Tapsasta tykätään

ihailija myös<3

30

5224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirviö

      Karsea sana tuo "lovettaa", pitäisi lailla kieltää tuollaiset sanat.
      No, ehkä on muotia teinityttöjen tykätä vanhenevista kalkkispapparoista ja erehtyvät vielä pitämään ylimielisyyttä charmikkuutena. Säälittävää.

      • Tapsa on kaukana kalkkispapparaisesta. Olisit ollut esim. nyt syksyllä Tapsan juhlakonsertissa, niin olisit huomannut, että puhtia siinä miehessä kyllä piisaa. Ei puhettakaan mistään pappamaisuudesta.


      • MMM

        Olen muutaman kerran ollut Tapanin keikalla ja tykkään hänestä, sillä Tapsalla on paljon hyviä biisejä, upea ääni ja lavakarisma. Jotkut moittivat Tapania ylimieliseksi. Minusta hän ei ole mitenkään ylimielinen. Tapsa on sen verran tempperamenttinen persoona, että ehkä jotkut joskus katsovat sen ylimielisyydeksi.

        Jokunen vuosi sitten, kun Tapsa oli eräällä ravintolakeikalla, niin siinä lavan edessä joku humalainen mies örvelsi niin, että Tapsa käski sen miehen lähteä lätkimään siitä pois. Se mies suuttui siitä ja pois lähtiessään yritti heittää Tapsaa tyhjällä kaljatuopilla(lasisella). Onneksi se ei osunut Tapsaan tai kehenkään muuhunkaan, vaan se osui sellaiseen Tapanin takana olevaan isoon rumpuun.
        Tapsa hoiti hommansa hyvin, mutta näki kyllä , että se kaljatuopin heittäminen närkästytti häntä. Ei tullut myöskään sitten enää sen keikan lopuksi takaisin lavalle laulamaan ylimääräistä biisiä, vaikka yleisö taputti innokkaasti.


    • pinsio

      Viime sunnuntain 30/12 Aamulehden sunnuntailiitteessä oli juttua yhdestä sekakuorosta, joka toimii sekä Jyväskylässä (vai oliko Lahdessa, lehti jo paperinkeräyksessä, ei voi tarkistaa) ja Tampereella. Laulajina ovat ihmiset, jotka haluavat laulaa yhdessä. Kuorosta oli kuva ja jokaisesta kuoron jäsenestä sanottu jotain. Mukana kuorossa on myös Tapsan nuorin veli Juha Kansa, joka toimi aikoinaan vuosia Tapsan keikoilla miksaajana, ja varmaan muissakin hommissa. Kovasti saman näköinen mies ainakin oli, ja tuskin Suomen maasta kovin montaa ko nimistä löytyy.

      • *******************

        Kyllä tuo Kansa on sen verran harvinainen sukunimi, että eiköhän se Juha Kansa , joka siinä kuvassa oli, niin Tapsan velipoika ollut.
        Tapsallahan on se toinenkin veli joka myös laulaa jossain kuorossa.


      • Jaa Juhakin on kuorossa laulamass! Sen mä tiesinkin, että Tapsan toinen veli Seppo laulaa kuorossa, mutta tuota Juhaa en tiennyt :)


      • pinsio
        Justiinax kirjoitti:

        Jaa Juhakin on kuorossa laulamass! Sen mä tiesinkin, että Tapsan toinen veli Seppo laulaa kuorossa, mutta tuota Juhaa en tiennyt :)

        ja samassa kuvassa oli myös Tuula Kansa, lieneekö Juhan vaimo?


      • fanifani
        pinsio kirjoitti:

        ja samassa kuvassa oli myös Tuula Kansa, lieneekö Juhan vaimo?

        Kaikkihan ne Tapsan veljet ovat hyviä laulamaan. Seppo Kansa tekee konserttikeikkoja kotkalaisen Sextenors -ryhmän kanssa, Juha ja Kalle Kansa olivat joskus takavuosina kesäshow'ssa laulamassa muutamalla numerolla jne...


      • :-))) Fani !!!
        fanifani kirjoitti:

        Kaikkihan ne Tapsan veljet ovat hyviä laulamaan. Seppo Kansa tekee konserttikeikkoja kotkalaisen Sextenors -ryhmän kanssa, Juha ja Kalle Kansa olivat joskus takavuosina kesäshow'ssa laulamassa muutamalla numerolla jne...

        Voi teitä Kansanorjia. Kaikki mikä liittyy Tupsukkaan, oli se sitten vaikka pierunhaju on upeata, fantastista, taiteellista, virheetöntä, loistavaa, maailmankuulua jne...
        Vai tekee Seppo Koo konserttikeikkoja SEXtenors-nimisen ryhmän kanssa? Hmm... mietityttää minkälaisia keikkoja SEXtenorsit tekevät? Ja olivatko Juha Koo ja Kalle Koo jossain kesäshowssa mukana? Minkähänlaisissa asusteissa ja minkähänlaisissa rooleissa...? Hei, venatkaa emme välttämättä halua edes kuulla! Kaikki hyviä laulamaan? Wau! Jos Tupsutöpseli on näistä uusista 'laulavista' "mattiteppojasepporuohosista"se vahvin lenkki niin voi, voi...smör,smör... kyllä alarima on jo syvällä maakuoren alapuolella.
        Seuraavaksi alkaa varmaan lapset ja rouva Tupsukka Koo lurittelemaan! Anna meidän kaikki kestää!


      • OK.
        fanifani kirjoitti:

        Kaikkihan ne Tapsan veljet ovat hyviä laulamaan. Seppo Kansa tekee konserttikeikkoja kotkalaisen Sextenors -ryhmän kanssa, Juha ja Kalle Kansa olivat joskus takavuosina kesäshow'ssa laulamassa muutamalla numerolla jne...

        Tiedä vaikka Tapsan juhlakonsertissa Hartwall-areenalla kuultaisiin Kansan veljesten(eli Tapsan, Sepon, Juhan ja Kallen) komeasti kajauttama yhteislaulu :-)


      • tarkkuuden puolesta
        Justiinax kirjoitti:

        Jaa Juhakin on kuorossa laulamass! Sen mä tiesinkin, että Tapsan toinen veli Seppo laulaa kuorossa, mutta tuota Juhaa en tiennyt :)

        Juha ei ole nuorin veljeksistä.


      • Tuurepoika, Rovaniemi
        fanifani kirjoitti:

        Kaikkihan ne Tapsan veljet ovat hyviä laulamaan. Seppo Kansa tekee konserttikeikkoja kotkalaisen Sextenors -ryhmän kanssa, Juha ja Kalle Kansa olivat joskus takavuosina kesäshow'ssa laulamassa muutamalla numerolla jne...

        Tapsan keikalla syksyllä -73 Siilinjärven Ponnistuksen Urheilutalolla Juha vetäisi kyllä, isoveljensä esiinkuuluttamana ikäänkuin yllätyksenä, "Daa-da daa-dan" oikein nuoruuden innolla niin, että oksat pois.

        Kyllä Juha varmaankin, siinä Tapsan vauhdittamana yritti pinnalle, no mikä ettei, mutta ei hällä ollut sellaista raakan verevää heittäytymistä shown vietäväksi,että se olisi purrut suureen yleisöön. Kallen ja Sepon en muista olleen keikalla.
        Kyllähän se on sillälailla, rakhaat ystävät, että kuka vain kylän mies laulaa hyvin, mutta että joku sitä vielä kuuntelee ja maksaa siitä, ja maksaa vuosikymmeniä, siinä on se homman juju ja ydin ! Eiks' jeah!


    • Gilla*

      Kansan kotisivuilla lukee,että TV2 taltioi Tapanin juhlakonsertin Hartwall-areenalta !!! :-D
      Valitettavasti matkaa täältä Helsinkiin on niin paljon, että en paikanpäälle voi lähteä, kun ei ole omaa autoa, mutta innolla odotan, sitä konserttia tulee televisiosta .

      • Mielenkiintoista katsoa televisiosta konsertti, kun se tulee, vaikka itse olen siellä paikanpäällä, mutta on se eri asia nähdä se sitten televisiosta mitä lauluja tulee, ja mitä jätetty pois, ja muutenkin mielenkiintoista nähdä konsertti televisiosta.

        Varmaan tulee myös televisio esityksen jälkeen konsertti DVD, olen huomannut, että ainakin Kari Tapion ja Paula Koivunimen konsertit TV2 on julkaissut DVD levyinä.


      • uralin kirjoitti:

        Mielenkiintoista katsoa televisiosta konsertti, kun se tulee, vaikka itse olen siellä paikanpäällä, mutta on se eri asia nähdä se sitten televisiosta mitä lauluja tulee, ja mitä jätetty pois, ja muutenkin mielenkiintoista nähdä konsertti televisiosta.

        Varmaan tulee myös televisio esityksen jälkeen konsertti DVD, olen huomannut, että ainakin Kari Tapion ja Paula Koivunimen konsertit TV2 on julkaissut DVD levyinä.

        Kyllähän se tunnelma ym. aina paikanpäällä tuollaisissa konserteissa on ihan omaa luokkaansa, mutta tosi mukavaa ja mielenkiintoista silti nähdä ja kuulla telkkaristakin tuo Hartwall-areenan juhlakonsertti :)
        Olis kyllä hieno homma sekin, jos tulisi myös DVD-taltiointi tuosta konsertista. Siinä voisi olal extrana mukana vaikka haastatteluja yms. :)


      • Apollo

        Britania lupasi julkistaa kaikki salaiset humanoidi raporttinsa, jokohan taas Topseliini pääsi lööppeihin?


    • ky tekstituotos

      on Tapsuliinin omaa käsialaa tai sitten hän on maksanut rutkasti jotta joku kehuisi!

    • Top Ten

      Eipä ole Tapsua näkynyt viime aikoilla listoilla. Taitaa ukko riutua köyhän KANSAN tulorajoilla. Kari-Tapiosta oli tänäänkin positivvinen juttu iltapäivälehdissä. Käypä Justiinax ostamassa se ja pura kiukkua vaikka paiskomalla astioita seiniin.

      • Tapsa on rakastettu ja suosittu artisti. Ja rahaakin sillä on varmasti ihan riittävästi , ettei mitään riutua tarvitse. Asuu komeassa talossakin Westendissä.
        Kari Tapion pallinaaman takia mä en mene yhtäkään lehtä ostamaan...ettäs tiedät!


    • onkin

      Jouni on Juhaa vielä nuorempi.

    • Keskustelu.poistettu
      • Sivistymätöntä-sakkia

        totta turiset :D :D


      • Sivistymätöntä-sakkia

        totta turiset :D :D


      • Sivistymätöntä-sakkia

        totta turiset :D :D


      • Sivistymätöntä-sakkia

        totta turiset :D :D


      • Sivistymätöntä-sakkia

        totta turiset :D :D


    • Keskustelu.poistettu
      • Sivistymätöntä-sakkia

        :D :D :D Totta turiset


    • onkin

      karlin

    • fjggcgff

      .....

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe