Ensisuudelma?

epävarma teini

Itselläni asia luultavasti tulee hyvin pian ajankohtaiseksi, joten voisitteko hieman kertoa omia kokemuksianne tai muistojanne tai jotakin siitä, millainen oma ensisuudelmasi oli? Kannattaako sen olla vain pieni pusu, onko mautonta suudella pitkään ja niin edelleen?

9

2636

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö*

      Jjjaa, ihan eka kunnon suudelma tapahtui varmaan 15-vuotiaana tai aiemmin. Poika ei osannu suudella YHTÄÄN, siis ei yhtään. :D Tai sillä oli pakkomielle iskeä kieli kurkkuun ja kuolata naamalle, ei oltu humalassa eikä mitään. :) Sikäli pieni pusu olisi söpömpi aloitus jos on epävarma, siitä sitten pikkuhiljaa edetä, ei tarvitse edes suulle sitä muiskua ensin antaa.

      Eka suudelma nykyisen poikaystäväni kanssa olikin sitte ihan toiselta planeetalta, jätkä oli tosi kokematon mutta suuteli niin vietävän hyvin että jalat alta...
      Tapahtui ulkona ku oli kylmä syksyilta, semmosen lammen rannassa. :)
      Kaveri otti tukevasti käsivarsista kiinni, halaili siinä hetken ja ku oltiin tarpeeksi lähekkäin nii antoi piiiitkän hellän suudelman suulle. Kieltä ei ollu mukana ollenkaan, siksikin se oli niin hyvä alkuun. :D

      Jos tuntuu hyvältä, suudelkaa toki pitkään. Mutta pienessä söpössä suukossa ei voi mokata, se on aina turvallinen :D

      Elä jännitä turhia.

    • suudelma.

      Oli ihanan romanttinen.Juuri sellainen kuin kaikissa romanttisissa hömppä-romaaneissa yms. kuvaillaan. Ihana!!! Sen muistan aina. Se ei ollut nopea suukko vaan kohtuupitkä, mutta sitäkin hellemmpi, rakastava, tunnusteleva suudelma.

      Jos on vähänkin ns. "äidin" hyvänyönsuukkoa pitempi suukko, niin kannattaa olla hyvin hellä eli erittäin kevyt kosketus huuliin.

      Sukat siinä suorastaa tippuu jalasta...

    • Nimetön

      Itellä oli ihana. Kysyin ensin että pussataanko (olin 15v) ja vastaus oli kyllä. Pitkä ja hellä. Ei mikään kuolaus pusu niinkuin rakastelussa :D tosta, että kysyin hän on kiitellyt paljon jälkikäteen, oli kuulemma tosi kohteliasta :)

      • ensisuudelma on

        paljon suukkoa kiihkeämpi, huulet liikaa auki, jne...

        Ensin voi antaa suukon, sitten hieman pidemmän siihen perään..

        Itse sain ensimmäisen pusua kummoisemman vasta 18.v., jolloin ihastunut ihana mies pyysi saada suudella minua, ihan treffeillä. Meillä vain oli hieman eriävä mielikuva siitä, että millä "asennolla" aloittaa, eli omat yhdessä olevat huuleni upposivatkin hänen ammottavaan suuhunsa..
        Koin asian jotenkin niin kauhean nolona, että luikin melkeinpä välittömästi ravintolan vessaan, jossa vannotin ystäväni olemaan seurassamme loppuillan, jottei uutta tilannetta tulisi...

        Olin tuolloin todella estoinen ja ujo, jonka takia koin pakokauhua ja tarpeen päästä koko asiasta eroon, jolloin suurella vaivalla karkoitin hänet elämästäni.

        Näin jälkeenpäin olen monasti kironnut omaa typeryyttäni... Se ei hänestä tainnut olla niin kauhea, koska todella sain tehdä työtä päästäkseni hänestä eroon, mikä onnistui vasta ystävän tekeytyessä uudeksi omistushaluiseksi poikaystäväksi.
        Yli kymmenen vuoden jälkeen yhä muistelen miten ihanalta hän tuoksui ja miten hyvin hän tanssi...:)


      • epävarma teini
        ensisuudelma on kirjoitti:

        paljon suukkoa kiihkeämpi, huulet liikaa auki, jne...

        Ensin voi antaa suukon, sitten hieman pidemmän siihen perään..

        Itse sain ensimmäisen pusua kummoisemman vasta 18.v., jolloin ihastunut ihana mies pyysi saada suudella minua, ihan treffeillä. Meillä vain oli hieman eriävä mielikuva siitä, että millä "asennolla" aloittaa, eli omat yhdessä olevat huuleni upposivatkin hänen ammottavaan suuhunsa..
        Koin asian jotenkin niin kauhean nolona, että luikin melkeinpä välittömästi ravintolan vessaan, jossa vannotin ystäväni olemaan seurassamme loppuillan, jottei uutta tilannetta tulisi...

        Olin tuolloin todella estoinen ja ujo, jonka takia koin pakokauhua ja tarpeen päästä koko asiasta eroon, jolloin suurella vaivalla karkoitin hänet elämästäni.

        Näin jälkeenpäin olen monasti kironnut omaa typeryyttäni... Se ei hänestä tainnut olla niin kauhea, koska todella sain tehdä työtä päästäkseni hänestä eroon, mikä onnistui vasta ystävän tekeytyessä uudeksi omistushaluiseksi poikaystäväksi.
        Yli kymmenen vuoden jälkeen yhä muistelen miten ihanalta hän tuoksui ja miten hyvin hän tanssi...:)

        Hirmu ihania vinkkejä ja tarinoita kerrotte. Kiitoksia :)


    • oi aikoja :)

      Mun ensisuudelma oli aivan ihana. Ensimmäinen seksikerta oli taas aivan järkyttävä. Ei siitä sen enempää, mutta OIKEASTI kannattaa miettiä sellainen ihminen,että se on sulle tärkeä ja tunnet sen,niin sitä on kivaa muistella vanhempana. Näin mulle sanottiin mutta en uskonut!!!

      Ensimmäinen suudelma oli 15-vuotiaana. Se tapahtui ensirakkauden autossa.Jätkä oli ihana rokkari ja hänella oli jenkkiauto ja hiukset töttörössä :) Ajeltiin ja juteltiin kaikenlaista. Sitten mentiin merenrannalle ja aluksi autossa juteltiin,mutta sitten jätkä suuteli mua. En osannut yhtään alussa (*virn*) ja jätkä sitten siinä hymyillen "opetti" minua. Lopuksi osasinkin jo suudella kunnon kielareita ja kiihotuinkin,vaikka alussa se meni vähän miten meni :)

      Mutta muista miettiä että etenkin sitten kun seksi on ajankohtainen,niin jätkä on sinulle tuttu ja tärkeä..!!

      Turha ottaa paineita,että ei osaa. Jos joku siitä käy mussuttamaan,niin silloin sillä on vikaa päässä. Mutta jos kyseessä on ihana mies, niin hän hellästi "opettaa" sinua !!

    • oli..

      viimesimmässä suhteessa "ensisuudelma" sellanen pieni hyvän yön pusu..voi taivas ku se oliki ihana.

    • tyttönen:)

      meillä oli ala-asteella aina "kotibileitä" ja pelattiin aina pullonpyöritystä. joskus 12-vuotiaana varmaan ensimmäisen kerran enemmän pussailin poikien kanssa... :) ensimmäinen oikeen kunnon kielari tuli koettua 14-vuotiaana. siitä on aika hauskoja kokemuksia kun en ollut yhtään varautunut siihen että poika suutelisi minua :D

    • .....

      Ensi suudelma tapahtu baarissa tutun miehen kanssa, se oli ihanaa ja hauskaa. Sen illan jälkeen on tullu suudeltua yhtä sun toista. ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe