Verkkotiliote

hieno juttu

Hain viime viikolla S-Pankin pankkitunnukset ja olen nyt tutustunut uuden pankin verkkopankkiin. Huomasin, että S-Pankissa 18 kuukauden verkkotiliotekin on ilmainen! Mulla on kolme tiliä ja nykyisessä pankissa maksan vastaavasta verkkotiliotteesta 1,5 eur kuukaudessa per tili. Eipä ole mikään pankki aikaisemmin näinpäin yllättänyt, palvelumaksuja ei tosiaankaan yritetä asiakkaalta nyhtää.
Heti huomisaamuna ilmoitan S-Pankin tilinumeroni firman palkkakonttoriin.

10

1833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanko uteliaisuuttani kysyä, mihin tarvitset verkkotiliotetta? Minä otan tilitapahtumat esille näytölle ja tulostan ne siitä. Se ei maksa missään pankissa mitään.

• veroilmoitusta varten

Tiliote kelpaa tositteeksi, jos kuitti on hävinnyt. Keväällä veroilmoitusta tehdessäni joudun taas kaivamaan tietoja tiliotteilta vuodelta 2007. Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin, joten minulle verkkotiliote on erittäin tärkeä palvelu.

• ilmaisen tiliotteen
        veroilmoitusta varten kirjoitti:

Tiliote kelpaa tositteeksi, jos kuitti on hävinnyt. Keväällä veroilmoitusta tehdessäni joudun taas kaivamaan tietoja tiliotteilta vuodelta 2007. Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin, joten minulle verkkotiliote on erittäin tärkeä palvelu.

kerran vuodessa! Joten sekin on hieno homma!

Miettikääpä sitä että esim Sammossa joutuu maksamaan verkkotiliotteesta 1 euron /kk! Lisäksi palvelupaketti 2,90, korteista menee omat maksunsa ja jos tarviit erillistä kuittia niin maksaa 1,80 kipale! Törkeää rosvousta Sammossa. Ilmankos Nalle Wahlroos onkin Suomen rikkaimpia!

Nalle muuttikin tuon kansan pankista ökypankiksi. (Muistaahan joku vielä että alussa oli Postipankki/Postisäästöpankki->Leonia->Sampo->kohta nimi muutetaan kai Danske Bank Finlandiksi?)

• veroilmoitusta varten kirjoitti:

Tulostan tärkeistä tilitapahtumista verkkopankista sellaisen tositteen, jossa näkyy arkistoviite. Lisäksi tulostan tilitapahtumalistauksia tarpeen mukaan. Verohallinto hyväksyy verkkopankin näytöltä itse tulostetut kuitit ja tilitapahtumalistaukset, ellei ole mitään syytä epäillä niitä väärennetyiksi. Tosin kyllä useimmista tileistäni tulee myös postitse pankin tulostama tiliote vähintään 1/4-vuosittain, jolloin hävitän vastaavat itse tulostamani listaukset.

• useassako ?
        veroilmoitusta varten kirjoitti:

"Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin,!"

"nykyisessä"
        kerropa missä siis useammassa saa selattua vain kaksi kk ??

Minä saan ainakin pankeissani 2 vuotta.

• tulostan ne

kätevää on kopio, liitä Excel; liin.

minä kopioin ja liitä aina kun verkkopankissa käyn, on jo 4 vuoden jutut aina yksi yhdellä välilehdellä.

siitä on helppo hakeakin tietoja,
        sumalla, maksunsaajan nimellä, tai nimen-osalla, tms.

• tämän ketjun aloittaja
        tulostan ne kirjoitti:

kätevää on kopio, liitä Excel; liin.

minä kopioin ja liitä aina kun verkkopankissa käyn, on jo 4 vuoden jutut aina yksi yhdellä välilehdellä.

siitä on helppo hakeakin tietoja,
        sumalla, maksunsaajan nimellä, tai nimen-osalla, tms.

Kiitos hyvistä vinkeistä. Olen niin laiska, etten jaksa tulostella tilitapahtumista erillisiä kuitteja tai tallentaa niitä tai kopioida exceliin. Minusta on kätevää kun voin katsoa edellisvuoden kunkin kuukauden tiliotetta verkkopankissa ja sitten tarpeen tullen tulostaa asiallisen näköisen ja informatiivisen koko kuukauden tiliotteen. Tottumiskysymys. Ja nyt kun se on uudessa palkkapankissani (S-Pankki) ilmainen palvelu, niin ei tarvitse harmitella ylimääräistä rahan menoakaan. En kuulemma ollut ensimmäinen, joka meidän firmassa on palkkansa siirtänyt S-Pankkiin.
        Seuraavaksi kilpailutan kakkospankkini, siis sen pankin, josta mulla on asuntolaina.

• tulostan ne 7.1.2008 klo...
        tämän ketjun aloittaja kirjoitti:

Kiitos hyvistä vinkeistä. Olen niin laiska, etten jaksa tulostella tilitapahtumista erillisiä kuitteja tai tallentaa niitä tai kopioida exceliin. Minusta on kätevää kun voin katsoa edellisvuoden kunkin kuukauden tiliotetta verkkopankissa ja sitten tarpeen tullen tulostaa asiallisen näköisen ja informatiivisen koko kuukauden tiliotteen. Tottumiskysymys. Ja nyt kun se on uudessa palkkapankissani (S-Pankki) ilmainen palvelu, niin ei tarvitse harmitella ylimääräistä rahan menoakaan. En kuulemma ollut ensimmäinen, joka meidän firmassa on palkkansa siirtänyt S-Pankkiin.
        Seuraavaksi kilpailutan kakkospankkini, siis sen pankin, josta mulla on asuntolaina.

LIITÄ Excelliin

> MÄÄRÄTEN
        > Unicode-teksti

niin onnistuu taulukkona.

• ihmettelen vaan..

miksi nähdä se kaikki vaiva siirrellä tietoja exceliin, kun tarvittaessa tiedot on virallisella paperilla yhden puhelinsoiton päässä.. tai jos tosi kiire niin konttorikäynnin.

• hullua maksaa

Kaikki ei viitsi maksaa vanhoista A4-printeistä useita kymppejä kpl.
        Jos jaksaa käyttää tietokonetta ja nettiä, jaksaa tehdä koneelleen tiliotekansion ja printata sinne pdf-muodossa 12 kertaa vuodessa tiliotteet.
        Mutta kukin tyylillään, joillekin vanhan ajan pankkikirjakin on tärkeä, ja jokainen tilitapahtuma käydään pankissa merkkaamassa. Ei uskota muuten, että se eläke tai palkka on siellä tilillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7454
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5094
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      97
      3452
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2319
    5. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2289
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2168
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2113
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1887
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1781
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1683
    Aihe