Jukurit-SaPKo 2-3

Voevoe, SaPKo antoi Jukurteille lämäriä.

11

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jan

Huippujääkiekkoa Kalevankankaalla???????????
      säälittävää.............
      Hyvä Sapko!!!!!!!!!!!!!!!!!

• VaasanMaila

Jos The Raine tekee voittomaalin peli ei ole kyllä huippujääkiekkoa. Eikä jääkiekkoa. Ei edes rusettiluistelua.

Ja jos se voittomaali tulee rangaistuslaukauksella voisi olla syytä tutkia minkälaisia rahapelejä kentällä olleet ovat viime aikoina pelailleet.

• Jukurifani
        VaasanMaila kirjoitti:

Jos The Raine tekee voittomaalin peli ei ole kyllä huippujääkiekkoa. Eikä jääkiekkoa. Ei edes rusettiluistelua.

Ja jos se voittomaali tulee rangaistuslaukauksella voisi olla syytä tutkia minkälaisia rahapelejä kentällä olleet ovat viime aikoina pelailleet.

Olipa oikein pohjanoteeraus meiltä!SapKo ansaitsi ehdottomasti voittonsa vaikka surkea peli heiltäkin.Ainut hyvä puoli ottelusta tuli mieleen että huonommin ei ainakaan Jukurit voi pelata, kuten Makkonen sanoi on taas kunnon ryhtiliikkeen paikka muuten hävitään TuTolle jo seuraavassa pelissä 10-0!Näitä sattuu varmasti joka joukkueelle mutta tappio etenkin munattomalla pelillä syö kyllä miestä ihan kunnolla!No nyt jo helpottaa ja toivottavasti taas opittiin jotakin ja eikä me Jukureita hylätä missään vaiheessa vaikka välillä haukutaankin!

• Oletko yksinäinen?
        Jukurifani kirjoitti:

Olipa oikein pohjanoteeraus meiltä!SapKo ansaitsi ehdottomasti voittonsa vaikka surkea peli heiltäkin.Ainut hyvä puoli ottelusta tuli mieleen että huonommin ei ainakaan Jukurit voi pelata, kuten Makkonen sanoi on taas kunnon ryhtiliikkeen paikka muuten hävitään TuTolle jo seuraavassa pelissä 10-0!Näitä sattuu varmasti joka joukkueelle mutta tappio etenkin munattomalla pelillä syö kyllä miestä ihan kunnolla!No nyt jo helpottaa ja toivottavasti taas opittiin jotakin ja eikä me Jukureita hylätä missään vaiheessa vaikka välillä haukutaankin!

varmaan olet jukurifani juu juu heh! Viimeiksi kirjoitit toisen joukkueen nimissä lähes samanlaisen tekstin..voi lapsparkaa...

• Jukurifani
        Oletko yksinäinen? kirjoitti:

varmaan olet jukurifani juu juu heh! Viimeiksi kirjoitit toisen joukkueen nimissä lähes samanlaisen tekstin..voi lapsparkaa...

Mikäs keskonen se täällä huutelee?Minä en kirjoittele kenenkään muun kuin Jukurien nimissä ikinä!Olen kyllä huomannut että samalla nimim on joku tänne paskaa kirjoittanut mutta kirjoitelkoon jos helpottaa!Olen 15 kautta ollut Jukurien kannattaja ja hienoa on ollut,voitettu mestaruuksia ja mitalleja toisin kuin joo joo kirjoittaja joka ei ole mitään missään voittanut vaan keskittyy jauhamaan sontaa kuten tuostakin tekstistä käy hyvin ilmi.

• Joo joo....
        Jukurifani kirjoitti:

Mikäs keskonen se täällä huutelee?Minä en kirjoittele kenenkään muun kuin Jukurien nimissä ikinä!Olen kyllä huomannut että samalla nimim on joku tänne paskaa kirjoittanut mutta kirjoitelkoon jos helpottaa!Olen 15 kautta ollut Jukurien kannattaja ja hienoa on ollut,voitettu mestaruuksia ja mitalleja toisin kuin joo joo kirjoittaja joka ei ole mitään missään voittanut vaan keskittyy jauhamaan sontaa kuten tuostakin tekstistä käy hyvin ilmi.

Liigassako????? Hah hah Mikkelin pikku kikkeli...
        myt poju puhut paremmallesi, onkos tullut itse pelattua???? Allekirjoittanut on, tosin junioreissa aikoinaan. mitä sinä olet? Et mitään pelkkä suunsoittaja.

• Jepjep**
        Joo joo.... kirjoitti:

myt poju puhut paremmallesi, onkos tullut itse pelattua???? Allekirjoittanut on, tosin junioreissa aikoinaan. mitä sinä olet? Et mitään pelkkä suunsoittaja.

Kannattasko tulla kaapista ulos? Saattaas helpottaa tuo pojuttelu ja alapäästä puhuminen.

• varmaan
        Jukurifani kirjoitti:

rekisteröityvä niin muut ei voi lainata sun nimee...

• Voi pojua....
        Jepjep** kirjoitti:

Kannattasko tulla kaapista ulos? Saattaas helpottaa tuo pojuttelu ja alapäästä puhuminen.

Kyllä sinä se poju olet surkean Mestisseuras kanssa..eli SaPKon. Onko sulla eukkoa vielä? Ai ei...niin ajattelinkin Rulle..heh heh...

• Jeajea
        Oletko yksinäinen? kirjoitti:

..sä varmaa oot vaan kateellinen kun toinen osaa tuottaa tekstiä :). Ei se tarkoita, että Suomessa on vain yksi tälläinen henkilö. Itselläsi tuo teksti on tätä luokkaa: "Hehehe...heh.. hehehe...heh. RulleRulle

• Jukurifani
        Joo joo.... kirjoitti:

Kuka täällä on Liiga mestaruuksista puhunut,Mestis palstalla? Aina tänne eksyy noita uhoojia jotka omasta mielestään ovat jopa ihan "pelimiehiä",mutta sitten tuolla henkisellä puolella ovat jääneet vähän niinkuin lapsipuolen asemaan.Onneksi meilläpäin ei tarvitse kenenkään todistella paremmuuttaan tai hävetä huonouttaan jääkiekossa,riittää kun haluaa mukaan kannattamaan omaa joukkuetta,Jukurien Mestis menestys on ollut aivan omaa luokkaansa ja se on riittänyt meille,niitä hienoja hetkiä ei kukaan ota meiltä pois!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe