Miten lisäkivestä tunnustellaan ? Olen kokenut jomotusta kiveksessäni viimeaikoina, täten kokeilin kiveksen pintaa ja löysin sieltä "kohdan" josta lähti paksuhkoja rihmoja. Onkos tämä kohta siis lisäkives vai jonkinsortin kasvain ? Kys. kives on myös alempana kuin toinen, mutta "rihmat" tuntuvat molemmissa yhtä hyvin.
Lisäkives ?
idkq-
4
1343
Vastaukset
- Anonyymi
Jos miehellä on lisäkivekset osaa tehdä paremmin panohommia, naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on iso mulokku. Naisen römpsä on semmonen että se vaatii ison mulokun. Panomiehellä pittää olla lisäkivekset että voi parempi nussia
- Anonyymi
Mies jolla on lisäkivekset osaa tehdä vaikka ihmisiä toisen ihmisen sisään
- Anonyymi
Saunassa miehen Munat arvostellaan. Mies jolla on lisäkivekset on kova panomies. Saunassa pitää istua haarat levällään jotta Munat näkyy. Mulla on lisäkivekset olen kova panomies
- Anonyymi
Sellanen ei ammu ku räkäpäitä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741