Verkkotiliote

hieno juttu

Hain viime viikolla S-Pankin pankkitunnukset ja olen nyt tutustunut uuden pankin verkkopankkiin. Huomasin, että S-Pankissa 18 kuukauden verkkotiliotekin on ilmainen! Mulla on kolme tiliä ja nykyisessä pankissa maksan vastaavasta verkkotiliotteesta 1,5 eur kuukaudessa per tili. Eipä ole mikään pankki aikaisemmin näinpäin yllättänyt, palvelumaksuja ei tosiaankaan yritetä asiakkaalta nyhtää.
Heti huomisaamuna ilmoitan S-Pankin tilinumeroni firman palkkakonttoriin.

10

1781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanko uteliaisuuttani kysyä, mihin tarvitset verkkotiliotetta? Minä otan tilitapahtumat esille näytölle ja tulostan ne siitä. Se ei maksa missään pankissa mitään.

      • veroilmoitusta varten

        Tiliote kelpaa tositteeksi, jos kuitti on hävinnyt. Keväällä veroilmoitusta tehdessäni joudun taas kaivamaan tietoja tiliotteilta vuodelta 2007. Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin, joten minulle verkkotiliote on erittäin tärkeä palvelu.


      • ilmaisen tiliotteen
        veroilmoitusta varten kirjoitti:

        Tiliote kelpaa tositteeksi, jos kuitti on hävinnyt. Keväällä veroilmoitusta tehdessäni joudun taas kaivamaan tietoja tiliotteilta vuodelta 2007. Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin, joten minulle verkkotiliote on erittäin tärkeä palvelu.

        kerran vuodessa! Joten sekin on hieno homma!

        Miettikääpä sitä että esim Sammossa joutuu maksamaan verkkotiliotteesta 1 euron /kk! Lisäksi palvelupaketti 2,90, korteista menee omat maksunsa ja jos tarviit erillistä kuittia niin maksaa 1,80 kipale! Törkeää rosvousta Sammossa. Ilmankos Nalle Wahlroos onkin Suomen rikkaimpia!

        Nalle muuttikin tuon kansan pankista ökypankiksi. (Muistaahan joku vielä että alussa oli Postipankki/Postisäästöpankki->Leonia->Sampo->kohta nimi muutetaan kai Danske Bank Finlandiksi?)


      • veroilmoitusta varten kirjoitti:

        Tiliote kelpaa tositteeksi, jos kuitti on hävinnyt. Keväällä veroilmoitusta tehdessäni joudun taas kaivamaan tietoja tiliotteilta vuodelta 2007. Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin, joten minulle verkkotiliote on erittäin tärkeä palvelu.

        Tulostan tärkeistä tilitapahtumista verkkopankista sellaisen tositteen, jossa näkyy arkistoviite. Lisäksi tulostan tilitapahtumalistauksia tarpeen mukaan. Verohallinto hyväksyy verkkopankin näytöltä itse tulostetut kuitit ja tilitapahtumalistaukset, ellei ole mitään syytä epäillä niitä väärennetyiksi. Tosin kyllä useimmista tileistäni tulee myös postitse pankin tulostama tiliote vähintään 1/4-vuosittain, jolloin hävitän vastaavat itse tulostamani listaukset.


      • useassako ?
        veroilmoitusta varten kirjoitti:

        Tiliote kelpaa tositteeksi, jos kuitti on hävinnyt. Keväällä veroilmoitusta tehdessäni joudun taas kaivamaan tietoja tiliotteilta vuodelta 2007. Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin, joten minulle verkkotiliote on erittäin tärkeä palvelu.

        "Ainakaan nykyisessä pankissani tilitapahtumia ei voi selata kuin pari kuukautta taaksepäin,!"

        "nykyisessä"
        kerropa missä siis useammassa saa selattua vain kaksi kk ??

        Minä saan ainakin pankeissani 2 vuotta.


      • tulostan ne

        kätevää on kopio, liitä Excel; liin.

        minä kopioin ja liitä aina kun verkkopankissa käyn, on jo 4 vuoden jutut aina yksi yhdellä välilehdellä.

        siitä on helppo hakeakin tietoja,
        sumalla, maksunsaajan nimellä, tai nimen-osalla, tms.


      • tämän ketjun aloittaja
        tulostan ne kirjoitti:

        kätevää on kopio, liitä Excel; liin.

        minä kopioin ja liitä aina kun verkkopankissa käyn, on jo 4 vuoden jutut aina yksi yhdellä välilehdellä.

        siitä on helppo hakeakin tietoja,
        sumalla, maksunsaajan nimellä, tai nimen-osalla, tms.

        Kiitos hyvistä vinkeistä. Olen niin laiska, etten jaksa tulostella tilitapahtumista erillisiä kuitteja tai tallentaa niitä tai kopioida exceliin. Minusta on kätevää kun voin katsoa edellisvuoden kunkin kuukauden tiliotetta verkkopankissa ja sitten tarpeen tullen tulostaa asiallisen näköisen ja informatiivisen koko kuukauden tiliotteen. Tottumiskysymys. Ja nyt kun se on uudessa palkkapankissani (S-Pankki) ilmainen palvelu, niin ei tarvitse harmitella ylimääräistä rahan menoakaan. En kuulemma ollut ensimmäinen, joka meidän firmassa on palkkansa siirtänyt S-Pankkiin.
        Seuraavaksi kilpailutan kakkospankkini, siis sen pankin, josta mulla on asuntolaina.


      • tulostan ne 7.1.2008 klo...
        tämän ketjun aloittaja kirjoitti:

        Kiitos hyvistä vinkeistä. Olen niin laiska, etten jaksa tulostella tilitapahtumista erillisiä kuitteja tai tallentaa niitä tai kopioida exceliin. Minusta on kätevää kun voin katsoa edellisvuoden kunkin kuukauden tiliotetta verkkopankissa ja sitten tarpeen tullen tulostaa asiallisen näköisen ja informatiivisen koko kuukauden tiliotteen. Tottumiskysymys. Ja nyt kun se on uudessa palkkapankissani (S-Pankki) ilmainen palvelu, niin ei tarvitse harmitella ylimääräistä rahan menoakaan. En kuulemma ollut ensimmäinen, joka meidän firmassa on palkkansa siirtänyt S-Pankkiin.
        Seuraavaksi kilpailutan kakkospankkini, siis sen pankin, josta mulla on asuntolaina.

        LIITÄ Excelliin

        > MÄÄRÄTEN
        > Unicode-teksti

        niin onnistuu taulukkona.


    • ihmettelen vaan..

      miksi nähdä se kaikki vaiva siirrellä tietoja exceliin, kun tarvittaessa tiedot on virallisella paperilla yhden puhelinsoiton päässä.. tai jos tosi kiire niin konttorikäynnin.

      • hullua maksaa

        Kaikki ei viitsi maksaa vanhoista A4-printeistä useita kymppejä kpl.
        Jos jaksaa käyttää tietokonetta ja nettiä, jaksaa tehdä koneelleen tiliotekansion ja printata sinne pdf-muodossa 12 kertaa vuodessa tiliotteet.
        Mutta kukin tyylillään, joillekin vanhan ajan pankkikirjakin on tärkeä, ja jokainen tilitapahtuma käydään pankissa merkkaamassa. Ei uskota muuten, että se eläke tai palkka on siellä tilillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe