Olin kiinnostunut Parking break fault - service viasta. Onko vika uusinut? Vai kyllästyitkö ja vaihdoit automerkkiä ?
Mihin on kadonnu Jusa se alkuperäinen
1
489
Vastaukset
- JUSA se alkuperäinen
Tällähän sitä ollaan ja edelleen sama kottero alla... kilometrejä kun ei ole tullut kuin vähän päälle 24000 kolmessa vuodessa. Tosin aloin katsomaan nyt Megane RS:ää. Parking break faultia ei ole enään näkynyt. Tosin en ole lataillut akkua sen jälkeen, kun lopultakin vaihtoivat uuden. Nyt on Volvo ja 5 Ah pienempi.. liekö tuolla väliä, mutta sanoivat että viallinen akku voisi noita aiheuttaa. Tiedä sitten olivatko oikeassa, kun tuntuu, että ovat ihan pihalla koko auton huollossa. Tosin nykimisongelmat on nyt hävinneet, kun opin antamaan kierroksia ennen liikkeelle lähtöä. Tosin onhan se vähän hassua hurruutella paikoillaan noin 30s, mutta eipähän nyi. Ainakaan nyt. Pahaa hajuahan ne ei oikein saaneet koskaan ilmastoinnista pois. Mutta itse kehittelin apukeinon. Eli raitisilmasuodatin pois, puhallus täysille ja suodattimen imurointi siinä samalla. Tuolla lähti hajut keväällä ja kesällä. Vettähän tuonne jostain kertyy, koska raitisilmasuodattimen luukun alla on selviä valumis/kalkkijälkiä ja yleensä se suodatin on märkä. Ja se ohjekirjan ohje ei auta. Testattu on. Sopparista eivät osanneet enään lähettää laskua ollenkaan vuodenvaihteen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882