opelix

corsaa

kokemuksia opel corsa vm.1993-->
olen hankkimassa ehkä 1.2 tai 1.4 bens.moottorilla olevaa corsaa.
onko auto ihan ok ??

2

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corsa1.4

Moi !
      Mulla oli vuosina 2005-2007 töiden takia kakkosautona tuollainen vm. -96 1.4 Corsa viisiovisena. Mä tykkäsin kyllä kovasti, malli oli swing eli perusvarusteet, mutta ihan riittävät (mm. sähkösäätöiset- ja lämmitettävät peilit). Tilat tuon kokoluokan autoksi hyvät, kulutus pieni (n.6,5 l, keskikulutus). Sisätilan lämmittimellä auto lämpeni nopeasti kovillakin pakkasilla. Autolla oli ajettu 180 tkm, kun sen ostin. Huoltoja tein normaalit öljynvaihdot ja lisäksi takapyörän laakerit ja laturi, jonka löysin netin kautta. Ei mielestäni tuon ikäiselle ja noilla kilometreillä pahoja vikoja.

• tonim...

talviautona -95 1.2ecotec ...kauppakassina ihan ok kaupunkiauto mutta todellakin liian tehoton (44hv) matka-ajoon jos oli porukkaa kyydissä.
        nyt on alla talvisin 1.4Si malli -95 vuotinen peli (90hv)niin sillä pääsee jo eri tavalla.
        Tyyppivikoja näissä on ilmamassamittari jos menee niin kulutus kasvaa sinne 9L/100km lukemiin.uusi osa maksoi 66eur,sit seuraava on lambda joka saattaapi mennä.
        ja lopuksi 2 anturia eli kampiakselin asentotunnistin ja nokka-akselin asentotunnistin.
        muita vikoja ei löydykkään.
        perus varaosat ovat todella halpoja ja helppo huoltaa kyseinen auto.
        Lahoja yksilöitäkin löytyy! jos ovet ovat alalaidasta näkkileipää niin pohja on myös! että sen verran kannattaa satsata rahaa enemmän että etsii ruostettoman yksilön ettei mene hitsailuiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      82
      3347
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      53
      2500
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      512
      2381
    4. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      35
      2261
    5. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      12
      2254
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      36
      2230
    7. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1959
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      17
      1858
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1805
    10. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      140