Asiakas"palvelua"

ent.asiakas

Hyvät työnantajat! Millä perusteilla te valitsette työntekijät!?! Kaikki ei TODELLAKAAN sovellu asiakaspalvulutyöhön!!! Onko vaan pakko saada joku töihin ja ei ole väliä millain hän käyttäytyy tai minkälaisella naamalla( ei hymy irtoa) hän yrittää palvella asiakkaita!
Täälainen paikka löytyy ainakin Kpäästä sellaisesta paikasta jossa on monta naista.....
Mä katson ensi kerralla ikkunasta että "uskaltaako" mennä sisään...

47

9120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansti

Vihjeeksi riittää, kun sanoo että paikassa on ikkuna ja siellä työskentelee monta naista niin kaikki tietävät mikä paikka on kyseessä.. :)

• sepi

Tiedetään, tiedetään... siellä on useampi kun yksi joka on syöny pas.... ollu jo kauan....

• ohi kävelevä

oiskohan kyseessä vaatetusliike torin laidalla

• Miki

Olen kanssasi eri mieltä, ainakin joiltain osin. Kankaanpäässä on erittäinkin hyvää asiakaspalvelua, ainakin joissain paikoissa, pankeissa, kaupoissa ja erikoisliikkeissä. Missäs sitä huonoa asiakaspalvelua saa? Lieneekö ollut vain huono päivä asiakaspalvelutyössä olevalla tai väärinymmärrys jossain mielessä. Hymy on silti aina paikallaan eikä edes maksa mitään, oli sitten missä työssä tahansa. Sen kun kaikki muistaisi.

• jepjepjep

Tiedän itsekin useamman paikan Kankaanpäässä, missä ei saa asiakaspalvelua.

Mutta olen hoitanut asian niin, etten käy niissä liikkeissä enkä kaupoissa. Käyn sitten vaikka Porissa tai muualla, mutta kiitos ei. Niihin liikkeisiin en palaa.

Kankaanpää on sen verran pieni paikka, että sana kulkee. Ei tartte sitten myymälän pomon miettiä, miksei käy asiakkaita.

• Sepi

Joo Miki, ymmärrän jos joskun on huono päivä, mutta jos se naama on vinos joka päivä.!!!!
        Ei ne asiakkaatkaan aina oikeas ole ja helppoja.

• jussssssi
        Sepi kirjoitti:

Joo Miki, ymmärrän jos joskun on huono päivä, mutta jos se naama on vinos joka päivä.!!!!
        Ei ne asiakkaatkaan aina oikeas ole ja helppoja.

Sepihän on kuollut vuosia sitten...

• kyseessä

olla Alko.

• ole...

Kankaanpään Alkossa on erittäin ystävällisiä ja palvelualttiita myyjiä! Kiitos Alkon myyjille hyvästä palvelusta! Aina olen saanut apua esim. viinivalintoihin.

• olikin
        ole... kirjoitti:

Kankaanpään Alkossa on erittäin ystävällisiä ja palvelualttiita myyjiä! Kiitos Alkon myyjille hyvästä palvelusta! Aina olen saanut apua esim. viinivalintoihin.

huomautus keskustelun avaajalle.
        Myyjät Kankaanpään Alkossa ovat fiksuja, toisin kuin osa heidän asiakkaistaan.
        Toiset nimittäin käyvät Alkosta ostamassa viinejä ja toiset taas viinakaupasta "kampiinaa".
        Olisi hyvä jos jotkut asiat osattaisiin lukea ns. rivien välistä.
        Keskustelun avaaja loukkaa vihjailullaan jokaista Kankaanpääläistä naisvaltaisessa työpaikassa olevaa myyjätärtä.

• Tina
        olikin kirjoitti:

huomautus keskustelun avaajalle.
        Myyjät Kankaanpään Alkossa ovat fiksuja, toisin kuin osa heidän asiakkaistaan.
        Toiset nimittäin käyvät Alkosta ostamassa viinejä ja toiset taas viinakaupasta "kampiinaa".
        Olisi hyvä jos jotkut asiat osattaisiin lukea ns. rivien välistä.
        Keskustelun avaaja loukkaa vihjailullaan jokaista Kankaanpääläistä naisvaltaisessa työpaikassa olevaa myyjätärtä.

Keskustelun aloittajan olikin varmaan tarkoitus pistää myyjät miettimään käytöstään. Eihän hän kirjoittanut mitään paikkaa nimeltä ja näitä paikkoja on useita joihin osuu vihje, naisia töissä ja ikkuna!
        Mielestäni suurin osa osaa palvella oli paikka mikä tahansa, mutta kyllä näitä muttunaamoja mahtuu joka paikkaan!
        Olisin sitä mieltä että jos teitä palvellaan tosi huonosti (jos itse olette asiallisia) ni irvistäkää takaisin!!!!!!!

• taidan toteuttaa...
        Tina kirjoitti:

Keskustelun aloittajan olikin varmaan tarkoitus pistää myyjät miettimään käytöstään. Eihän hän kirjoittanut mitään paikkaa nimeltä ja näitä paikkoja on useita joihin osuu vihje, naisia töissä ja ikkuna!
        Mielestäni suurin osa osaa palvella oli paikka mikä tahansa, mutta kyllä näitä muttunaamoja mahtuu joka paikkaan!
        Olisin sitä mieltä että jos teitä palvellaan tosi huonosti (jos itse olette asiallisia) ni irvistäkää takaisin!!!!!!!

Hyvä idea!

• anataas

herkkupaussilla on ainaki ilmeisesti myyjillä juomana jarrunestettä!! sen verran on naamat rutus ku sieltä jotain tilaa.. enkä ole ainoa havainnon tehnyt

• sivustaseuraaja

mitä nyt olen asiakkaana seurannut niin juuri tuolla monet asiakkaat on juonu jarrunestettä. eli sillai metsä vastaa...

• anataas
        sivustaseuraaja kirjoitti:

mitä nyt olen asiakkaana seurannut niin juuri tuolla monet asiakkaat on juonu jarrunestettä. eli sillai metsä vastaa...

ei siellä nyt niin paljoa voi olla huonotuulisia asiakkaita että myyjilläkin on sen takia aina naamat väärinpäin paria poikkeusta lukuunottamatta. never smile..

• Panu

Joo ja yhes kaupas myyjä puhuu kokoajan omaan kännyyn eikä välitä asiakkaista tuon taivallista!!

• ainakin

minä käännyn takas(jos mahdollista), jos myyjä puhuu omaan kännykkään. Kieltäkää työnantajat omat puhelimet työaikana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• huotari

liike on varmaankin satakunnan urheiluliike,muutta en ole varma onko kyseiset naiset enään töissä siellä ?

• kysees

olevan sellanen paikka kun N/M... Se oli vihje!!!!

• nikolai
        kysees kirjoitti:

Kankaanpäässä on ainakin yksi isoon kauppaketjuun kuuluva liike jossa naisjohtaja, ei ihme jos myyjien naamat väärinpäin haukkuu ihmisten aikana alaisiaan,seurailee valvontakamerasta ym. kohtelee muutenkin väärin, ei sovi johtajaksi. Itse olen tämän kaupan jäsen sivusta seurannut, ei paljon siellä huvita käydä säälittää niiden myyjien puolesta.

• akka
        nikolai kirjoitti:

Kankaanpäässä on ainakin yksi isoon kauppaketjuun kuuluva liike jossa naisjohtaja, ei ihme jos myyjien naamat väärinpäin haukkuu ihmisten aikana alaisiaan,seurailee valvontakamerasta ym. kohtelee muutenkin väärin, ei sovi johtajaksi. Itse olen tämän kaupan jäsen sivusta seurannut, ei paljon siellä huvita käydä säälittää niiden myyjien puolesta.

Itsensä tämä rouva tyhmäks tekee eikä ketään muuta, kun haukkuu työntekijöitä ja vielä asiakkaiden aikana!!!!!!!!
        Todella ala-arvoista käytöstä niinkin "täydelliseltä" naiselta!!!!

• vaihtoon
        kysees kirjoitti:

osan henkilökuntaa samalla kertaa kun tekee remontinkin.......

• kuin sinne huutaa.....
        vaihtoon kirjoitti:

Ja osan asiakkaista myös......

• samaa
        vaihtoon kirjoitti:

mieltä! osa ainakin vaihtoon!!! kuinka muuten remontti edistyy? entä työntekijöiden uudistus? en ole kovin usein poikennu! JOSTAIN SYYSTÄ!!!.....

• näläkätaas

..omistaa sen paikan. Mutta ruoka siellä on hyvää.

• ..kenties...

...tiimari kyseessä?? ite ainakin siellä huomannu ei-niin-ystävällistä-palvelua aina silloin tällöin..

• se on

eikä mikään muu. Sekä se kukka puoli

• parlamentti
        se on kirjoitti:

eikä mikään muu. Sekä se kukka puoli

ihan ok ja kaiken lisäksi nättejä...

• Timo S

Missäs Kankaanpään pankissa on parasta asiakaspalvelua? Tietääkö kukaan?

• ?????

Kyllä Kankaanpään kaupoissa on hyvä palvelu melkein kautta linjan, yksi ainoa poikkeus on. Nimittäin paikallisessa rautakaupassa ei saa palvelua kuin ne, joilla on iso traktori pihas ja kilo lehmänpaskaa saappaissa!!! Sanotaanhan, että raha haisoo kauas...

• on kiusallinen häiriötekijä

Käyn Alkossa aika harvoin. No kassat jaarittelevat keskenään omista asioistaan, ottavat rahat asiakkaalta, jota muuten eivät noteeraa millään tavalla. Pitäis varmaan käydä useammin, että oppisivat tuntemaan.
        Hamsterissa kassat tervehtivät vain omia tuttaviaan, se yksi vanha tantta ei osaa edes vastata tervehdykseen, katsoo vain kuin lehmä uutta aitaa, että häh, mitä tua oikein aukoo suutaan?!
        Rautakaupoissa ei yleensäkään saa palvelua, miksi sitten Kankaanpäässä?

• Hra Huuuu
        on kiusallinen häiriötekijä kirjoitti:

Käyn Alkossa aika harvoin. No kassat jaarittelevat keskenään omista asioistaan, ottavat rahat asiakkaalta, jota muuten eivät noteeraa millään tavalla. Pitäis varmaan käydä useammin, että oppisivat tuntemaan.
        Hamsterissa kassat tervehtivät vain omia tuttaviaan, se yksi vanha tantta ei osaa edes vastata tervehdykseen, katsoo vain kuin lehmä uutta aitaa, että häh, mitä tua oikein aukoo suutaan?!
        Rautakaupoissa ei yleensäkään saa palvelua, miksi sitten Kankaanpäässä?

Onkohan Kankaanpään Tokmannin myyjille annettu ohje, että asiakasta ei saa palvella missään olosuhteissa. Olen nyt kolme kertaa pyytänyt myyjältä apua, kun en ole löytänyt etsimääni tavaraa tai edes hyllyä, missä ko tavara voisi olla. Joka kerta myyjä on kivahtanut, että "hyllyssä on, jos on", mutta ei puhettakaan, että näytettäisiin, missä tuote on. Tokmannilla on tavaraa hirviät määrät ja kaikki vähän sikin sokin.

• Jaenmeekujosonpakko
        Hra Huuuu kirjoitti:

Onkohan Kankaanpään Tokmannin myyjille annettu ohje, että asiakasta ei saa palvella missään olosuhteissa. Olen nyt kolme kertaa pyytänyt myyjältä apua, kun en ole löytänyt etsimääni tavaraa tai edes hyllyä, missä ko tavara voisi olla. Joka kerta myyjä on kivahtanut, että "hyllyssä on, jos on", mutta ei puhettakaan, että näytettäisiin, missä tuote on. Tokmannilla on tavaraa hirviät määrät ja kaikki vähän sikin sokin.

olen kans monta kertaa lähtenyt mieli pahana. Ja asiallisesta palautteesta kassaneiti otti itteensä.

• harvoin tulee käytyä
        Jaenmeekujosonpakko kirjoitti:

olen kans monta kertaa lähtenyt mieli pahana. Ja asiallisesta palautteesta kassaneiti otti itteensä.

kyseisessä kaupassa ainakin vaatepuoli on ku pommin jäljiltä, aika jonglööri saa olla että hakemaansa jlöytää ja jos apua tarttis ni myyjiä ei näy missään. vartijalta olen avun saanut tässä taannoin kun apua tarvitsin.

• tiuku vaan
        harvoin tulee käytyä kirjoitti:

kyseisessä kaupassa ainakin vaatepuoli on ku pommin jäljiltä, aika jonglööri saa olla että hakemaansa jlöytää ja jos apua tarttis ni myyjiä ei näy missään. vartijalta olen avun saanut tässä taannoin kun apua tarvitsin.

Olen aina saanu tokmannilta palvelua tarvittaessa, myyjät ollu asiallisii ja tullu näyttämään mistä kyseisen tavaran löytää. Käyn tokmannilla viikottain eikä ikinä ole ollu valittamista. Samoin olen saanut palvelua halpahallissa ja hamsterissa. Ainoo paikka kankaanpääs missä olen kohdannut huonoon palveluun on neste, ja sekin jäi vain siihen yhteen kertaan( ei johtunut myyjästä). Jaksamisia myyjile liikkeisiin, älkää antako tälläisten palautteiden masentaa:)

• Kankoonpee
        tiuku vaan kirjoitti:

Olen aina saanu tokmannilta palvelua tarvittaessa, myyjät ollu asiallisii ja tullu näyttämään mistä kyseisen tavaran löytää. Käyn tokmannilla viikottain eikä ikinä ole ollu valittamista. Samoin olen saanut palvelua halpahallissa ja hamsterissa. Ainoo paikka kankaanpääs missä olen kohdannut huonoon palveluun on neste, ja sekin jäi vain siihen yhteen kertaan( ei johtunut myyjästä). Jaksamisia myyjile liikkeisiin, älkää antako tälläisten palautteiden masentaa:)

n erikoistarjous: kaksi kolmen hinnalla...

• 56656
        Kankoonpee kirjoitti:

n erikoistarjous: kaksi kolmen hinnalla...

otan kolme..maksan yhden jos sitäkään

• utareet

tokmanni paska paikka asioida mihin kaikki entiset hyvät myyjät kadonneet johtuu kuulemma uudesta myymälä päälliköstä se vaalea tantta kassalla ei tervehdi hinnat väärät tuotteissa jos sit lainkaan näkyvis lopettais koko liike kankaanpääs .

• maikku73

Oletko kenties kilpailevan liikkeen työntekijä ja katkera kun omassa kaupassa ei asiakkaita käy?

Opettelisit ensinnäkin kirjoittamaan ja toiseksi ottamaan asioista selvää. Milloin on Tokmannilla myymäläpäällikkö vaihtunut, kerrohan se?

Jos liike ei miellytä niin siellä ei varmastikaan kannata asioida. Yrityksille voi varmasti myös antaa palautetta suoraan, mutta pa*kanpuhuminen nimettömänä keskustelupastalla ei hyödytä ketään.

• igug

Pilkku ja piste...?

• jarmoisometsä

Tätä ketjualukiessa ei voi ko kysyä kuinka vitun tyhmiä te oikein olette???Jumalauta ei voi olla niin avuton että ei osaa edes hyllyltä tavaraa hakee..Kuinka hemmetin känissä te oikein siellä maalla seilaatte?Pitääkö teille oikeesti tuoda tavarat käteen ja hymyillä viellä??Älkäää huoliko jos teille ei hymyillä voitte olla varmoja että ainakin teille nauretaan.Ei voi olla totta älkää tulko kaupunkeihin täällä kun on itsepalvelu tavarat pitää ihan itse hakea hyllyiltä (Luku taito on avuksi)Ei oo todellista tämä.

• Syshteemi

jarmoisometsä
        7.11.2015 18:22

Apina

• Hymyähuuleen

Elämässä on valintoja. Aina voi hoitaa muualla asiansa. Vaihtoehtoja on.

• asiakaspalvelunhelmi

lieneekö sitten, että olen joskus näyttänyt myrtsiä naamaa eräällä nimeltä mainitsettomalla grllllä. no jokatapauksessa palvelu on niin jäätävää, että en yllättyisi vaikka tiskin takaa näytettäisiin karvasta perperiä..

jokatapauksessa yritän vältellä tätä paikkaa, tietysti voi toki olla, että en ole toivottu asiakas... jos näin on niin karkoittava asenne kyllä on ihan riittävän toimivaa...

• KopraPopra

Vatajankosken sähköllä töissä yksi vanha vaalea lyhyt nainen. Ei tiedä asiakaspalvelusta mitään. Ylimielinen kotka.

• Huonoooapalveluu

Löytyy niitä muualtakin. Ei viitti nimiä huudella.

• AApuvaaa

Menkääpäs apteekkiin, ei väliä kumpaan. Heti on joku käsipuolessa tarjoamassa apua ja kyselemässä. Joskus vaan vaivat on sellaisia, ettei niistä haluaisi keskustella julkisesti kovaan ääneen kaikkien asiakkaitten kuullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3124
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1550
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      971
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      959
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      943
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      928
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      803
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      793
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      709
    Aihe