Olen kateellinen hyville ihmisille,eli AIDOSTI ja VILPITTÖMÄSTI hyville,sydämeltään puhtaille ihmisille.Olivatpa sitten kauniita tai rumia mutta jos he ovat sisältään kauniita,olen vihreä kateudesta, koska se on niin hienoa ja harvinaista nykymaailmassa että joku on hyvä,yritän itsekin olla mutta en tiedä oikein onnistunko.
Minä
3
578
Vastaukset
- ex kettu
Onnistuu...
Olin syntyään puhdas, aito ja vilpitön
muutuin pikkuhiljaa sisältä rumaksi,
mustaksi kuin yö.
Nyt tähtään taas aidoksi ja vilpittömäksi.
Koska oikeasti, se on todella palkitsevaa.
Vihaan sitä kasaa sontaa joka olin vielä joku aika sitten.
Ei se vaadi muuta kuin ajatuksiensa seuraamista. Kyseenalaistaa omat näkemyksensä muista, itsestä ja maailmasta. Löytää positiiviset näkemykset asioihin.
Asenne on yhtä kuin puhdas sydän.
Joka päivä yhä parempi ja parempi olo.
Kannattaa- Asenne on ainakin aito
Onnea sinulle!
- turhautunut, pettynyt pieni...
Hyvänä ihmisenä on välillä vaikeaa olla. Olen itse hyvin kiltti, avulias ja kohtelias (jo lähes 40v. nainen). Näin minut on kasvatettu. Viime aikoina oma avuliaisuuteni on saanut itseni tuntemaan pettyneeksi.
Olen pitkään auttanut sairasta sukulaista, käynyt siivoamassa, laittanut hänelle ruokaa, hieronut selkää etc (mitä kiireiltäni olen ehtinyt). Tunnen kuitenkin pettymyksen, kun kuulin tämän sukulaisen antavan lahjoituksen toiselle sukulaiselleni (ikäiselleni), joka ei koskaan käy tätä tapaamassa. Ei tarkoitusperäni ole ollut saada ajastani ja vaivastani palkintoa,
eikä se minua vaivaa, että lahjoitusta tarvitsisin vaan tuosta tuleva turhuuden tunne. Miksi autan? Miksi olen ystävällinen. Johtuuko tämä jostain luterilaisuuden siemenestä, että työtä on tehtävä ja hyvyys palkitaan ja nyt näin ei käynyt...
Olen näköjään kateellinen, mutta en siitä syyllistä tätä lahjoituksen saajaa. Mitä se hyödyttäisi.
Joten olen hiljaa ja mökötän... Mietin, miten ensi kerralla koen, kun menen tapaamaan tätä sairasta sukulaista?
Pitäisi vaan unohtaa, tuo tyhmä juttu.
(Kiitos, kun luit ajatukseni...)
Tsemppiä myös teille muille kilteille, jotka yritätte tehdä osanne. Toivon, että saatte iloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 582389
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719