Minä

*Kerttu*

Olen kateellinen hyville ihmisille,eli AIDOSTI ja VILPITTÖMÄSTI hyville,sydämeltään puhtaille ihmisille.Olivatpa sitten kauniita tai rumia mutta jos he ovat sisältään kauniita,olen vihreä kateudesta, koska se on niin hienoa ja harvinaista nykymaailmassa että joku on hyvä,yritän itsekin olla mutta en tiedä oikein onnistunko.

3

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex kettu

      Onnistuu...

      Olin syntyään puhdas, aito ja vilpitön
      muutuin pikkuhiljaa sisältä rumaksi,
      mustaksi kuin yö.
      Nyt tähtään taas aidoksi ja vilpittömäksi.
      Koska oikeasti, se on todella palkitsevaa.
      Vihaan sitä kasaa sontaa joka olin vielä joku aika sitten.
      Ei se vaadi muuta kuin ajatuksiensa seuraamista. Kyseenalaistaa omat näkemyksensä muista, itsestä ja maailmasta. Löytää positiiviset näkemykset asioihin.
      Asenne on yhtä kuin puhdas sydän.
      Joka päivä yhä parempi ja parempi olo.
      Kannattaa

      • Asenne on ainakin aito

        Onnea sinulle!


    • turhautunut, pettynyt pieni...

      Hyvänä ihmisenä on välillä vaikeaa olla. Olen itse hyvin kiltti, avulias ja kohtelias (jo lähes 40v. nainen). Näin minut on kasvatettu. Viime aikoina oma avuliaisuuteni on saanut itseni tuntemaan pettyneeksi.
      Olen pitkään auttanut sairasta sukulaista, käynyt siivoamassa, laittanut hänelle ruokaa, hieronut selkää etc (mitä kiireiltäni olen ehtinyt). Tunnen kuitenkin pettymyksen, kun kuulin tämän sukulaisen antavan lahjoituksen toiselle sukulaiselleni (ikäiselleni), joka ei koskaan käy tätä tapaamassa. Ei tarkoitusperäni ole ollut saada ajastani ja vaivastani palkintoa,
      eikä se minua vaivaa, että lahjoitusta tarvitsisin vaan tuosta tuleva turhuuden tunne. Miksi autan? Miksi olen ystävällinen. Johtuuko tämä jostain luterilaisuuden siemenestä, että työtä on tehtävä ja hyvyys palkitaan ja nyt näin ei käynyt...
      Olen näköjään kateellinen, mutta en siitä syyllistä tätä lahjoituksen saajaa. Mitä se hyödyttäisi.
      Joten olen hiljaa ja mökötän... Mietin, miten ensi kerralla koen, kun menen tapaamaan tätä sairasta sukulaista?
      Pitäisi vaan unohtaa, tuo tyhmä juttu.
      (Kiitos, kun luit ajatukseni...)

      Tsemppiä myös teille muille kilteille, jotka yritätte tehdä osanne. Toivon, että saatte iloa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe