Teidän kaupungillanne on tosiaan vetovoimaa! Olette saamassa oman kansanedustajan.-Meillä Iiisalmessa nuo asiat menee alaspäin kuin lehmän häntä;oma Seppomme on kyrpiintynyt hurjamme mafiaan niin raskaasti ettei edes kuse tännepäin.
Onneksi olkoon
4
890
Vastaukset
... kun roskalehdistö hoksaa tämän...Kiuruvesi on julkisuudessa jatkossakin...
- ne osaa!
Mitähän vanhoilliset lestadiokepulaiset ovat tästä mieltä?Kepulle olivat ennen tärkeitä asioita koti,uskonto ja isänmaa.Isänmaa on myyty keinottelijoille,viimeisiä tehtaita myydään.Ev.lut.seurakunta menee alas,kuin lehmän häntä,kirkosta erotaan urakalla.Koteja hajotetaan oikein buumilla.Johtajakepulaiset etunenässä.Mitä ne kepun arvot ovat tulevaisuudessa?Toivottavasti kepua äänestäneet osaavat valita jatkossa toisen puolueen,jossa arvot ovat kunnossa.
- Kotilais-Seppo
ne osaa! kirjoitti:
Mitähän vanhoilliset lestadiokepulaiset ovat tästä mieltä?Kepulle olivat ennen tärkeitä asioita koti,uskonto ja isänmaa.Isänmaa on myyty keinottelijoille,viimeisiä tehtaita myydään.Ev.lut.seurakunta menee alas,kuin lehmän häntä,kirkosta erotaan urakalla.Koteja hajotetaan oikein buumilla.Johtajakepulaiset etunenässä.Mitä ne kepun arvot ovat tulevaisuudessa?Toivottavasti kepua äänestäneet osaavat valita jatkossa toisen puolueen,jossa arvot ovat kunnossa.
ens kunnallisvaaleissa ehokkaaks? Pantas tuo perseennuolija-kepusakki pihalle.Samalla pölläätettäs kovin härskiks käänny Iiisalamen virkamiespoppoo pikitien piälle..............
Onko kannatusta? Seppo saes varmaan 1500 iänen pintaan ja Sepolle peesiin muutama kymmenen selekärangallista samoinajattelevaa ehdokaskaveria.Katottas miten Pohjolankatu 14 limanuljaskat valus pihalle. - Seppoo paremmin,
Kotilais-Seppo kirjoitti:
ens kunnallisvaaleissa ehokkaaks? Pantas tuo perseennuolija-kepusakki pihalle.Samalla pölläätettäs kovin härskiks käänny Iiisalamen virkamiespoppoo pikitien piälle..............
Onko kannatusta? Seppo saes varmaan 1500 iänen pintaan ja Sepolle peesiin muutama kymmenen selekärangallista samoinajattelevaa ehdokaskaveria.Katottas miten Pohjolankatu 14 limanuljaskat valus pihalle.ruppeeppa kyselemmää.Seppo mänis läpi,että heelahtaes.Saes vielä paljo uskovaesten kepulaesten iäniä.Oes paras ja rehellisin ehokas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514