Meille tuli kultaisennoutajan pentu vähän aikaa sitten. Olen miettinyt vähän, että kuinka paljon pennun väritys voi muuttua kun pentu karvavaihtuu pois. Pentu on väritykseltään valkea, päässä, korvista ja keskellä selkää kulkee vähän tummempi "raita"/karva. Tietysti se on vähän yksilöllistä, mutta voiko pennun vaalea väri muuttua kultaiseksi, koska pennun molemmat vanhemmat ovat kullan värisiä. Vai voiko pentu pysyä vaaleana vaikka vanhemmat eivät olekaan.
Kiitos jos joku osaa vastata tähän. :) Pennun värillä ei meille ole niin väliä, mutta tämä kiinnostaa minua.
pentukarva
mietin..
2
782
Vastaukset
- tuli,
tosin jo edesmenneestä sen värinen mitä sillä oli pentuna korvat.
- oli siis
kysymyksessä sekarotuinen, eikä kultainennoutaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 441993
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi441918Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen291671Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun481610- 1251596
Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201505- 221334
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381307Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s191263Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!
Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?101216