisiamme,mutta kovasti ainakin yritetaan!

    • sarvipää (n)

      Tapasin yhden veskarin siis miehen:) Ensin hän oli mitä kiinnostunein ja tuli oikein ihania ja "imeliä" viestejä mutta ei ahdistavasti vaan sopivasti. Sitten kun sai minut kiinnostumaan ja sai mitä halusi niin johan lopahti kiinnostus:) Onko tämä tyypillistä veskari miehelle vai yleensä vain miehille? ;D

      • Vesimn

        Vesimiesnaisena olen huomannut itsestäni tuon piirteen että ensin on niin ihastunu niin ihastunut - mutta sitten kun saa ihastuksen mielenkiinnon herätettyä oma mielenkiinto lopahtaakin kuin taikaiskusta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe