Myydään allergian vuoksi 2 kpl uroshillereitä. Puolen vuoden ikäisiä. Tarvikkeineen. 016-alue. Rovaniemi.
Kesyhilleri veljekset
12
1796
Vastaukset
- Veeru
Ovatko pojat ihan hillereitä?Tarhalta vai kasvattajalta haettu ja jos kasvattajalta niin mistä päin maailmaa?
Ovatko millaisia luonteeltaan?Entäs sisäsiistejä? riippuu vaa pojista mimmosia ovat?
mulla ollu aikasemmi joskus fretti, eli kokemustaki o vähä karttunu..
vastaile toki s-postiin jos haluat tietää enemmän ja jutella lissää
[email protected]- emppulii
mulla kiinnostais nämä frettipojat, otatko yhteyttä s-postiin? :) osoite on [email protected]
- ......................
Onko pojat saaneet jo kodin? Olisin ostanut ne jos ei.
- ........................
...................... kirjoitti:
Onko pojat saaneet jo kodin? Olisin ostanut ne jos ei.
Jos pojat on myymättä,ottaisitko yhteyttä [email protected]
- saaneet jo
........................ kirjoitti:
Jos pojat on myymättä,ottaisitko yhteyttä [email protected]
poijiilla on jo uusi koti löytynyt
- ceicoschi
terve olisin kiinostunut fretistäsi voisitko myydä yhden, hinta???? vastaa sähköpostiini sanoisitko numeron koska olisin iloinen jos saisin vihdoin fretin
- etkö lukenut aiempaa viestiä
poijiilla on jo uusi koti löytynyt
- ceicoschi
sähköpostini on [email protected]
- PJMS
olisin kovastikin kiinnostunut tarjoamaan uuden kodin, jos on vielä hakusessa.
vastaapa vaikka: [email protected]- millitiikeli
Hiluri pojat ovat jo löytäneet kodin. Pääsivät juuri sellaiseen paikkaan, jossa taatusti ovat onnellisia.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut hankkimaan hillerin tai fretin, olin ajatellut tarhasta ostaa, mutta kaverin hilleri on sellainen elohopea,jatkuvasti liikkuu ja varmaan vaatii jatkuvaa virikkeellistämistä.muuten alkaa pahan tekoon.ovatko nuo sinun pojat jo myyty.ymmärsin että ne kaipaavat myös omanlaistaan seuraa. Olisin siis kiinnostunut? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000