ParinVaihto

Tero.i.h

Onko kellään kokemusta parinvaihdosta.. Tekis mieli kokeilla,mut emäntä ei innostunu koko asiasta kun ehdotin sille. Aluksi ei parit käyny jota ehdotin ja kun käskin sen ehdottaa niin ei sekää käyny.. Onko kukaan vaihtanu paria ja kuinka toinen osapuoli suhtautu asiaan ja toimiko se..?

8

13122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei ei kannata,oli se kivaa aikansa,sitten tuli mustasukkasuua ja avioero

    • Monta kertaa

      Olemme kokeillet kymmenkunta kertaa, eikä ole yhtään huonoa kokemusta. Ainoa miinus tuli, kun toisen parin rouva olisi halunnut naisten välistä, ja oma vaimoni ei alun jälkeen halunnut nuolla vittua. Mutta tämä tuli yllätyksenä. Etukäteen ei ollut mitään puhetta lesboilusta. Kaikki muu on ollut pelkkää plussaa. Pari kertaa vuodessa tällaista niin pysyy perheen seksielämä vauhdissa.

    • jarkko79

      jos ajattelee parinvaihtoa niin suhteessa on jotain pielessä. jos suhteessa olisi kaikki kunnossa niin ei tekis mieli kenenkään muun sänkyyn

    • Rouva 53

      Miten lienee asiat eri pariskunnilla mutta kun on ollut yhdessä parikymmentä vuotta, vaihtelu virkistää eikä siinä mitään sen kummempia tarvita. On siinä vaan jännä olo katsellessa, kun oma mies poistuu vieraan naisen kanssa toiseen huoneeseen ja tietää mitä siellä kohta tehdään ja mitä itse alkaa kohta tehdä vieraan miehen kanssa.

    • venus44

      Ihan parinvaihto ei ollut kyseessä, mutta olin parin kanssa kolmantena. Molemmat viettelivät minua ja lopuksi pyysivät vuoteeseensa. Nuolin vaimoa, otin miehelltä suihin, mies pani minua, oltiin junaa yms. Sitten vaimo hetkeksi nukahti, menimme miehen kanssa savukkeelle ja hiukan jatkoimme siellä, olimme lähdössä sisään herättelemään vaimoa kun tämä syöksyi paikalle... Välit meni vai ja ainoastaan tämän pienen hetken nautinnon takia, ja voin vain todeta - ei kannattanut. Siinä pitää olla kaikkien osapuolien niin vahvoja, ettei mustasukkaisuudelle anna sijaa!!!

    • että pätkähti

      ???????

      • edvard2

        Jep! Olen harrastanut Parinvaihtoa 3:na ,ja muutaman ystäättären kanssa.Lähinnä keskieurooppalaisilla swingerclubeilla.Aluksi jännitti,vaatii toleranssia,ja mustasukkaisuus kokokonaan poissuljettu.Hyvää vaihtelua ja suositeltavaa jos kantti ja itsetunto kestää.ei heikkohermoisille.


    • m37 n46

      Me ollaan oltu tyytyväisiä, sattui tuurilla sopiva fiksu pariskunta. Oleellista on ettei kännätä liikaa, ja ei aleta empimään sänkyynmenovaiheessa.

      Saatiin pariksi nainen 31 v ja mies 33v. Vaikka vaimoni on 47 v niin on todella seksikäs ja sopivasti muodokas ja tykkää seksiasuista ja nuoremmista miehistä. Toisen parin mieskin lämpeni häneen heti alkutreffeillä.

      Kyllä se aluksi sängyssä oli outoa, kun kaksi muuta alastonta (paitsi naisosapuolella sukkanauhaliivit) ihmistä oli samalla 180 cm leveällä vuoteella. Aloitettiin siten että esileikit ja hyväilyt ekaksi oman kullan kanssa, ja sitten lämmettyään ja rentouduttuaan vaihdettiin osapuolia nopeasti.

      Kun ei tuossa tilanteessa liikaa kiinnitä huomiota toisen vaihtoparin touhuun vaan aluksi keskittyy vain omaan vastahenkilöönsä, homma sujuu. Ja kas, kohta jo naimmekin tämän toisen naisen kanssa, estoitta. Asiaa helpotti toki se että tämä toinen pari oli jo aiemmin kokeillut parinvaihtoa.

      Kyllä se kiihotustani lisäsi, kun näki oikealla puolella vaimoni ratsastamassa toisen miehen päällä.

      Lopputulos: tehty vaihtoa nyt 1,5 vuoden ajan, ja tykätään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe