Miten isketään nainen

joka on

syntynyt loka-marraskuussa? Mikä keino tehoaa naiseen parhaiten?

Entä kannattaako mennä juttelemaan vai pitääkö odottaa, että nainen tulee puhumaan?

Pitääkö olla hauska vai asiallinen?

Siinä nyt jotain aluksi.

47

5405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryby

      se, että tekee vaikutuksen, jollain, joka on aitoa itseä. Tietty katse saa jalat heikoksi;)
      Liiat korulauseet latistavat ja alkaa epäilyttää, mitä peittelemistä on.
      Myös tietty oman luonteen hallitsevuus on hyvä, skarppi tyyppi kolahtaa.
      Liialla itsekehuilla, rahalla ei pääse pitkälle.
      Suora mutkaton lähestyminen, ja kutsu vaikka kahville varmaan toimii. Puhu asioista niiden oikeilla nimillä, tosin tietty salaperäisyys kiehtoo, jos nyt tästä jotain selvää saat, niin onnea matkaan;)

      • skorpionez

        Mies ei saa rehvastella itsellään, rahoillaan yms. niillä ei ole merkitystä.

        Vaan olemalla oma itsensä, muhun tehoa ääni, eleet se kuinka on sinut itsensä kanssa, omanlainen itsevarmuus, ettei oo mikään nynnykkä, muttei taas mikään pullistelijakaan.

        Kun puhut skopu-naiselle puhu kuin hän olisi ainoa nainen maailmassa, mutta älä mielistele, osoita että olet kiinnostunut mutta et saa olla roikkuja tai epätoivoinen. Mut että mies on aloitteellinen ja osoittaa vievänsä ja nainen ei voi kuin vikistä. Heh, eikös ookin selvää.

        Tietty on mukavaa kun mies on hiukka salaperäinen.


    • Kuulolaite

      Se on halpaa mitä pitää tyrkyttää.
      Luonto ohjaa oikean luokse, kun maltat
      kuunnella itseäsi.

    • Skorppis 34 vee

      Minuun tekee vaikutuksen mies joka on " hauskasti asiallinen ". Miehen pitää tehdä aloite. Ei saa olla mikään nynny eikä nyhverö eikä myöskään mikään matchomies. Reilu, rehti suomalainen mies joka osaa olla luottamuksen arvoinen. Osaa puhua ja jonka seurassa viihtyy. Ensivaikutelma on tärkeä..Ulkoisella olemuksella on suuri merkitys..
      Äläkä unohda skorpioni naisen seksuaalisuuta, Aika nopeasti saatat joutua intohimotestiin mikäli hän kokee sinut omakseen..

    • on kyllä

      erittäin kiinnostava sekä naisellinen ja kerrassaan kaunis pakkaus! Ainakin kavereidensa seurassa vaikuttaa vilkkaalta ja puheliaalta ihmiseltä. Joskus tämä samainen ihminen vaikuttaa jotenkin ujolta...

      Siinä sen hymyssä, ilmeissä, eleissä yms
      on jotain sellaista, jota ei voi olla unohtamatta.

      Se on semmonen viilis kun ois halko pudonnu nuppiin, se kun tapaa mielenkiintoisen ihmisen ja helposti menee sanattomaksi siinä tilanteessa, mutta uskon kuitenkin onnistuvani naisen iskemisessä.

      Onneksi tapana itsellä ei ole teeskennellä, eli olen kyllä aito itseni eikä mitään leuhkaakaan saa, sillä en pidä itsekään niistä.

      Huumoria ja iloa mielestäni olisi syytä pitää yllä, sillä elämä on ihmisen parasta aikaa!

      • afasf

        Nuoruuden poikaystävä (oinas) tapasi sanoa:

        "Helppoa ei ole mutta mielenkiintoista kylläkin." ;-)


      • itse vapaana?

        Toivon että olet. Skorpioninaisena en lähtisi pelaamaan varatun miehen kanssa vaikka olisinkin itse eronnut.


      • vastaa viesteihin

        ja olen yrittänyt soittaakkin.....


    • Feenixlintu

      Miehen pitää olla hauska mutta ei mikään hullu hihittäjä.Voi mennä juttelemaan mutta ei mitään käytkö täällä usein juttuja.
      Älä ole helppo nakki..vaikka OLETKIN varma:)
      Siistit vaatteet ja KENGÄT!

    • Jousimies

      menet naisen eteen, näytä sille kaluus ja sano et mennään koeajolle ne on kyrvänhimosii misuja. toimii varmana samoin lennokkaat, härskit jutut. ehdota naimista ihan suoraan jos se on viä hyvän näkönen misu.olen Jousimies ja saan naisen tai naista aina 8)

      • Skopunainen

        .. Jousimies on erittäin pahasti hakoteillä. Et ikinä onnistuisi saamaan skopunaista kyseisellä käytöksellä/puheilla matkaan.


      • ketjun aloittaja

        Kiitos vaan kommentista, mutta tuota käyttämääsi tapaa lähestyä uutta ihmistä, en kokeile.

        Haluan tutustua naiseen kunnolla, käydä keskusteluja, viettää aikaa hänen kanssaan, toki kammarin puolellakin, mutta eihän tuolla tavalla naista isketä, kuten kerroit tekeväsi.

        No huumorintajuinen olen, kuten olen jo todennut ja arvostan sitä piirrettä myös naisessa.

        Tilanteessa pitää toimia tilanteen mukaan, joskus voin heittää kyllä härskimpää läppää, toisinaan taas ei niin härskiä huumoria.

        Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, kuten taas nähtiin.


      • korvilleen skorppari

        naiselta jos noin menet rehvasteleen, nimittäin skorpparinaisen miehellä tulee olla muutakin kuin munat jalkovälissä.


    • 31.10 syntynyt skorpparinainen

      Minut saa "vieteltyä" olemalla herrasmies, siis ihan oma itsensä, ei tarvitse esittää mitään pelleä...niiden kanssa vain mennään sänkyyn, ei sen kummempaa. Olen erittäin avoin ja spontaani naisihminen, mutta äärimmäisen ujo, jota ei kaikki ihan hevillä uskokkaan. Vain erittäin läheiset ihmiset tuntevat minut kunnolla.Ulkonäöllä ei ole sen kummoisempaa merkitystä, mutta sielulla on, ja sen näen intuitiivisena ihmisenä hyvin äkkiä. Koska olen ujo, täytyy miehen osata olla ehkä hieman aktiivisempi, sillä en halua menettää kasvojani, haluan ensin olla varma toisen tunteista. Eli laita hyvät kengät jalkaan, hymyä huuleen ja hurmaa....!

      • Ansku64

        olen 31.10 syntynyt skorpparinainen ja luettuani kirjoituksesi en voi muuta kuin allekirjoittaa tuon saman. Syntymäpäiväkö yhdistää???


    • kalaherrana

      iskin skopunaiseni aikanaan kirjeitse. Hän sai ilmoitukseensa 80 vastausta ja minut sitten tietysti herkkänä ja hellänä kalasena valitsi.

    • skorpparityttö 1.11.

      menet vain rohkeasti puhumaan =)

      • ketjun aloittaja

        on juuri eronnut tässä joulu-tammikuun vaihteessa silloisesta miesystävästään, joten pitää kai antaa naiselle aikaa miettiä asioita. Ahdistelijaksi en rupea.

        Kuulin tämän uutisen naisen ystävältä tänään aamupäivällä, kun juteltiin asioista, mutta toki haluan itse kertoa naiselle tai oikeammin osoittaa hänelle, että olen aidosti kiinnostunut tästä kaunokaisesta.

        Tämä alkaa olla kuin Kauniissa ja Rohkeissa, aina kun jollekin ihmiselle täytyy kertoa jotain, sitten tulee joku asia, jonka myötä kertominen viivästyy muutamalla päivällä.


      • skorpparityttö
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        on juuri eronnut tässä joulu-tammikuun vaihteessa silloisesta miesystävästään, joten pitää kai antaa naiselle aikaa miettiä asioita. Ahdistelijaksi en rupea.

        Kuulin tämän uutisen naisen ystävältä tänään aamupäivällä, kun juteltiin asioista, mutta toki haluan itse kertoa naiselle tai oikeammin osoittaa hänelle, että olen aidosti kiinnostunut tästä kaunokaisesta.

        Tämä alkaa olla kuin Kauniissa ja Rohkeissa, aina kun jollekin ihmiselle täytyy kertoa jotain, sitten tulee joku asia, jonka myötä kertominen viivästyy muutamalla päivällä.

        siinä tapauksessa anna toki aikaa hänelle. Tietääkö tämä neitonen kiinnostuksestasi? Yritä tilaisuuden tullen lähestyä häntä ystävänä tai pyydä vaikka tätä tytön kaveria antamaan jotain neuvoja,hän todennäköisesti tuntee tytön paemmin. itselläni meni yli vuosi päästä edellisestä suhteesta yli,jäin ikäänkuin nalli kalliolle,ilman selityksiä. en vieläkään tiedä syytä miksi hän jätti minut,koska luulin kaiken olevan hyvin. liian sinisilmänen luultavasti olin..


      • oukkidoukki
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        on juuri eronnut tässä joulu-tammikuun vaihteessa silloisesta miesystävästään, joten pitää kai antaa naiselle aikaa miettiä asioita. Ahdistelijaksi en rupea.

        Kuulin tämän uutisen naisen ystävältä tänään aamupäivällä, kun juteltiin asioista, mutta toki haluan itse kertoa naiselle tai oikeammin osoittaa hänelle, että olen aidosti kiinnostunut tästä kaunokaisesta.

        Tämä alkaa olla kuin Kauniissa ja Rohkeissa, aina kun jollekin ihmiselle täytyy kertoa jotain, sitten tulee joku asia, jonka myötä kertominen viivästyy muutamalla päivällä.

        "Tämä alkaa olla kuin Kauniissa ja Rohkeissa, aina kun jollekin ihmiselle täytyy kertoa jotain, sitten tulee joku asia, jonka myötä kertominen viivästyy muutamalla päivällä."


        Tää ketju alkaa muistuttaa kauniita ja rohkeita. Mun rinssi olis jo iskenyt ku sika limppuun. Eino ei, ainakin oltais käyty jo leffassa tai hampparilla, haisteltu toisiamme.

        Liian vaikeeta liian vaikeeta.


      • oukkidoukki
        oukkidoukki kirjoitti:

        "Tämä alkaa olla kuin Kauniissa ja Rohkeissa, aina kun jollekin ihmiselle täytyy kertoa jotain, sitten tulee joku asia, jonka myötä kertominen viivästyy muutamalla päivällä."


        Tää ketju alkaa muistuttaa kauniita ja rohkeita. Mun rinssi olis jo iskenyt ku sika limppuun. Eino ei, ainakin oltais käyty jo leffassa tai hampparilla, haisteltu toisiamme.

        Liian vaikeeta liian vaikeeta.

        "Kuulin tämän uutisen naisen ystävältä tänään aamupäivällä, kun juteltiin asioista,"


        Sä niinku hoitelet tän ihastuksen kaverin kautta parisuhdeasioita?
        Tää koko ketju on iso vitsi. Vaihda maisemaa.


      • Häntä-Heikki
        oukkidoukki kirjoitti:

        "Kuulin tämän uutisen naisen ystävältä tänään aamupäivällä, kun juteltiin asioista,"


        Sä niinku hoitelet tän ihastuksen kaverin kautta parisuhdeasioita?
        Tää koko ketju on iso vitsi. Vaihda maisemaa.

        hyvää seksii, täs mä oon! Ei mitään paskan jauhamista vaa suoraa toimintaa sen olla pitää! löytyskö täältä naisseuraa mulle?!!


      • niitä miehiä,
        Häntä-Heikki kirjoitti:

        hyvää seksii, täs mä oon! Ei mitään paskan jauhamista vaa suoraa toimintaa sen olla pitää! löytyskö täältä naisseuraa mulle?!!

        kutka ei puhu eikä pussaa?


      • Häntä-Heikki
        niitä miehiä, kirjoitti:

        kutka ei puhu eikä pussaa?

        myönnä nyt pois! uskomatonta nyt kun täs ois tarjol suoran toiminnan mies nii ei kelpaa, ja nyt pitäs ruveta hempeilemään vai! minä kuules voin suakin pusssata sen mää osaan!


      • oukkidoukki
        Häntä-Heikki kirjoitti:

        myönnä nyt pois! uskomatonta nyt kun täs ois tarjol suoran toiminnan mies nii ei kelpaa, ja nyt pitäs ruveta hempeilemään vai! minä kuules voin suakin pusssata sen mää osaan!

        HaHah, härski linja päällä vai?
        Kuule poika mä oon sen verran wanha vosu et myönnetään pois, kaipaahan sitä mut sen täytyy olla kestomuna. Käytännössä siis yläpäitten täytyy myös tulla toimeen alapäiden lisäksi ja kalun oltava isntanttina käytettävissä. Sä tarjoot noninstanttia. ;-)


      • Heikki-Häntä
        oukkidoukki kirjoitti:

        HaHah, härski linja päällä vai?
        Kuule poika mä oon sen verran wanha vosu et myönnetään pois, kaipaahan sitä mut sen täytyy olla kestomuna. Käytännössä siis yläpäitten täytyy myös tulla toimeen alapäiden lisäksi ja kalun oltava isntanttina käytettävissä. Sä tarjoot noninstanttia. ;-)

        sä et tiedä edes millanen kalusto mulla on käytössä kiljuisit riemusta kun näkisit! kyllä, on se kestomuna! voit vaikka tarkistaa jos mennää kaffeelle sitäpaitsi oon kohta 30 tyttöseni. 8))


      • kehumaan munalla
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        sä et tiedä edes millanen kalusto mulla on käytössä kiljuisit riemusta kun näkisit! kyllä, on se kestomuna! voit vaikka tarkistaa jos mennää kaffeelle sitäpaitsi oon kohta 30 tyttöseni. 8))

        mutta se käytäntö on kaverit vähän eri asia, eikä meitä skorppari naisia munan koolla hurmata vaan sitä pitää osata käyttää, käytäntö on osoittanut että ne pahimmat kehuja on ollut niitä surkeimpia sängyssä.


      • oukkidoukki
        kehumaan munalla kirjoitti:

        mutta se käytäntö on kaverit vähän eri asia, eikä meitä skorppari naisia munan koolla hurmata vaan sitä pitää osata käyttää, käytäntö on osoittanut että ne pahimmat kehuja on ollut niitä surkeimpia sängyssä.

        Näin on, kovia ovat kehumaan. Tosiosaajat eivät pahemmin mainostele eivätkä kammarissa kainostele. Naisen nappulat ja ohjuksen käyttö hanskassa.

        Kuka kirjoittais manuaalin? Sitä vois sitte Häntä-Heikkikin aktin aikana lukea ....tosin varmaan manuaali väärinpäin. ;-)

        terveisin
        mummo69


      • Heikki-Häntä
        oukkidoukki kirjoitti:

        Näin on, kovia ovat kehumaan. Tosiosaajat eivät pahemmin mainostele eivätkä kammarissa kainostele. Naisen nappulat ja ohjuksen käyttö hanskassa.

        Kuka kirjoittais manuaalin? Sitä vois sitte Häntä-Heikkikin aktin aikana lukea ....tosin varmaan manuaali väärinpäin. ;-)

        terveisin
        mummo69

        sun kans toi muusysi varmaan tuntuis oikein mukavalta, vitut minä en kainostele koskaan.


      • Heikki-Häntä
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        sun kans toi muusysi varmaan tuntuis oikein mukavalta, vitut minä en kainostele koskaan.

        kuusysi tarkoitin tietty!


      • skorppionitar*
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        kuusysi tarkoitin tietty!

        on niitä nosto, pisto ja veto miehiä jotka ei kiinnosta skorpparinaisia.


      • oukkidoukki
        skorppionitar* kirjoitti:

        on niitä nosto, pisto ja veto miehiä jotka ei kiinnosta skorpparinaisia.

        Veit varpaat suusta. Teki mieli laittaa et pohjaan & takasin pohjaan & takasin mut en sitte kuitenkaan.
        Kyll kun näitä ketjuja kun ees vähäsen seuraa, tajuaa et skorppareihin ei tehoa spräidäily.

        Onnea kuitenkin Häntä-Heikille valitsemallaan tiellä.


      • Heikki-Häntä
        oukkidoukki kirjoitti:

        Veit varpaat suusta. Teki mieli laittaa et pohjaan & takasin pohjaan & takasin mut en sitte kuitenkaan.
        Kyll kun näitä ketjuja kun ees vähäsen seuraa, tajuaa et skorppareihin ei tehoa spräidäily.

        Onnea kuitenkin Häntä-Heikille valitsemallaan tiellä.

        ensin tämä oukkidoukki käskee alkuperäsen nössö-mies kirjottajan painumaa vittuun vikisemästä ja sitte ku tarjoutuu kunnon panomies siis mä niin ei arvosta mun suoraa linjaa!!! ou fack! ole sitten puutteessa mut älä valita sit et et saa mies seuraa!! mut ei se nössö mieskää naista saa täl viittaan ihmiseen kuka avas tän ketjun mitenkäs nainen isketaan ihme tonttu seki!!


      • Heikki-Häntä
        oukkidoukki kirjoitti:

        HaHah, härski linja päällä vai?
        Kuule poika mä oon sen verran wanha vosu et myönnetään pois, kaipaahan sitä mut sen täytyy olla kestomuna. Käytännössä siis yläpäitten täytyy myös tulla toimeen alapäiden lisäksi ja kalun oltava isntanttina käytettävissä. Sä tarjoot noninstanttia. ;-)

        kamoon relaa nyt vähä voitas tutustuu mentäs syömää käytäs ekokuvis ja sillee mitäs sanot mieles tekee kumminki et ois muute ees mulle vastannu kuules ny voitas me ny kokeilla sä taidat olla pantava eukko eiku joo joo mä oon tosissaa


      • Heikki-Häntä
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        on juuri eronnut tässä joulu-tammikuun vaihteessa silloisesta miesystävästään, joten pitää kai antaa naiselle aikaa miettiä asioita. Ahdistelijaksi en rupea.

        Kuulin tämän uutisen naisen ystävältä tänään aamupäivällä, kun juteltiin asioista, mutta toki haluan itse kertoa naiselle tai oikeammin osoittaa hänelle, että olen aidosti kiinnostunut tästä kaunokaisesta.

        Tämä alkaa olla kuin Kauniissa ja Rohkeissa, aina kun jollekin ihmiselle täytyy kertoa jotain, sitten tulee joku asia, jonka myötä kertominen viivästyy muutamalla päivällä.

        sinä se oot ihme nysvääjä ku et ite osaa naista hakee!!! vittu sano sille suoraa et tahot panna sitä eukkoo äläkä lässytä mitää tollasta et en mä voi ku on muka eronnu tosimiehet voi sä et senkin narisija.miehejksi oot tosi outo ku tarvit naisen neuvoo siin mite isket niitä!!! nolo juttu sun kannaltas poikanen


      • HH ja alkup.
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        sinä se oot ihme nysvääjä ku et ite osaa naista hakee!!! vittu sano sille suoraa et tahot panna sitä eukkoo äläkä lässytä mitää tollasta et en mä voi ku on muka eronnu tosimiehet voi sä et senkin narisija.miehejksi oot tosi outo ku tarvit naisen neuvoo siin mite isket niitä!!! nolo juttu sun kannaltas poikanen

        Sama henkilö?


      • parhaita sängyssä
        Heikki-Häntä kirjoitti:

        ensin tämä oukkidoukki käskee alkuperäsen nössö-mies kirjottajan painumaa vittuun vikisemästä ja sitte ku tarjoutuu kunnon panomies siis mä niin ei arvosta mun suoraa linjaa!!! ou fack! ole sitten puutteessa mut älä valita sit et et saa mies seuraa!! mut ei se nössö mieskää naista saa täl viittaan ihmiseen kuka avas tän ketjun mitenkäs nainen isketaan ihme tonttu seki!!

        Ja sääliksi käy itseään kehuskelevat miehet, jotka jää aina hännille niillä markkinoilla, jos vain on skorpparimiehiä näköpiirissä (olkoon vaan nynnyn näköisiä, mutta ulkonäkö voi pettää).

        Tämä ei ollut pahalla, mutta älä tuo katkeruuttasi esille yrittämällä mollata muita!

        Terv. Skorpparinainen


    • enemmänkin

      tuollaisia miehiä jotka miettivät, ennenku tekevät! Onnea matkaan! Ole vain rohkea ja ota yhteyttä siihen naiseen.

    • lokakuun skorppari

      isketään olemalla rehellinen oma itsensä, huumorinkukka on kukittava, ei saa olla nahjus, romanttinen kahden keskeinen ilta on iso jees, pitämällä tasapuolisena kumppanina.

    • skopunainen

      Olen itse ja minuun vetoaa se että on pilkettä silmissä ja hyvä peruskohtelias käytös. Vaikkakin olen puhelias ja persoonallinen lähes 40 nainen, olen myös toivottoman ujo ja odotan ensin että toinen ilmaisee kiinnostuksensa ja sen jälkeen "annan palaa". En pidä liian itsevarmoista enkä liian puunatuista miehistä, vaan miehessä pitää olla särmää. Seksi on minulle tärkeää ja se pitää minut elossa.
      Mene ihmeessä juttelemaan tai soita, äläkä missään nimessä odota, sillä skoput voivat olla tosi nopeita käänteissään...) Niin, hyvä kengät jalkaan!

      • voivat olla

        niin tärkeät? Itse en edes muista, mitä mulla kalaherrana oli jalassa, kun 22 vuotta sitten skoputtareni ensi kertaa treffasin.Kyllä taisin kengät jättää jo hänen asuntonsa eteisen puolelle.


      • skorpionez

        Nainen 31.10 syntynyt vähän päälle 40, ja odotan että mies tekee ensimmäisen liikkeen ja soittaa että on kiinnostunut. Seksi ehdottoman tärkeää samoin läheisyys, kosketukset yms. Ja ne kengät täytyy olla siistit ja hampaat


      • rumat/lintanat
        voivat olla kirjoitti:

        niin tärkeät? Itse en edes muista, mitä mulla kalaherrana oli jalassa, kun 22 vuotta sitten skoputtareni ensi kertaa treffasin.Kyllä taisin kengät jättää jo hänen asuntonsa eteisen puolelle.

        poposet ei se meikä tyttöö sytytä ;)

        Kiinnitän huomiota kenkiin, käsiin, suuhun/hampaisiin


      • toisin päin
        skorpionez kirjoitti:

        Nainen 31.10 syntynyt vähän päälle 40, ja odotan että mies tekee ensimmäisen liikkeen ja soittaa että on kiinnostunut. Seksi ehdottoman tärkeää samoin läheisyys, kosketukset yms. Ja ne kengät täytyy olla siistit ja hampaat

        jos se skorpioni on mies niin odottako hän sitten että nainen tekee aloitteen, jos vaikka on ujo? Vai ei vaan ole kiinnostunut?


    • ja huumorilla

      ja olemalla oma itsesi.

    • rohkea ja

      näytä tunteesi.Älä missään nimessä jää odottelemaan että skopunainen tulee puhumaan. Herrasmies pitää olla, mutta pilke silmäkulmassa. Ja ne SILMÄT ne on tärkeät- sielun peili.....

    • epäilyttävä aloitus

      itse skorppioninainen, joka vain tahtoo tylsyyteensä vähän säpinää??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2739
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      352
      2594
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      70
      1744
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      132
      1648
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1402
    Aihe