Myydään allergian vuoksi 2 kpl uroshillereitä. Puolen vuoden ikäisiä. Tarvikkeineen. 016-alue. Rovaniemi.
Kesyhilleri veljekset
12
1811
Vastaukset
- Veeru
Ovatko pojat ihan hillereitä?Tarhalta vai kasvattajalta haettu ja jos kasvattajalta niin mistä päin maailmaa?
Ovatko millaisia luonteeltaan?Entäs sisäsiistejä? riippuu vaa pojista mimmosia ovat?
mulla ollu aikasemmi joskus fretti, eli kokemustaki o vähä karttunu..
vastaile toki s-postiin jos haluat tietää enemmän ja jutella lissää
[email protected]- emppulii
mulla kiinnostais nämä frettipojat, otatko yhteyttä s-postiin? :) osoite on [email protected]
- ......................
Onko pojat saaneet jo kodin? Olisin ostanut ne jos ei.
- ........................
...................... kirjoitti:
Onko pojat saaneet jo kodin? Olisin ostanut ne jos ei.
Jos pojat on myymättä,ottaisitko yhteyttä [email protected]
- saaneet jo
........................ kirjoitti:
Jos pojat on myymättä,ottaisitko yhteyttä [email protected]
poijiilla on jo uusi koti löytynyt
- ceicoschi
terve olisin kiinostunut fretistäsi voisitko myydä yhden, hinta???? vastaa sähköpostiini sanoisitko numeron koska olisin iloinen jos saisin vihdoin fretin
- etkö lukenut aiempaa viestiä
poijiilla on jo uusi koti löytynyt
- ceicoschi
sähköpostini on [email protected]
- PJMS
olisin kovastikin kiinnostunut tarjoamaan uuden kodin, jos on vielä hakusessa.
vastaapa vaikka: [email protected]- millitiikeli
Hiluri pojat ovat jo löytäneet kodin. Pääsivät juuri sellaiseen paikkaan, jossa taatusti ovat onnellisia.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut hankkimaan hillerin tai fretin, olin ajatellut tarhasta ostaa, mutta kaverin hilleri on sellainen elohopea,jatkuvasti liikkuu ja varmaan vaatii jatkuvaa virikkeellistämistä.muuten alkaa pahan tekoon.ovatko nuo sinun pojat jo myyty.ymmärsin että ne kaipaavat myös omanlaistaan seuraa. Olisin siis kiinnostunut? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593268- 1511728
- 1271418
- 931349
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1221344- 1111194
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7989Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975- 74975
- 45803