Miksi kristillinen opetus on yhteiskuntamme

kannalta vältämätöntä

Länsimaisen yhteiskuntamme eettinen moraalin perusta on kristinusko.

Siksi uskonnollista kasvatusta yhetiskunnan tulee tukea ei vain kouluissamme, vaan myös yliopistoissa opettamalla kasvattajia, kouluttajia ja opettajia.

Tuomioja edustaa uskonnon vastaista sosialistista ajattelua, jonka piiristä ei löydy kristiuskoa kohtaan ymmärrystä.

Toisen ihmisen kunnioittaminen ja yhteiskuntamme pelisäänöt ovat länsimaisessa yhteikunnassamme
kristinuskon ansiosta kansalaisillemme sisäistettyjä elämäämme ohjaavia eettisiä normeja, eivät ulkoisia sääntöjä, kuten edesmenneissä kommunistisissa ja sosialistisissa yhteiskunnissa, joissa
yhteiskunnan sääntöjen noudattaminen perustui lähinnä virkavallan pelkoon ja silmän palvontaan.

Tämän osoitaa näissä kyseisissä maissa räjähdysmäisesti lisääntynyt rikollisuus näiden yhteiskuntajärjestelmien kadotessa.

Näin ollen kristiuskon mukainen opetus on yhteiskuntamme kannalta hyödyllistä ja tarpeellista. Tästä syystä yhteiskuntamme on velvollinen myös ylläpitämään myös kristinukomme mukaista opetusta.

1

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta seurannut

      ... ole kristillistä/kristinuskon mukaista opetusta, vaan kristinuskon tieteellistä tutkimusta. Tuomiojan tiedot aiheesta vain näyttävät olevan kovin hatarat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3205
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3116
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe