Tarjan tulevaisuus

-NW-fanittajat-

Tämä levy menestyi kohtuullisesti saman kohun saatteleman aivan kuten Nightwish. NW:lla oli raskaan sarjan pitkäsoitto joka myy vielä pirusti parivuotta, Tarjan kokeilulevy tippuu tänä vuonna.
Levy-yhtiö ottaa rahansa, nähtäväksi jää kuinka satsataan seuraavaan?

Kaikki riippuu myös siitä haluaako rouva keikkailla ja kuinka tiheään. Jos vanhat merkit paikkansa pitävän keikkailu ei oikein kiinnosta. Tarja ei vedä halleja täyteen kuten NW ennen ja tänään. Heillä olisi mestaa klubeissa, mutta nehän ei Cabulia kiinnostaneen keväällä 2005. Jos fyrkkaa halutaan pitää keikkailla kuten rockbändi jota nykyinen NW tekee.

Kaikki riippuu seuraavasta levystä löytääkö Tarja tyylinsä, tuota tilkkutäkkiä ei kuuntele pirukaan. Ensimmäisenä pitää saada kunnon biisintekijä tai covereiden sovittaja jolla on korvaa ja taitoa sovittaa biisit Tarjalle.

2

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TT fani-81

      Mikä raskaan sarjan pitkäsoitto? Pop/Rock ei tietääkseni ole raskasta.Ja joo kyllä epäilemättä myy parikin vuotta,eihän sitä kukaan epäilekkään.Poppi myy aina.Tarjan levy oli kokonaisuuksissaan melko floppi.OK.Parempia biisin tekijöitä olis saanut olla.Muutamaa sävellystä lukuun ottamatta! EI ROCK BÄNDI! vaan POP/ROCK BÄNDI! Metalli on DPP kohdalla kaukana.Katsotaan sitten seuraava,jospa olis parempaa :)

      Joo Tarja sais kyllä panostaa seuraavaan levyyn,eikä tehdä seuraavaa "Kokeilu levyä"mutta mielummin sen ostin,kuin Arska ja pojat levyn.Ihan hyviä Tarjan levyllä osa biiseistä.Tosin vähän sais olla sitä menoa enemmän,eikä sitä rauhallista soittoa ja huokailua! "Tilkkutäkki" kieltämättä kuvaa hyvin tuota Tarjan levyä :) Biisin tekijöitä pitäis löytää parempia. Tarjalle ei koskaan tule bändiä.Sano mun sanoneen.Se on ihan liian soolo,joten kait turha kuvitella koskaan kuulevan tai näkevän mahtavaa Opera/Rock/metal konserttia bändin yhteishenkeen vetämällä.Soolo se on.Tajuais itsekin ja dumppais sen Murmelin,jos sille ei passaa.Olen Tarja fani ja ylpeä siitä,mutta tosi asioitakin on nähtävä,eikä kuljettava vaan sokeasti eteen päin!

      Voihan vitsi että tuo Minor Heaven on kaunis!!! Ei nosta Pimppilottan ääni niskakarvoja pystyyn,kuin Tarjan ääni tekee.

      • Mozartisti

        Tarja vois laulaa läpi. Ei bändiä, ei taustanauhoja. Sitten saatais kuulla puhdasta ihanaa korkeatasoista laulua. Odotan innolla


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe