Osaako joku horoskooppi merkkeihin perehtynyt kertoa että minkälainen tulevaisuus olisi kauris miehellä ja kaksonen naisella? Kaikki tieto kiinnostaa! Kiitos etukäteen!
kauris M ja kaksonen N
3
634
Vastaukset
- kauris
miksei suhde voisi onnistua jos molemmilta puolilta on innostusta ja rakkautta..
- kokemusta on 17 vuotta
Juu kuten otsikko sanoo.. vaikeeta on ajoittain. Olen kauris mies ja ollut vaimoni kanssa yhdessä 17 vuotta. Paljon täytyy kauriin ns. niellä ja kestää että suhde toimii ja kestää. Olen usein ajatellut että täytyy luopua tai ns. tappaa itsestäni jotain jotta voidaan elää yhdessä. Älytön rahan tuhlaus kaksosella, päästää ihmisiä lähelleen ja uskoutuu niille ja pettyy usein, mitä en itse koskaan tekisi. Katson tarkkaan kuka on ystäväni ja kenelle voin uskoutua jos kenellekään. Mutta se kaksosen eläväisyys kiinnostaa ja pitää ehkä minutkin kiinni elämässä ja tässä päivässä. Muutoin taitaisin elää liikaa ns. menneessä ja historiassa. Tässä nyt alkuun..
- kaurismiehestä
kokemusta on 17 vuotta kirjoitti:
Juu kuten otsikko sanoo.. vaikeeta on ajoittain. Olen kauris mies ja ollut vaimoni kanssa yhdessä 17 vuotta. Paljon täytyy kauriin ns. niellä ja kestää että suhde toimii ja kestää. Olen usein ajatellut että täytyy luopua tai ns. tappaa itsestäni jotain jotta voidaan elää yhdessä. Älytön rahan tuhlaus kaksosella, päästää ihmisiä lähelleen ja uskoutuu niille ja pettyy usein, mitä en itse koskaan tekisi. Katson tarkkaan kuka on ystäväni ja kenelle voin uskoutua jos kenellekään. Mutta se kaksosen eläväisyys kiinnostaa ja pitää ehkä minutkin kiinni elämässä ja tässä päivässä. Muutoin taitaisin elää liikaa ns. menneessä ja historiassa. Tässä nyt alkuun..
Yhteistä elämää on kaurismieheni kanssa takana n. 26 vuotta, josta avioliitossa 17. Miehelle on työ kaikki kaikessa eikä perheelle/lapsille tahdo riittää aikaa. Ystävyyssuhteet ovat usein hyötymistä varten ja kaikkea/kaikkia on epäiltävä. Omista asioista vaietaan valehtelemiseen saakka. Mustasukkaisuus ja omistushalu ovat vallitsevia luonteenpiirteitä.
Asioita pitää murehtia ja ottaa niistä stressiä jo etukäteen... Välillä tuntuu, että tähän tukehtuu, mutta onneksi mieheni on todella kiltti, eikä narise tuhlaamisestani;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362