Kaurismies + rapunainen

rapunainen kysyy

Sopivatko kaurismies ja rapunainen yhteen? Kertokaa kokemuksianne!

4

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapunainen myös

Meillä tulee kaurismiehen kanssa ensi kuussa kaksi vuotta yhteistä taivalta täyteen. Tiukasti molemmilla saksilla aion pitää kauriistani kiinni, sillä en ole näin onnellinen ollut koskaan ;)

Kaurismies ei ole mikään ihan helppo otus, mutta hän on täydellinen semmoiselle naiselle, joka kaipaa vähän "haastetta". Jos kestää kauriin oikkuja, niin hän kyllä antaa kaiken kymmenkertaisena takaisin. Sanoo ihania asioita, tekee ihania tekoja, rakastelee kuin viimeistä päivää... ;)

Toivottavasti teillä lähtee homma toimimaan! Muistat vaan edetä kauriin tahtiin niin kaikki menee hyvin. Kaurismies haluaa olla tilanteen herra, mutta sehän sopii meille raputytöille. Tai mulle ainakin sopii ;)

• raputar

Siis ei niin mitään lisättävää...aivan samat tuntemukset...itse olen rapunainen ja 2,5 vuotta yhdessä kaurismiehen kanssa...taivaallista!!!!

• kokemusta kuin
        raputar kirjoitti:

Siis ei niin mitään lisättävää...aivan samat tuntemukset...itse olen rapunainen ja 2,5 vuotta yhdessä kaurismiehen kanssa...taivaallista!!!!

ystävänä ja toverina. Luonteet ainakin toverimielessä sopivat hyvin yhteen. Samanlaisia ajatuksia asioista, ja mikä parasta, molemmilla hullunhauska huumori. Ei tarvitse kauan olla yhdessä, kun rapu saa kauriin hyvälle tuulelle ja vice versa. Suosittelen!

• kaurisMIES

En ole "siinä mielessä" ollut koskaan rapunaisten kanssa tekemisissä, mutta mulla on semmoisina puolituttuina pari rapuneitoa ja he ovat niin suloisia otuksia että ei heistä voi olla pitämättä. Rapunainen saa mut aina hyvälle tuulelle sellaisella rauhallisella naisellisuudellaan ja lempeällä hyväntuulisuudellaan. Ja on olemassa varsinkin eräs tietty vaalea rapunainen, jota haluaisin kovasti suudella...tulemme hyvin juttuun, mutta neito on varattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      16
      2958
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2557
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1423
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe