Hansalaiset

työpaikkana???

Moro, asustan P-k seudulla ja ajattelin hakeutua hansalaisille töihin. Millainen meininki?Kiitos kaunis etukäteen kaikille vastanneille!

10

1380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän .

. joitain siellä olleita. En menis suositteleen.

• eieieiei

En voi suositella.

• kehumaan

Kaveri oli siellä muttei viihtyny. Kuulin ettei siel viihdy pomotkaan kun vaihtuu koko ajan. Jotain vikaa on.

• suositella

Hansalaisia, sellaisia juttuja olen siitä kuullut sekä itse kokenut. Edellinen kirjoitti, että pomotkin vaihtuu usein. Se varmasti heijastuu myös siivoojien viihtymiseen, jos nimittäin pomotkaan ei viihdy. Ei ne silloin jaksa myöskään motivoida työntekijöitään. Jokainen voi miettiä missä se vika sitten mahtaa olla.. Toki joku voi siellä viihtyäkin ja pitää sitä hyvänä paikkana....

• Ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta vastaan sinun viestiin.

Taloussanomat lehdessä oli juttua Hansalaiset oy:stä ja siinä lehdessä oli, että Hansalaisille on paljon työnhakijoita siivoojaksi, mutta Hansalaiset ei ota kaikkia halukkaita vaan valitsevat erittäin tarkkaan, kuka pääsee heille töihin, sain sellaisen käsityksen siitä lehtijutusta, että heillä on työntekijöistä kova pula, mutta siitä huolimatta eivät kaikkia hakijoita ota vaan haluavat asiakkaille tarjota parhaan työntekijän.

En säästänyt lehteä, tai epähuomiossa olin vienyt lehden paperinkeräykseen, en tarkkaan muista mitä muuta siinä oli, mutta ainakin heille on paljon hakijoita töihin, oli mukava ja mielenkiintoinen ja avoin haastattelu tämän ajan työvoima tilanteesta.

Ainakin osa lehtijutusta löytyy taloussanomat sivulta, tässä linkki juttuun

http://www.taloussanomat.fi/yrittajat/2007/11/01/Siivousalalla henkil%F6st%F6n laatu ratkaisee/200727066/112

• olisko

hakijoita paljon, mutta pulaa sen vuoksi, että ihmiset eivät loppujen lopuksi viihdy? viitaten yhteen edelliseen kirjoittajaan kuka kertoi että esimiehetkin vaihtuu usein)Jos hyvän tekijän löytää niin siitä kannattaa tällä alalla pitää kynsin ja hampain kiinni, eikä raha ole se ainoa motivaattori, vaikka tärkeä osa onkin. Hyvän kuvanhan yrityksestä saa jos ei ole kurkistanut verhon taakse. Varmasti kiinnostaa monia, sitä en epäile yhtään.

• olisko kirjoitti:

hakijoita paljon, mutta pulaa sen vuoksi, että ihmiset eivät loppujen lopuksi viihdy? viitaten yhteen edelliseen kirjoittajaan kuka kertoi että esimiehetkin vaihtuu usein)Jos hyvän tekijän löytää niin siitä kannattaa tällä alalla pitää kynsin ja hampain kiinni, eikä raha ole se ainoa motivaattori, vaikka tärkeä osa onkin. Hyvän kuvanhan yrityksestä saa jos ei ole kurkistanut verhon taakse. Varmasti kiinnostaa monia, sitä en epäile yhtään.

En ole kyllä kurkistanut verhon taakse, ja ei ole mitään kokemusta Hansalaiset Oy:stä lehtijuttu jäi mieleen, ja on hyvä viestiketjun aloitus, kun aloittaja kysyy: - mikä meininki, niin ajattelin vastata, ja tuosta lehtijutusta saa aika hyvän käsityksen, mutta saattaa se olla, että siivooja ja esimies ei viihdy, jos on liian kovat vaatimukset laitettu.

Olen huomioinut, että jotkut siivousyritykset ei ainoastaan Hansalaiset lupaavat asiakkaalle täysikymppi siivousta, toisinsanoen virheetöntä laatua, parasta, ja olen ajatellut, kun siivousfirmojen mainoksia joskus olen lukenut, että... hei hei eihän meistä kukaan ole mikään ihmeihminen, että olisimme todellakin täysikymppejä, niin asiakas herkästi valittaa, jopa pienimmästäkin ja kokee,että laatua luvattiin ja emme ole ihan täysin saaneet, jos lupaukset ei ole ihan juuri niin täyttyneet kuin on luvattu siivousfirmasta, ja paineet silloin kohdistuu esimiehiin ja siivoojaan joka sitten lähtee kun kokee, että on turhanpäiväisestä valitettu ja liian pienestä asiasta. En jaksa uskoa, että kukaan viihtyy työpaikassa, jos valitetaan vähästäkin.

• verhon takaa

Esimiehenä olin pari vuotta ja taloussanomien juttuun sanon vaan että se on pelkkää mainosta koko juttu.

Paremmin ei siellä olleet asiat kuin muuallakaan. Siivoojista pula ja esimiehet siivosi ja jätti omia töitään tekemättä. Minusta työpaikkana oli keskinkertaista huonompi jos vertaan toiseen missä olen ollut.

• jeppppp

ÄLKÄÄ MENKÖ HANSALAISILLE TÖIHIN!!! Firma on kiero kuin korkkiruuvi! Tiedän mistä puhun, omakohtaista kokemusta löytyy!!! Ja se lehti artikkeli on täyttä p****a! Mitä tietämättömämpi olet omista työntekijän oikeuksista sitä mielummin hansalaiset ottavat töihin! Toivottavasti kuulut liittoon, jos sinne töihin menet.

• yritykseen

vertaat? Johonkin saman kokoiseen kuin hansalaiset vai joihinkin näihin neljään suureen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2045
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1778
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1299
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1175
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      964
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      925
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe