haluaisin puutarhaani Turkin pensaskuismaa ja Kiinan pensaskuismaa "Sungold".
Ne ovat "puolipensaita" ja tarvitsevat esikasvatuksen.
Onko kukaan yrittänyt idättää. Neuvokaa, jos olette onnistuneet !
Itse en onnistu.
Saakohan niitä ostaa taimena ?
Itävätkö kuismat helposti ?
5
540
Vastaukset
- Kuismaton
Turkin pensaskuismaan on tullut muutama parin-kolmen millin vihreä alku, kauan kesti ! Viikkoja, tiedoksi, jos joku yrittää...
- turkin pensaskuisma ?
paappa kuuklesivu !
suomeksi ei tul juur mittän.
Miks just sitä yrität idättää ? - ellit
turkin pensaskuisma ? kirjoitti:
paappa kuuklesivu !
suomeksi ei tul juur mittän.
Miks just sitä yrität idättää ?Minä en ole alkuperäinen,mutta pistän lusikkani soppaan ;)
HYPERICUM calycinum
Nimi Turkinpensaskuisma
Tuoteselostus (40) (kk.7-9) Ikivihreä puolipensas, jonka loistavankeltaisissa kukissa on oranssit heteet. Hyvä maanpeittokasvi. 175 siementä. Vyöhyke III-V.
No eipä paljoa ole tuosta kukasta,mutta kuvia kyllä löytyy:
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=HYPERICUM calycinum &btnG=Etsi kuvia&gbv=2 - oikke hyvä tul
ellit kirjoitti:
Minä en ole alkuperäinen,mutta pistän lusikkani soppaan ;)
HYPERICUM calycinum
Nimi Turkinpensaskuisma
Tuoteselostus (40) (kk.7-9) Ikivihreä puolipensas, jonka loistavankeltaisissa kukissa on oranssit heteet. Hyvä maanpeittokasvi. 175 siementä. Vyöhyke III-V.
No eipä paljoa ole tuosta kukasta,mutta kuvia kyllä löytyy:
http://images.google.fi/images?hl=fi&q=HYPERICUM calycinum &btnG=Etsi kuvia&gbv=2nymmää ymmärrä, et joku sitä yrittä saara kasvama,
määki kiinnostusi, mut mist siämenet ?
mahtak euran lähelt saara ?
- on kysymiesi
kysymiesi kuismien idättäminen.
älä masennu, on vähemmön vaatiaviakin kasveja !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232