"Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina."
johanna suurpään
23
1214
Vastaukset
- ja Suurenpään
piti alkaa juuri tuonlaisia kirjoituksia väijymää netissä,mutta näköjään on niitä juuri itse ollut sinne syöttämässä.
- Xl head
Demokratiaan ystävät hyvät kuuluu se pieni naurettava seikka että, tärkeät asiat hyväksytään enemmistön päätöksellä.
Johanna Suurpään nimittäminen vähemmistövaltuutetuksi. Kysyttiinkö minun mielipidettäni tähän päätökseen? Entä teidän muiden?
Olisiko nyt käynyt niin että, tavallisten Suomalaisten ihmisoikeudet ovat päässeet loppumaan? T: Kadunlakaisija.- Mamuniikki
Kadunlakaisijalle pitäisi ilmeisesti kuskata vaaliuurna kotiovelle, että vaivautuisi.
- Jesse James
Mamuniikki kirjoitti:
Kadunlakaisijalle pitäisi ilmeisesti kuskata vaaliuurna kotiovelle, että vaivautuisi.
Mamuniikki vastaan, vaikka et pyytänytkään. Niinhän me idiootit aina teemme.
Viestisi oli outo, mutta sen sisältö jäi epäselväksi.
Demokratiasta kirjoitin siksi koska, se koetaan parempien piirien vitsiksi tässä persieenalaisen torin villitsemässä Suomessa.
Hyvät egot, jos omat ei riitä. T: Kadunlakaisija. - Mamuniikki
Jesse James kirjoitti:
Mamuniikki vastaan, vaikka et pyytänytkään. Niinhän me idiootit aina teemme.
Viestisi oli outo, mutta sen sisältö jäi epäselväksi.
Demokratiasta kirjoitin siksi koska, se koetaan parempien piirien vitsiksi tässä persieenalaisen torin villitsemässä Suomessa.
Hyvät egot, jos omat ei riitä. T: Kadunlakaisija.Mielipidettäsi kysellään taas ensi lokakuussa. Demokratian myötä mielipidettä ei kiduttamalla - eikä waterboardingaamalla - sinusta oteta. Jollet ole suostuvainen sitä vapaaehtoisesti kertomaan, niin sitten on turha valittaa ettei mielipidettäsi kysytä.
Jos taas olet sitä mieltä, että äänesi painoarvon tulisi olla suurempi kuin muilla kansalaisilla, niin sitten on turha valittaa muiden maiden demokratian puutteesta. - kansalainen nro 13
Mamuniikki kirjoitti:
Mielipidettäsi kysellään taas ensi lokakuussa. Demokratian myötä mielipidettä ei kiduttamalla - eikä waterboardingaamalla - sinusta oteta. Jollet ole suostuvainen sitä vapaaehtoisesti kertomaan, niin sitten on turha valittaa ettei mielipidettäsi kysytä.
Jos taas olet sitä mieltä, että äänesi painoarvon tulisi olla suurempi kuin muilla kansalaisilla, niin sitten on turha valittaa muiden maiden demokratian puutteesta.Toveri Mamuniikki. Lupaan että käytän äänioikeuttani, viisaasti harkiten.
Niin toveri kansankomissaari. Mikä mandaatti oikeuttaa sinut esittämään minulle vaatimuksia?
Vainko se hyvä toveri että, nikissäsi lukee "mamu".
Olkoon eurosade päällänne loputon toveri Mamuniikki. T: Kadunlakaisija. - Mamuniikki
kansalainen nro 13 kirjoitti:
Toveri Mamuniikki. Lupaan että käytän äänioikeuttani, viisaasti harkiten.
Niin toveri kansankomissaari. Mikä mandaatti oikeuttaa sinut esittämään minulle vaatimuksia?
Vainko se hyvä toveri että, nikissäsi lukee "mamu".
Olkoon eurosade päällänne loputon toveri Mamuniikki. T: Kadunlakaisija.En minä tiedä. Kerro sinä.
Vai olitko kenties löytävinäsi vastauksestani jonkin sortimentin vaatimuksia? - häipyvät tavut
Mamuniikki kirjoitti:
En minä tiedä. Kerro sinä.
Vai olitko kenties löytävinäsi vastauksestani jonkin sortimentin vaatimuksia?Olisiko Mamuniikki reksteröity tuotemerkki nyt käynyt niin? Aivan kuten joskus ennenkin vertasin kirjoitustasi 40w hehkulamppuun messuhallin katossa. Ettei se kaikki hyvä mitä viestissäsi tarkoitat saavuta koskaan kohderyhmäänsä? Sanoma jää seikkailemaan bittiavaruuteen aivan kuten 40w häikäisevä valo antaa heijastuksen olemassa olostaan messuhallin katossa.
Mamuniikki rekisteröity tuotemerkki. En tiedä kuinka tämän kauniimmin kyyneleitä vuodattamatta kertoisin sinulle? T: Kadunlakaisija.
- Heh heh
Lapset ovat meidän Suomalaisten lapsia .. Eikä mitään tuotantovälineitä ?
Ei kait kukaan hullu rakenna maataan joillekkin mamuille ?
Alkaa olla jo järjettömiä väitteitä jos nuo ovat totta ?- tuossa
kaikessa on se että Eduskuntaa myöten näyttävät olevan tosissaan.
- Lisää
tuossa kirjoitti:
kaikessa on se että Eduskuntaa myöten näyttävät olevan tosissaan.
Kenelle ihminen rakentaa maataan? Kenen maataan, ilmastoaan tai vesistöään hän saastuttaa?
Yksinkertainen elämäntapa, mitä harjoitetaan mm. niin Afrikassa kuin Etelä-Amerikassa, ei tuhoa maapalloamme. Tällaista rauhallista elämäntapaa uhataan "suurilla rakennushankkeilla", metsien ja luonnonmukaisten laidunmaiden raivauksilla. Näiden ihmisten elämää uhkaavat myös sodat ja muut ongelmat. Mitkä länsimaat kävivät sotaa niin Afrikassa kuin Etelä-Amerikassa, ryöstivät ja hyödynsivät heiltä kaiken saamansa? Ketkä länsimaiset valtiot edelleen hyötyvät kehitysmaista esimerkiksi kahvin kulutuksessa?
Maapallomme on yhteinen. Suomalaisetkin lapset hyötyvät muualla maailmassa tehdyistä teoista, päätöksistä, ajatuksista ja asioista. Miksi me vain ottaisimme hyödyn irti, emmekä antaisi mitään takaisin? - näyttää siltä,
Lisää kirjoitti:
Kenelle ihminen rakentaa maataan? Kenen maataan, ilmastoaan tai vesistöään hän saastuttaa?
Yksinkertainen elämäntapa, mitä harjoitetaan mm. niin Afrikassa kuin Etelä-Amerikassa, ei tuhoa maapalloamme. Tällaista rauhallista elämäntapaa uhataan "suurilla rakennushankkeilla", metsien ja luonnonmukaisten laidunmaiden raivauksilla. Näiden ihmisten elämää uhkaavat myös sodat ja muut ongelmat. Mitkä länsimaat kävivät sotaa niin Afrikassa kuin Etelä-Amerikassa, ryöstivät ja hyödynsivät heiltä kaiken saamansa? Ketkä länsimaiset valtiot edelleen hyötyvät kehitysmaista esimerkiksi kahvin kulutuksessa?
Maapallomme on yhteinen. Suomalaisetkin lapset hyötyvät muualla maailmassa tehdyistä teoista, päätöksistä, ajatuksista ja asioista. Miksi me vain ottaisimme hyödyn irti, emmekä antaisi mitään takaisin?että suomalaiset tyttölapset saavat kärsiä muualla maailmassa tehdyistä teoista.
Somalian sota - somaleita Suomeen - pikkutyttöjä raiskatuksi ja murhatuksi. Tämänkö olet halunnut?
Kyllä minä antaisin somalit takaisin ja albaanit sekä serbit, irkilaiset, iranilaiset ja afgaanit. - Lisää
näyttää siltä, kirjoitti:
että suomalaiset tyttölapset saavat kärsiä muualla maailmassa tehdyistä teoista.
Somalian sota - somaleita Suomeen - pikkutyttöjä raiskatuksi ja murhatuksi. Tämänkö olet halunnut?
Kyllä minä antaisin somalit takaisin ja albaanit sekä serbit, irkilaiset, iranilaiset ja afgaanit.Mutta tällä palstalla puhuttiin muistaakseni rasismista. Ja täällä on niin paljon rasistisia väitteitä, että haluan tuoda julki toisenlaisia näkemyksiä. Yläkohdassa palstaa sanotaan, että rasistiset herjaukset ja mielipiteet poistetaan ja käyttäjiä kehoitetaan ilmoittamaan rasistisista viesteistä, koska ylläpito ei ehdi tarkkailemaan kaikkia viestejä, joita tänne tupsahtelee.
Eli jos halutaan keskustella, niin määritelläänpä ensin aihe, rajataan sitä vähän ja sillä lailla edetään. Eikä siis mennä henkilökohtaisiin herjauksiin tai heittoihin, vaan puhutaan asiasta asiallisesti, ja henkilökohtaisista mielipiteistä, ajatuksista myös asiallisest.
Terveeks! - Siis ei ollut totta
näyttää siltä, kirjoitti:
että suomalaiset tyttölapset saavat kärsiä muualla maailmassa tehdyistä teoista.
Kyllä minä antaisin somalit takaisin ja albaanit sekä serbit, irkilaiset, iranilaiset ja afgaanit.Siis en ihan allekirjoita edellisen kirjoittajan väitteitä. Miten suomalaiset tyttölapset kärsivät muualla maailmassa tehdyistä teoista? No, eivät kärsi, elleivät ihmiset ole typeriä ja matki typeriä tekoja. Eivätkä kärsi, jos Suomessa ollaan tarpeeksi fiksuja, ymmärtäväisiä ja suvaitsevaisia.
Eihän somalialaisten "pelastaminen" maansa sodasta Suomeen tarkoita sitä, että raiskaaminen ja murhaaminen lisääntyy Suomessa! Hyvässä tapauksessa tietoisuus ja ymmärrys asioista lisääntyy, epäkohtiin voidaan puuttua ja tätä rataa.
Ja pelkästään positiivisena seikkana meidän maailmankuvamme avartuu, ihmiset voivat saada uusia ystäviä jne. Ihan omasta asenteesta ja yrittämisestä kiinni.
Mä kyllä rakentaisin mieluummin maailmanrauhaa. - Mielikki.
Kanssa päätetty että me ei hommata omia lapsia ollenkaan..
Otetaan koti mamu .. se alkaa tuottamaan jo kahdessa vuodessa .. ja voi "autella" minua kotona jo ennen sitä !!!
lukea suurpään koko juttu eikä vain kierrättää tuota yhtä pätkää. tehän luette kuin "piru raamattua".
- kohteliaisuus
Saahan täällä keskustella asioista siitä näkökulmasta kuin itse ja kanssakeskustelijat asioita ajattelevat ja ääneen sanovat. Se kai on vapaata keskustelua.
Hyvä pirut! Lukekaa lukekaa. ;]
Tosin en kehottaisi välttämättä raamatun puoleen kääntymään, ellei osaa olla tarpeeksi kriittinen ja suhteuttaa asiat aikakausiin ja yhteiskunnan kehittymiseen. Parempiakin kirjoja on olemassa. - -karvapää-
on, toinen asia olisi sitten se, jos jossain kohtaa tekstiä lukisi että KAIKKI (joka ainoa) mamut eivät edes halua työllistyä, siitähän pitäisi keskustella sillä sehän olisi rasismia se...niitä yhden tekstin kohdan tulkintojen määriä...ahhh...
- Hmmmz
Tuostahan tulee vastaavanlainen rassin uskonkappale kuin "Suomi ole kuten USA. jossa sanotaan, että tulkaa tänne ja sopeutukaa":sta.
Onkohan perusrassilla todellakin vikaa kokonaisuuksien hahmottamisessa.
Se selittäisi paljon.- ryhmien
kohdalla ei ole kysymys "luultavasti parista vuodesta" vaan ikuisuudesta.
Meneekö jakeluun? - Mamuniikki
ryhmien kirjoitti:
kohdalla ei ole kysymys "luultavasti parista vuodesta" vaan ikuisuudesta.
Meneekö jakeluun?Esim. sellainen ryhmä kuin "Ikuiset sosiaalipummit" ei luultavasti ikinä tule tuottamaan Suomen kansataloudelle penniäkään - vaikka ryhmän jäsenet ajoittain vaihtuisivatkin.
- kasvaa
Mamuniikki kirjoitti:
Esim. sellainen ryhmä kuin "Ikuiset sosiaalipummit" ei luultavasti ikinä tule tuottamaan Suomen kansataloudelle penniäkään - vaikka ryhmän jäsenet ajoittain vaihtuisivatkin.
vuosi vuodelta, kun tänne roudataan porukkaa lisää saharan eteläpuolelta
- Mamuniikki
kasvaa kirjoitti:
vuosi vuodelta, kun tänne roudataan porukkaa lisää saharan eteläpuolelta
Onnistuit jollain ilveellä missaamaan pointtini.....joka ainoan niistä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949