Kuinka yllätän kaksosmiehen, siten, että olen hänelle vastustamaton, eikä hän enää sen jälkeen ajattelisi, ettei suhteellamme olisi tulevaisuutta?
Pitkä historia takana paljon ylä-ja alamäkeä.
Mutta olen täysin varma, että juuri hän on minulle se oikea.
Kuinka yllätän?
3
1043
Vastaukset
- kaksoskubbe
Pitkä historia? eli kuinka pitkä? asutteko saman tönön alla? pikkasen miehestä tietoa ni voin miettiä? henk.koht jutut kiinnostaa aina , ainakin mua
- kaksos16lapsi
Kaksosen kanssa elämä tulee aina
olemaan omalla tavallaan epävarmaa.
Kaksonen osaa rakastaa,
mutta myös montaa yhtä aikaa.
Kokemuksestani tiedän, että kanssani
eläminen ei ole helppoa,
eikä minua voi pitää pysyvänä.
Olen ollut suhteessani nyt 2,5v
ja ajoittain kärsin kyllästymisestä.
Kaksonen on aina vaihtelun haluinen.
Suhteella on tulevaisuus jos molemmat
siihen uskovat, mutta usko pitää
tulla itsestä, ei toisesta.
Kerro tunteesi kaksoselle avoimesti,
sillä tunnetusti kaksonen rakastaa
puhumista.
Voimia sinne - nais-kaksonen
Kaksonen on firttaileva, vaihtelunhaluinen ja humoristi. Elämä ei saa pysähtyä paikoilleen, vaan uudet tuulet viehättävä kakosta aina.
Älä jarruttele liiaksi, vaan heittäydy hänen kanssaa uusiin seikkailuihin. Pidä kuitenkin pussinnyörit tarkoin omissa näppösissä, ettei tule yllättäviä lisälaskuja.
Nauti kaksosesi kanssa lepäilystä, seksistä, hyvästä musiikista jne., älä kuitenkaan toista samoja kuvioita uudelleen vaan uusi esim. paikka, aika jne.
Pukeudu naisellisesti ja käytä tuoksuja; kyllä se siitä. Pitkää suhdetta kannattaa hoitaa ja pitää siitä kiinni. Onnistumisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774