näin eräs yö unta käärmeestä. Olin lapsuuden kotini portailla pihalla poikani kanssa, meitä kohti tuli pieni kyy käärme joka sihisi. Otin käärme käteen suojellakseni lastani sen puremalta. Käärme yritti sohia kielellään ranteeeseeni, mutta se ei ylettänyt. Se sihisi oranssi pitkä kieli ulkona. pelkäsin sen kielen osuva ranteeseeni, koska ajattelin että käärme oli pieni ja myös erittäin myrkyllinenja että se sillä pystyisi jotenkin vahingottamaan minua.
Mikähä olisi unen merkitys. olen kuullut että käärme unessa varoittaa
käärme unessa
3
671
Vastaukset
- tttttttttttt
Luinkin jo tuolta aikaisemmista kertomuksista mitä uni vois merkitä.
liittyykohn nää muutkin unet siihen.
eli yhessä unessa istun toisen miehen kanssa johon olen ollut ihastunu (elän avoliitossa)harmaan syvän rotkon reunalla ja mies antaa mulle suukon. Tässä uessa olemme jollain polku retkellä. olen suukosta hämillän koska petin avopuolisoani. toisessa unessa olemme jossain tilaisuudessa jossa on paljon ihmisiä, yövymme hotellissa. mieheni on poikani kanssa hotellihuoneessa kun itse olen ihastuksen kanssa tanssi lavan takana ja hän suutelee minua. Pian yritan päästä hotellihuoneeseen poikani luo mutta tie on estynyt hirvien takkia.olen hirveen huolissani kun en pääse lapseni luo.
liittyiskö nmä unet toisiinsa!- Stardust*
Eivätköhän ole varoitusunia kaikki tyynni ja aavistat sen itsekin.
- justiinsa sama
käärme unesssa viestittää katalista ystävistä, eli tarkemmin sanottuna se tarkoittaa, että joku ystävistäsi on sulle petollinen, jotan ole varovainen, ite olen monta kertaa nähny saman unen ja kyllä pitää todellaki paikkansa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803