Myydään allergian vuoksi 2 kpl uroshillereitä. Puolen vuoden ikäisiä. Tarvikkeineen. 016-alue. Rovaniemi.
Kesyhilleri veljekset
12
1821
Vastaukset
- Veeru
Ovatko pojat ihan hillereitä?Tarhalta vai kasvattajalta haettu ja jos kasvattajalta niin mistä päin maailmaa?
Ovatko millaisia luonteeltaan?Entäs sisäsiistejä? riippuu vaa pojista mimmosia ovat?
mulla ollu aikasemmi joskus fretti, eli kokemustaki o vähä karttunu..
vastaile toki s-postiin jos haluat tietää enemmän ja jutella lissää
[email protected]- emppulii
mulla kiinnostais nämä frettipojat, otatko yhteyttä s-postiin? :) osoite on [email protected]
- ......................
Onko pojat saaneet jo kodin? Olisin ostanut ne jos ei.
- ........................
...................... kirjoitti:
Onko pojat saaneet jo kodin? Olisin ostanut ne jos ei.
Jos pojat on myymättä,ottaisitko yhteyttä [email protected]
- saaneet jo
........................ kirjoitti:
Jos pojat on myymättä,ottaisitko yhteyttä [email protected]
poijiilla on jo uusi koti löytynyt
- ceicoschi
terve olisin kiinostunut fretistäsi voisitko myydä yhden, hinta???? vastaa sähköpostiini sanoisitko numeron koska olisin iloinen jos saisin vihdoin fretin
- etkö lukenut aiempaa viestiä
poijiilla on jo uusi koti löytynyt
- ceicoschi
sähköpostini on [email protected]
- PJMS
olisin kovastikin kiinnostunut tarjoamaan uuden kodin, jos on vielä hakusessa.
vastaapa vaikka: [email protected]- millitiikeli
Hiluri pojat ovat jo löytäneet kodin. Pääsivät juuri sellaiseen paikkaan, jossa taatusti ovat onnellisia.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut hankkimaan hillerin tai fretin, olin ajatellut tarhasta ostaa, mutta kaverin hilleri on sellainen elohopea,jatkuvasti liikkuu ja varmaan vaatii jatkuvaa virikkeellistämistä.muuten alkaa pahan tekoon.ovatko nuo sinun pojat jo myyty.ymmärsin että ne kaipaavat myös omanlaistaan seuraa. Olisin siis kiinnostunut? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3612461Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6273203- 1662217
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1891950- 1051539
- 1091336
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1101313Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3171223- 791207
- 411112