Länsimaisen yhteiskuntamme eettinen moraalin perusta on kristinusko.
Siksi uskonnollista kasvatusta yhetiskunnan tulee tukea ei vain kouluissamme, vaan myös yliopistoissa opettamalla kasvattajia, kouluttajia ja opettajia.
Tuomioja edustaa uskonnon vastaista sosialistista ajattelua, jonka piiristä ei löydy kristiuskoa kohtaan ymmärrystä.
Toisen ihmisen kunnioittaminen ja yhteiskuntamme pelisäänöt ovat länsimaisessa yhteikunnassamme
kristinuskon ansiosta kansalaisillemme sisäistettyjä elämäämme ohjaavia eettisiä normeja, eivät ulkoisia sääntöjä, kuten edesmenneissä kommunistisissa ja sosialistisissa yhteiskunnissa, joissa
yhteiskunnan sääntöjen noudattaminen perustui lähinnä virkavallan pelkoon ja silmän palvontaan.
Tämän osoitaa näissä kyseisissä maissa räjähdysmäisesti lisääntynyt rikollisuus näiden yhteiskuntajärjestelmien kadotessa.
Näin ollen kristiuskon mukainen opetus on yhteiskuntamme kannalta hyödyllistä ja tarpeellista. Tästä syystä yhteiskuntamme on velvollinen myös ylläpitämään myös kristinukomme mukaista opetusta.
Miksi kristillinen opetus on yhteiskuntamme
kannalta vältämätöntä
1
559
Vastaukset
- Sivusta seurannut
... ole kristillistä/kristinuskon mukaista opetusta, vaan kristinuskon tieteellistä tutkimusta. Tuomiojan tiedot aiheesta vain näyttävät olevan kovin hatarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043