Vaakatar haluaa Jousimiehen

Vaakatar

Aina vaan kaloja.. nyt loppu, haluan ihanan huumorintajuisen Jouskarin, jonka kanssa ajatellaan positiivisesti ja porskutetaan menemään!!!! mistä löydän Jouskarin kuinka saan sen huomion.. no ok. vaakana saan varmasti sen huomion, hih!!

4

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jostakin kumman syystä

jos kus aikoinani vaakamieheen törmäsin, rakastuin vihastuin petyin ja tulin henkisesti pahoinpidellyksi... kummallinen tarve haluta pitää varalla muijia ja jokaiselle oma puhelin tai puhelimet äänettömällä kotona oloajan... kun olin töissä haalasi kylkeensä muita.. minuun se ei luottanut mutta liekkö ihme jos salaa kokoajan piti muita...sänkyhommat meillä sujui ihanasti kun tulin kotiin takapihalta lähti taksi.
      jouski-74

• vaikka trefipalvelusta ja vakkana sun pitäs sopii joukarile hyvin

• Puntar

Olen vaakanainen ja tällähetkellä seurustelen jouskarin kanssa. Aluksi meni jalat alta ihan vaan ihastumisen tunteessa, mutta nyt on arki astunut elämään. Olen laittanut jo plussia ja miinuksia paperille, sillä tämä suhde ei toimi. Meillä on hyvin paljon erilaiset historiat edellisistä suhteista, jotka osaltaan vaikuttavat asiaan. Tämä nyt on vaan minun kokemus tästä yhdestä jouskarista. Hän ei liiemmin omaa mitään käytöstapoja. Ei kohteliasuutta eikä hienotunteisuutta. Hänessä on monia raivostuttavia piirteitä, mutta niinhä on minussakin. Jos joku asia ei mene niinkuin hän haluaa, niin se on välittömästi yhteys poikki häneen. Ja joudunkin soittelemaan hänen peräänsä, vaikka se on vastoin minun luonnettani. Olen joutunut luopumaan monesta ihanasta asiasta hänen vuokseen tämän suhteen edetessä. Hän on epäluuloinen, sillä joudun useinkin selittelemään tekemisiäni. Emme ole vielä vuottakaan seurustelleet ja näin käy. Luulen ettei tämä suhde näe enää toista vuotta, tosin minussakin on ne omat raivostuttavat piirteeni. Mielenmuutokset etupäässä, sillä olenhan tasapainoilija kaikessa mihin ryhdyn. Jouskareista sanotaan, että ovat huumoripitoisinta seuraa kaikista merkeistä, mutta se ei pidä paikkaansa tämän jouskarin kohdalla ainakaan, vaikka hänen omasta mielestään kyllä. Tämä jouskari ei ikinä myönnä virheitänsä, eikä ole ikinä väärässä. Ei jousta, kun pitäisi. Onhan hänessä hyviäkin piirteitä, hän tukee minua ja on auttamassa aina tarvittaessa, mutta se ei ihan riitä onnelliseen parisuhteeseen.

• JousimiesMies

saat olla rauhassa, ei enää ikinä vaakanaista.
      Onneksi ei päästy alkua pitemmälle, kun erotin jo sen kurttuotsaisen, jahkaavan ja omasta mielestään niin "kauniin" törpön.
      En ole vielä kaunista vaakanaista nähnytkään. Pysykää tästä jouskarimiehestä kaukana, tervetuloa kaikki muut ........ odotan, hehe heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe