Arvoisat leidit,olen kumppania hakemassa ja kysyisin että mitkä horoskooppi merkit sopii skorpioonille.Kiitän jo etukäteen avustanne.
apua skorpionimiehelle
10
1419
Vastaukset
- horo-nainen
Sulle voisi parhaiten sopia vesimerkit eli rapu, kala tai skorpioni. Tunnejutut tuntuvat silloin menevän sointuisasti. Rakkaus on mahdollista ja pidempiaikaiset suhteet. Kaksi skorparia voi olla aluksi aika kiihkeä yhditelmä, ennen kuin sopusointu löytyy. Liika samankaltaisuus ei ole aina hyvä juttu. Skorpioni on mielenkiintoinen siinä, että sillä on tunne ja äly aika balanssissa. Ihmissuhteissa tunne kuitenkin merkkaa eniten.
Tulimerkit voivat sopia myös, riippuen siitä, pystytkö sallimaan toisen tulisuuden. Skorpioni osaa itsekin olla aika väkkärä. Temperamenttia ja räiskettä tulee olemaan näiden kanssa. Omaa tahtoa löytyy. Näitä ovat leijona, jouskari ja oinas. Nämä merkit ovat ehkä enemmän frendi -ainesta skorparille. Näitten kanssa on hyvä mennä baariin, varsinkin jos ovat samaa sukupuolta.
Ilmamerkkejä en suosittele vesimerkeille tunneasioissa. Duunikavereina ok. Ilmamerkeillä ei oikein tunnu olevan tunteita tai ne ilmenevät toisella (pinnallisemmalla) tavalla kuin skorpionilla. Ilmamerkkejä ovat vesimies, kaksonen, ja vaaka. Skorpioni voi olla syvästi rakastunut, mutta kaksonen vain liihottelee ja vaaka flirttailee toisten kanssa. Vesimies on niin outo ja yllättävä, että en suosittele. Kokeilemalla havaitset tämän. Varsinkin vaaka ja kaksonen voivat olla alkumetreillä hyvin viehättäviä, myös ulkoisesti, mutta kun itse olet tunteellinen ja syvällinen, niin vastakaiku voi olla aika -0. Pettymys voi olla vaikea kestää. Älykkäitä ne kyllä ovat, mutta pidemmän päälle sillä ei ole parisuhteessa merkitystä.
Lopuksi: pelkän aurinkomerkin ("horoskoopin") perusteella ei saa kuin pinnallisen rajauksen sopivista. Tarkka yhteensopivuus ilmenee henkilökohtaisten karttojen perusteella. Eli periaatteessa voi olla, että joku makea vesimies voi olla sulle se oikea. Mutta aloita ensiksi vesimerkeistä, suosittelen. Rapua ja kalaa kannattaa pyydystää ;-) onnea reissuille!- Vestux
Älä viitsi höpistä! Syvällisyydestä et tiedä mitään; julkkiksista korkeintaan. Täydellistä pintavaahtoa on sun juttusi. Tiedät itsekkin. Skorpioonien on turha ruveta filosofoimaan. Se jää alkeistasolle. Yrität manipuloida.
- horo-nainen
Vestux kirjoitti:
Älä viitsi höpistä! Syvällisyydestä et tiedä mitään; julkkiksista korkeintaan. Täydellistä pintavaahtoa on sun juttusi. Tiedät itsekkin. Skorpioonien on turha ruveta filosofoimaan. Se jää alkeistasolle. Yrität manipuloida.
Taisi osua ja upota. Kun ollaan alkeistasolla, niin voinen aloittaa manibyloinnin harjoittelun korjaamalla kirjoitusvireesi, se on "vilosovoimaan".
Eli mitä opimme: skorpionien kannattaa pysyä kaukana vesimiehistä. "Minä. Sitten tulee vielä minä. Ja sitten minun mielipiteeni. Ja sitten mielipiteestäni kiinnipitäminen. Roikutaan siinä mielipiteessä. Kun on minun pieni herneeni sellaisen tuottanut. Minä. Sitten tulee vielä minä. Ja sitten minun mielipiteestäni..."
Kun skorpioni on kuitenkin järkevä ja looginen ja ah, niin ihanan tunteellinen, niin se kaikki menee täysin kankkulan kaivoon vesimiesten kanssa. - änimöl
horo-nainen kirjoitti:
Taisi osua ja upota. Kun ollaan alkeistasolla, niin voinen aloittaa manibyloinnin harjoittelun korjaamalla kirjoitusvireesi, se on "vilosovoimaan".
Eli mitä opimme: skorpionien kannattaa pysyä kaukana vesimiehistä. "Minä. Sitten tulee vielä minä. Ja sitten minun mielipiteeni. Ja sitten mielipiteestäni kiinnipitäminen. Roikutaan siinä mielipiteessä. Kun on minun pieni herneeni sellaisen tuottanut. Minä. Sitten tulee vielä minä. Ja sitten minun mielipiteestäni..."
Kun skorpioni on kuitenkin järkevä ja looginen ja ah, niin ihanan tunteellinen, niin se kaikki menee täysin kankkulan kaivoon vesimiesten kanssa.Hei horo, kuulostaa ihan hyvältä skabalta. Onks tullu amorinnuolia paiskottuun roskiin lähiaikoina... ei millään pahalla... Pidä sisko tasapaino yllä jos joku avautuu puolin ja toisin, jooko..?
- veskari skorpparin koukussa
horo-nainen kirjoitti:
Kun skorpioni on kuitenkin järkevä ja looginen ja ah, niin ihanan tunteellinen, niin se kaikki menee täysin kankkulan kaivoon vesimiesten kanssa.kestää jatkuvaa tunteilua, yök.
En pääse irti yhdestä tunteilevasta skorpparista vaikka kuinka yritän ... mutta kun olen kiltti ja haluan pitää hänet ystävänäni, en voi sanoa pahasti.
Kuinka kukaan jaksaa joka päivä toitottaa rakkaudesta, kun edes tietäisi, mitä se on?
Tämäkö tunne, että haluaa päivittäin jutella saman henkilön kanssa, ja sivumennen osoitettu kiltti sana tai kosketus ei häiritse, onko se sitä rakkautta? - etkö muka voi
veskari skorpparin koukussa kirjoitti:
kestää jatkuvaa tunteilua, yök.
En pääse irti yhdestä tunteilevasta skorpparista vaikka kuinka yritän ... mutta kun olen kiltti ja haluan pitää hänet ystävänäni, en voi sanoa pahasti.
Kuinka kukaan jaksaa joka päivä toitottaa rakkaudesta, kun edes tietäisi, mitä se on?
Tämäkö tunne, että haluaa päivittäin jutella saman henkilön kanssa, ja sivumennen osoitettu kiltti sana tai kosketus ei häiritse, onko se sitä rakkautta?laittaa poikki sitä suoraan sanomalla? Jos se on tosi ystävyyttä niin kestää. Jos ei, joutaa mennäkin. Osaathan sinä muidenkin kanssa, mikset tuon, älä nyt rupea läheisriippuvaiseksi.
- veskariN
etkö muka voi kirjoitti:
laittaa poikki sitä suoraan sanomalla? Jos se on tosi ystävyyttä niin kestää. Jos ei, joutaa mennäkin. Osaathan sinä muidenkin kanssa, mikset tuon, älä nyt rupea läheisriippuvaiseksi.
kun tämä skorppari on täysin minun lumoissani, enhän voi sitä tehdä, että loukkaisin.
Mutta antaa ajan kulua ja katsotaan. Mulla kun sellainen ongelma, että niitä ystäviä en halua menettää, rakkaudesta viis. - edesauttaa sitä
veskariN kirjoitti:
kun tämä skorppari on täysin minun lumoissani, enhän voi sitä tehdä, että loukkaisin.
Mutta antaa ajan kulua ja katsotaan. Mulla kun sellainen ongelma, että niitä ystäviä en halua menettää, rakkaudesta viis.että se löytäisi jonkun oman kullan? Silloinhan teille jäisi se tavoittelemasi ystävyys...?
Sinun pitää nimittäin "hoitaa" homma, jos se skorppari on täysin lumoissasi. Tiedät kyllä miten.
- varsinkin jos olet
syntynyt loka-marraskuun vaihteen tuntumilla. Rapu on se herkkä ja syvällinen, jonka kanssa on mielettömän hyvä tunneyhteys, ja leijona tarjoa sen itsenäisen kumppanin, jota skorpioni kaipaa, ulkonäköineen... ;)
meillä kokemusta 30 vuoden ajalta, päivääkään en kadu! - änimöl
Nyt... ja ainaisen elämäni ajan kävelen näillä syrjäisillä kaduilla missä ihmiset polkevat maata silmät harhaillen. Mietin, että missä
on tuo ajan pysäyttävä nainen. Joka päivä hän löytyy siitä samasta leikistä josta minäkin pidän
ja
sillä sopivalla hetkellä hän kääntyy minua katsomaan...
Aika pysähtyy ja hetkestä tulee miljoona...
Hänen viileys lämmittää kun tuuli jää paikalleen, kun tuo kaunis hymy minut halvaannuttaa,
en toista päivää - voisi ilman tuota suloa - ottaa vastaan.
-D.B.
Huom. keksein tämän vartavasten sulle, joten joka sanalla on tarkoitus saada vaikutus aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886