kertokaa mkä o spliffi??

kaverista huolestunut

mikä ihme o spliffi? joku sanoo näin "mul o 4 askii spliffii"

netist katoin mikä se o ja spliffi olis jointti?? ja jointti marihuanasavuke?

22

15263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Pitää paikkansa. Voi se tietysti hasistakin sisältää, mutta melkein sama, ganjaa eli hamppua eli pilveä eli pajaa eli blossia eli möyhöä eli myssyä jne se kuitenkin on.

rakkaalla lapsella on monta nimeä :)

• kerran.

Eli siis kannabissavukkeesta on kyse! Ei tarvitse olla huolissaan kaverista joka polttaa kannabista.

• kaverista huolestunut
        kerran. kirjoitti:

Eli siis kannabissavukkeesta on kyse! Ei tarvitse olla huolissaan kaverista joka polttaa kannabista.

se kaveri sattuu olemaan mun veli.. siks täs olen ottanu selville mitä se o.. kiitoksia paljon jo näistä vastauksista :)

• Kehoittaa ei kannata
        kerran. kirjoitti:

Siitä se alkoi minunkin läheisen huumehelvetti, marin polttelusta-että ei kannata olla huolissaan...
        '
        Nyt hänellä on elämä aivan tuhottu 23 vuotiaana. Rikosrekisteriä ja oikeudenkäyntejä riittää.Pahoinpitelyjä, tappeluja,näpistelyjä, laskut kaikki ulosotossa jne.....

Että kannattaa kyllä miettiä haluaako jatkaa, ja sotkea päätään.Kukaan ei tiedä kuka käyttäjä jää riippuviseksi lopuksi ikäänsä!!!!joka on noilla elintavoilla luultavasti lyhyt.

• Santavuori
        Kehoittaa ei kannata kirjoitti:

Siitä se alkoi minunkin läheisen huumehelvetti, marin polttelusta-että ei kannata olla huolissaan...
        '
        Nyt hänellä on elämä aivan tuhottu 23 vuotiaana. Rikosrekisteriä ja oikeudenkäyntejä riittää.Pahoinpitelyjä, tappeluja,näpistelyjä, laskut kaikki ulosotossa jne.....

Että kannattaa kyllä miettiä haluaako jatkaa, ja sotkea päätään.Kukaan ei tiedä kuka käyttäjä jää riippuviseksi lopuksi ikäänsä!!!!joka on noilla elintavoilla luultavasti lyhyt.

Miksi syytät kannabista, tuota harmitonta lääkettä? Läheisesi ei varmasti käyttänyt tupakkaa tai alkoholia ollenkaan? Minkälainen lapsuus/nuoruus hänellä oli?

• Santavuori
        Santavuori kirjoitti:

Miksi syytät kannabista, tuota harmitonta lääkettä? Läheisesi ei varmasti käyttänyt tupakkaa tai alkoholia ollenkaan? Minkälainen lapsuus/nuoruus hänellä oli?

Useinhan käy niin, että kun aine X on laitonta, niin yhteiskunta ja läheiset saattavat syrjäyttää ihmisen, joka käyttää tätä ainetta X. Riippumatta siitä, miten vaaraton ja vähähaittainen itse aine on.

Ja sitten on tietysti kiva syyttää tätä ainetta X kaikesta. Ehkä joidenkin entisten käyttäjienkin on helpompi syyttää ainetta X, kuin läheisiä ja yhteiskuntia, jotka ne ongelmat aiheutti.

• neuroosi-

kertoisko joku mulle mitä on heinä ja meneekö siit sekasin???

• tarkoitetaan
        neuroosi- kirjoitti:

kertoisko joku mulle mitä on heinä ja meneekö siit sekasin???

Ei siitä erityisen sekaisin mene, hyvä jos vaikuttaa mitenkään. Kaikista huumeista parhaiten sekaisin menee alkoholista. Siksi sitä täällä ylivoimaisesti eniten käytetään. Suomalaisethan erityisesti haluavat olla sekaisin. Piristeillä (amfetamiini, kokkeli), hitailla (esim. subut), tai psykedeeleillä (esim. LSD) haetaan normaalia, tasapainoista oloa. Eivät sovi meille suomalaisille niin hyvin, kun ei pääse samalla lailla sekaisin.

• Janu Hannu
        Santavuori kirjoitti:

Useinhan käy niin, että kun aine X on laitonta, niin yhteiskunta ja läheiset saattavat syrjäyttää ihmisen, joka käyttää tätä ainetta X. Riippumatta siitä, miten vaaraton ja vähähaittainen itse aine on.

Ja sitten on tietysti kiva syyttää tätä ainetta X kaikesta. Ehkä joidenkin entisten käyttäjienkin on helpompi syyttää ainetta X, kuin läheisiä ja yhteiskuntia, jotka ne ongelmat aiheutti.

Tää on just tätä perus nistien itsepuolustusta. Syyttää yhteiskuntaa ja muuta shittiä.

• Tyhmä saa olla. :D
        Janu Hannu kirjoitti:

Tää on just tätä perus nistien itsepuolustusta. Syyttää yhteiskuntaa ja muuta shittiä.

Pajauttelijat on nistejä?? :DD Vitun urpo xD

• TheGrimReaper
        Kehoittaa ei kannata kirjoitti:

'

Kaverisi on vaan heikko yksilö, tai puhut palturia. itse olen polttanut budia ja lätkää jo 15v eikä mitään ole tapahtunut. Duuniin voi mennä, koulut kävin loppuun, EI VAIKUTUSTA!!! ei ole mikään portti huume jos vaan sanoo muille mömmöille ei. Itsestä se on kii

• popopopopoingpoing
        tarkoitetaan kirjoitti:

Ei siitä erityisen sekaisin mene, hyvä jos vaikuttaa mitenkään. Kaikista huumeista parhaiten sekaisin menee alkoholista. Siksi sitä täällä ylivoimaisesti eniten käytetään. Suomalaisethan erityisesti haluavat olla sekaisin. Piristeillä (amfetamiini, kokkeli), hitailla (esim. subut), tai psykedeeleillä (esim. LSD) haetaan normaalia, tasapainoista oloa. Eivät sovi meille suomalaisille niin hyvin, kun ei pääse samalla lailla sekaisin.

Psykedeeleistä tasapainoista oloa :D sitähän siinä varmaa yritellää ku ajatukset karkailee ja seinät valuu.

• istuttu

Sliffi on se kun antaa takapuolta vankilakaverille korvauksena suojelusta tai muusta.

• ---

haha, onko sulla peräsuoli löystyny linnas.

• paskaajauhattekaikki

Vai että normaalia tasapainoista oloa? HAHAH! Koksulla haetaan kohonnutta itsetuntoa yms. Amfetamiinilla ehkä eniten tuota tasapainoista oloa, mutta aiheuttaa myös euforiaa jne... Subuilla ei normaalia oloa haeta, ellei olla niin riippuvaisia että tarvii päivittäiset vedot pysyäkseen terveenä.. LSD:llä taas haetaan psykedeelisiä kokemuksia, kaukana normaalista. Ja voin sinullle ja kaikille muille kertoa että esim amfetamiinipsykoosissa on 100x enemmän sekaisin kuin kunnon humalasssa.

• mm...

Eipä Kolalla ja Pirillä nyt loppuunsa ole "suurta" eroa.. Pussiin puhuttu xD

• herbdocktor

tekis mullekki hyvää noi 4 askillista spliffei :D nam
      pahoinpitelyitä ja tappeluita kannabiksen vaikutuksen alaisena? sanoisin että ku vedät viinaa ni tulee tollasii tapahtumii tapahtuu, ganjast tulee vaa rauhallinen ja rento olo. viina taas tekee agressiiviseks.
      legalize ganja
      ystävällisin ja huumehöyryisin terveisin
      kannabisti narkki

• Paskakorva

Juu, mut ei se viinakaa agressiiviseks tee. Riippuu iha henkilöstä :p

• Kush420

spliffissä käytetään jtn king-size hamppupapereita

• Eih :D

Kyllä huomaa että porukka luulee tietävänsä mistä puhuu :D

• Munapussi

Se on ainoastaan kannabista sisältävä "savuke", ei siis tupakkaa seassa. Pure joint tai reefer.

• Anonyymi

Spliffi on jointti jossa on myös tupakanpuruja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17113
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4874
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2748
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2052
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1607
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1547
    7. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      25
      1474
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1263
    Aihe