Osaako joku horoskooppi merkkeihin perehtynyt kertoa että minkälainen tulevaisuus olisi kauris miehellä ja kaksonen naisella? Kaikki tieto kiinnostaa! Kiitos etukäteen!
kauris M ja kaksonen N
3
602
Vastaukset
- kauris
miksei suhde voisi onnistua jos molemmilta puolilta on innostusta ja rakkautta..
- kokemusta on 17 vuotta
Juu kuten otsikko sanoo.. vaikeeta on ajoittain. Olen kauris mies ja ollut vaimoni kanssa yhdessä 17 vuotta. Paljon täytyy kauriin ns. niellä ja kestää että suhde toimii ja kestää. Olen usein ajatellut että täytyy luopua tai ns. tappaa itsestäni jotain jotta voidaan elää yhdessä. Älytön rahan tuhlaus kaksosella, päästää ihmisiä lähelleen ja uskoutuu niille ja pettyy usein, mitä en itse koskaan tekisi. Katson tarkkaan kuka on ystäväni ja kenelle voin uskoutua jos kenellekään. Mutta se kaksosen eläväisyys kiinnostaa ja pitää ehkä minutkin kiinni elämässä ja tässä päivässä. Muutoin taitaisin elää liikaa ns. menneessä ja historiassa. Tässä nyt alkuun..
- kaurismiehestä
kokemusta on 17 vuotta kirjoitti:
Juu kuten otsikko sanoo.. vaikeeta on ajoittain. Olen kauris mies ja ollut vaimoni kanssa yhdessä 17 vuotta. Paljon täytyy kauriin ns. niellä ja kestää että suhde toimii ja kestää. Olen usein ajatellut että täytyy luopua tai ns. tappaa itsestäni jotain jotta voidaan elää yhdessä. Älytön rahan tuhlaus kaksosella, päästää ihmisiä lähelleen ja uskoutuu niille ja pettyy usein, mitä en itse koskaan tekisi. Katson tarkkaan kuka on ystäväni ja kenelle voin uskoutua jos kenellekään. Mutta se kaksosen eläväisyys kiinnostaa ja pitää ehkä minutkin kiinni elämässä ja tässä päivässä. Muutoin taitaisin elää liikaa ns. menneessä ja historiassa. Tässä nyt alkuun..
Yhteistä elämää on kaurismieheni kanssa takana n. 26 vuotta, josta avioliitossa 17. Miehelle on työ kaikki kaikessa eikä perheelle/lapsille tahdo riittää aikaa. Ystävyyssuhteet ovat usein hyötymistä varten ja kaikkea/kaikkia on epäiltävä. Omista asioista vaietaan valehtelemiseen saakka. Mustasukkaisuus ja omistushalu ovat vallitsevia luonteenpiirteitä.
Asioita pitää murehtia ja ottaa niistä stressiä jo etukäteen... Välillä tuntuu, että tähän tukehtuu, mutta onneksi mieheni on todella kiltti, eikä narise tuhlaamisestani;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287111Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714318- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242957- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438