mistä voi siis johtua jatkuva rykiminen,rykiminen ei lähde keuhkoista asti vaan lähinnä nielulähtöistä?
voiko olla allergista vai mitä? jatkunut siis pidemmän aikaa. Siis sellaista ns.äänenkorjaus rykimistä,tiedättehän,pikku yskäys sinne tänne!
jatkuva rykiminen?
6
4153
Vastaukset
- Mistähän johtuu
Ääntä joutuu korjaamaan joka 10. minuutti.
- Nytköööööö
Onko nyt jo rykimä aika ? No, jo on maailmankirjat sekaisin! Sitä se ilmastonmuutos teettää !
- niiiinuliina
Nytköööööö kirjoitti:
Onko nyt jo rykimä aika ? No, jo on maailmankirjat sekaisin! Sitä se ilmastonmuutos teettää !
Heips!
Jos rykimistä on koko ajan, voi se olla ihan muutakin kun allergiaa. Se voi olla pakko-oire. Tuntemallani tourette-sydroomaisella ihmisellä on kyseinen oire. Eli ei välttämättä liity allergiaan ollenkaan.. Onko muita oireita? Pitääkö jotain tekoa toistaa...?
- oma kokemus
Itselläni jatkuva rykiminen johtui refluksi taudista. Eli kun vatsan hapot nousee nieluun, se ärtyy ja aiheuttaa jatkuvaa rykimistä.
- Anonyymi
Miehet jotka pii räkii rykii piha kolaansa
- Anonyymi
Rykimäaika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513