Mihin on kadonnu Jusa se alkuperäinen

Scenic

Olin kiinnostunut Parking break fault - service viasta. Onko vika uusinut? Vai kyllästyitkö ja vaihdoit automerkkiä ?

1

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUSA se alkuperäinen

Tällähän sitä ollaan ja edelleen sama kottero alla... kilometrejä kun ei ole tullut kuin vähän päälle 24000 kolmessa vuodessa. Tosin aloin katsomaan nyt Megane RS:ää. Parking break faultia ei ole enään näkynyt. Tosin en ole lataillut akkua sen jälkeen, kun lopultakin vaihtoivat uuden. Nyt on Volvo ja 5 Ah pienempi.. liekö tuolla väliä, mutta sanoivat että viallinen akku voisi noita aiheuttaa. Tiedä sitten olivatko oikeassa, kun tuntuu, että ovat ihan pihalla koko auton huollossa. Tosin nykimisongelmat on nyt hävinneet, kun opin antamaan kierroksia ennen liikkeelle lähtöä. Tosin onhan se vähän hassua hurruutella paikoillaan noin 30s, mutta eipähän nyi. Ainakaan nyt. Pahaa hajuahan ne ei oikein saaneet koskaan ilmastoinnista pois. Mutta itse kehittelin apukeinon. Eli raitisilmasuodatin pois, puhallus täysille ja suodattimen imurointi siinä samalla. Tuolla lähti hajut keväällä ja kesällä. Vettähän tuonne jostain kertyy, koska raitisilmasuodattimen luukun alla on selviä valumis/kalkkijälkiä ja yleensä se suodatin on märkä. Ja se ohjekirjan ohje ei auta. Testattu on. Sopparista eivät osanneet enään lähettää laskua ollenkaan vuodenvaihteen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe