Next-levelille

Haluan saada täydellisen selvyyden miksi avaukseni on poistettu? Tuliko avaukseni alle kenties tappelua, että se piti poistaa, vai onko syy ehkä jotain aivan muuta?
Ehdin lukemaan siihen tulleet muutamat kommentit ja ne olivat hyvin positiivisia.
Eli oleppa hyvä Sheriffi ja tule kertomaan aivan omin sanoin mitä julkaisukelvotonta siinä oli.

26

3436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeks, et vastaan toisen puolesta, mut satuin tulemaan paikalle tappelun ollessa kiihkeimmilään.

Syystä tai toisesta kansalaiset ajautuivat sanasotaan erään moderoijan toiminnasta ja lopulta mätkivät toisiaan siinä määrin, että paikallinen järjestyksenvalvoja tais turvallisuussyistä heittää koko ketjun bittiavaruuteen.

• riitaisat

viestit ja ilmoitin ne kaikki asiattomana. Siinä ketjussa oli valtava sota päällä ja siellä toivotettiin toisia jo sinne yhteen paikkaan. Vaikka seriffi osan poisti, laittoi sen riidan osittain aikaansaaja uuden viestin aloituksesi alle, jolloin hyeenat saivat lisää vettä myllyynsä ja uusi sota oli taas pystyssä. Ilmeisesti siksi seriffi päätti poistaa koko aloituksen. Koittivat myös aloittaa uudella aloituksella saman sotansa, mutta ilmoitin senkin asiattomana ja sekin on poistettu.
      Jos sinulla on se aloituksesi jossain kopioituna, niin en itse ainakaan näe mitään syytä ettetkö voisi laittaa sen uudelleen esille toisella otsikolla vaikkapa.

• ei enää

kyseistä aloitusta tälle palstalle. Uskoisin että kirjoittajat haluaa jatkaa eteenpäin eikä vääntää koko ajan vanhoja asioita mitä Waffen tälle palstalle ja kahvipalstalle tuo .

• siinä
        ei enää kirjoitti:

kyseistä aloitusta tälle palstalle. Uskoisin että kirjoittajat haluaa jatkaa eteenpäin eikä vääntää koko ajan vanhoja asioita mitä Waffen tälle palstalle ja kahvipalstalle tuo .

aloituksessa mitään vikaa ollut, se loppu vaan kävi erään heikoille hermoille?

• Mil-laN
        siinä kirjoitti:

aloituksessa mitään vikaa ollut, se loppu vaan kävi erään heikoille hermoille?

...sinun ihan pakko lietsoa riitaa puskanikin turvin?

• mutta se
        Mil-laN kirjoitti:

...sinun ihan pakko lietsoa riitaa puskanikin turvin?

ei ollut tarkoitettu miksikään riidanlietsomiseksi. Olen pahoillani että sen niin otit. Ja kirjoitan puskasta jos haluan.

• Mil-laN

...tiedät kyllä itsekin miksi se poistettiin, mutta voin kertoa muutaman sanan.

Ensinnäkin se, että minä kerroin siitä oman mielipiteeni...sinänsä se oli hyvä juttu, mutta loppuosan olisit voinut jättää sanomatta...se pilasi täydellisesti koko kauniin muistelman.

Mielipiteeni jälkeen minä aloin saamaan sontaa niskaani, niin puskasta kuin rekatuilta, joten katsoin aiheelliseksi ilmoittaa ylläpidolle avauksen sisällöstä.

• ZirpaNa

Tuota.. Pyydän anteeksi eilisiä sanojani.. Sanoin tosi rumasti ja kadun sitä..

• Mil-laN
        ZirpaNa kirjoitti:

Tuota.. Pyydän anteeksi eilisiä sanojani.. Sanoin tosi rumasti ja kadun sitä..

...pirpana...minä olen tottunut vuosien varrella näihin pyrähdyksiin mitä välillä sattuu...itsekin heiluttelen heiluriovia tiheään tahtiin, mutta jos näitä mitään ei sattuisi, emme luultavasti olisi inhimillisiä olentoja...ja tulin siinä sanoneeksi itsekin sinulle pahasti, pyydän anteeksi...joten pistetäänkö itkuksi ja unohdetaan koko juttu.:)

• ZirpaNa
        Mil-laN kirjoitti:

...pirpana...minä olen tottunut vuosien varrella näihin pyrähdyksiin mitä välillä sattuu...itsekin heiluttelen heiluriovia tiheään tahtiin, mutta jos näitä mitään ei sattuisi, emme luultavasti olisi inhimillisiä olentoja...ja tulin siinä sanoneeksi itsekin sinulle pahasti, pyydän anteeksi...joten pistetäänkö itkuksi ja unohdetaan koko juttu.:)

tätä ärsyttävän nakertavaa omatuntoani, joka kolkuttaa aika herkästi. Joka tapauksessa se, mitä sanoin, oli minun sanojani eikä kukaan muu ole niitä sanoja suuhuni laittanut. Otan täyden vastuun siitä itselleni, ettet sinä tai kukaan muu saa sitä käsitystä, että olisin toiminut samalla muidenkin nimissä.. Just sellaisena johtajana.. :)

• Kirjoituksen loppuosa kuului avaukseen eroittamattomana osana. Avaus oli aivan vilpitön muistelo kahvilasta. Latasin koko kirjoituksen tunteella, kuten yleensä teen tämän kaltaisissa jutuissani.

Ehdin eilen lukemaan Arkunkantajan sekä Taikiksen kommentit, ja ehdin pikaisesti vastamaan arkunkantajelle. Jouduin tosin itsestä riippumattomista syistä poistumaan koneelta, joten en nähnyt mitä sen jälkeen tapahtui.
        Sydäntäni lämmitti erityisesti Taikiksen kommenti, johon olisin halunnut tänä aamuna vastata.

En olisi uskonut että avaus saa riidan aikaiseksi.

• Mil-laN
        ZirpaNa kirjoitti:

tätä ärsyttävän nakertavaa omatuntoani, joka kolkuttaa aika herkästi. Joka tapauksessa se, mitä sanoin, oli minun sanojani eikä kukaan muu ole niitä sanoja suuhuni laittanut. Otan täyden vastuun siitä itselleni, ettet sinä tai kukaan muu saa sitä käsitystä, että olisin toiminut samalla muidenkin nimissä.. Just sellaisena johtajana.. :)

...minä ipanani tunnen...sinä kun suutut, olet tulta ja tappuraa ja sanot suoraan mitä tunnet sillä hetkellä.:)

• ZirpaNa
        Waffen-ss kirjoitti:

Kirjoituksen loppuosa kuului avaukseen eroittamattomana osana. Avaus oli aivan vilpitön muistelo kahvilasta. Latasin koko kirjoituksen tunteella, kuten yleensä teen tämän kaltaisissa jutuissani.

Ehdin eilen lukemaan Arkunkantajan sekä Taikiksen kommentit, ja ehdin pikaisesti vastamaan arkunkantajelle. Jouduin tosin itsestä riippumattomista syistä poistumaan koneelta, joten en nähnyt mitä sen jälkeen tapahtui.
        Sydäntäni lämmitti erityisesti Taikiksen kommenti, johon olisin halunnut tänä aamuna vastata.

kävin siinä avauksessa itkemässä liikutuksesta, kun se sun kirjoitus tuntui niin koskettavalta..

• Mil-laN
        Waffen-ss kirjoitti:

Kirjoituksen loppuosa kuului avaukseen eroittamattomana osana. Avaus oli aivan vilpitön muistelo kahvilasta. Latasin koko kirjoituksen tunteella, kuten yleensä teen tämän kaltaisissa jutuissani.

...halua tässä yksityiskohtia alkaa kertomaan enkä puhumaan, mutta sinä tiesit miten minä reagoin siihen...jotenkin kaikki ne kauniitkin muistot Kaffeesta romahtivat...kirjoitit kauniisti, mutta se loppu ei mielestäni kuulunut siihen "nostalgiaan".

Sinänsä avauksesi ei saanut riitaa aikaiseksi...minun mielipide riidan aiheutti...ilmeisesti en olisi saanut sanoa sitä.

• Waffen-ss kirjoitti:

paljon mukavia muistoja mieleen kaffelasta eilen ja niitähän mä avaukseesi kertoilin :) Harmi että avauksellesi kävi kuin kävi.

• laitan sulle

sen keskustelun kokonaisuudessaan postiin.

• tai vaihda.

-voisit kyl vaihtaa tuon tosi mauttoman,ja loukkaavan nikkisi? Etpä taida tietää,mitä kauheuksia Waffen SS-joukot tekivät sodan aikana?..voin kertoa,et murhaajia ja raiskaajia olivat,ja sefu tekisi oikein,jos sensuroisi nikkisi.

• vaahtoaminen

ei nimi miestä pahenna. Waffella on ollut tuo nikki vuosikaudet eikä kukaan ole vielä tuollaista älinää siitä pitänyt.

• muitakin ,,,
        vaahtoaminen kirjoitti:

ei nimi miestä pahenna. Waffella on ollut tuo nikki vuosikaudet eikä kukaan ole vielä tuollaista älinää siitä pitänyt.

nikkejä,,,,

• Usein vidduilussa on suuri vaikutus sillä, kuinka osaa asettaa sanansa ja tietää mistä puhuu. Pienestä korkejännityksen sanakirjasta selviää hyvin miksi nimimerkkini kaksi viimeisintä kirjainta kirjoitetaan pienillä kirjaimilla, kuin sitä vastoin tarkoittamassasi sanassa ne kirjaimet ovat isoja.

Epäkohtien korjaamisessa auttavat parhaiten rakentava vuoropuhelu omien vanhempien kanssa, tai etsiä niihin guuggelilla ratkaisuja.

Luulen että tänä ilta sinä olet yhden pikkuruisen tiedonmurusen viisaampi.

• asian tiimoilta.

Kysyisin aluksi, miksi toit kaffeen muistelut lifelle? Eikö oikeampi paikka olisi ollut kahvipalsta? Hyvä on, tiedän kyllä, älä vastaa.

Toiseksi, aika näyttää kultaavan muistot. Ei se kaffeen henki niin kovin läheistä ollut kaikkien kesken, ehei sinne päinkään :) Mukana olleena muistan ne lukuisat ajojahdit ja varsinkin naispuolisten kateudesta johtuneen vainon eräitä (hyviä) kirjoittajia kohtaan.
      Muistatko niitä, vai vaiennatko eräät muistot työntäen ne ikiajoiksi taka-alalle?

• Mikä siinä avauksessani oli niin vaikeaa ymmärtää. Tiedän toki, että kertomilleni asioille löytyy aina ikiomia palstan papittaria - joiden muistikuvat silloisista tapahtumista on yhtä sekavia kuin katolisen kirkon munkkilatinaksi pitämät saarnat keskiaikaisessa Suomessa.

Tullaan mukamas hyvin tietävänä vihjailemaan kerta toisensa jälkeen muutamasta henkilöstä. Aavistamatta tuon taivaallista mitä jäljestäpäin ja äskettäin on oikeasti tapahtunut. Minulle heistä vihjaaminen on tälläisellä hetkellä hyvin halpamaista.

Kuitenkin kohdallani heidän muistaminen on sitä, että minun mieli ja sydän on vahvasti mukana. Aina.

Ps. jätin kysymysmerkin tarkoituksella pois.

• Kuunkulkija-
        Waffen-ss kirjoitti:

Mikä siinä avauksessani oli niin vaikeaa ymmärtää. Tiedän toki, että kertomilleni asioille löytyy aina ikiomia palstan papittaria - joiden muistikuvat silloisista tapahtumista on yhtä sekavia kuin katolisen kirkon munkkilatinaksi pitämät saarnat keskiaikaisessa Suomessa.

Tullaan mukamas hyvin tietävänä vihjailemaan kerta toisensa jälkeen muutamasta henkilöstä. Aavistamatta tuon taivaallista mitä jäljestäpäin ja äskettäin on oikeasti tapahtunut. Minulle heistä vihjaaminen on tälläisellä hetkellä hyvin halpamaista.

Kuitenkin kohdallani heidän muistaminen on sitä, että minun mieli ja sydän on vahvasti mukana. Aina.

Ps. jätin kysymysmerkin tarkoituksella pois.

tuolle Nextille tarkoitettu "juurijuttu."

Kaffepalstahan oli ihan hauska. Monia öisiä keskusteluja joissa huumori oli aika olennainen osa ja aiheet taivaan avaruudesta mullan makeuteen. Se oli ihan hyvä palsta. Oli Synnove vanhemmalla nimmarillaan, Noitanainen ja vaikka ketä ja mikä parasta omalta kohdaltani, oli enemmän aikaa. Mutta, "I´ll be back" kuten Arnold S. asian ilmaisee. Muistetaan saksalainen korostus sanottaessa.

• vinlux

Jos sattuu olemaan sillä tavalla pätkärohkea luonne, jotta kestää vain pikku turrissa kirjaista jotain ystävällisen lempeää, niin mielellään kait sitten selvänä päivänä tilaa saksikäsiedvartin apuun. Näin räikeäluonteisena nikkinä nähtynä ja ilmaistuna.

Kaffilassa näki ja koki virtuaalielämää laiasta laitahan.

• on aina ollut

yhtä lempeää kuin korppikotkien lauma seepran raadolla. Ja se seepra haetaan kun tahtotila löytyy vaikka mistä.

• saksikäsiedvartti lähti sitten elämään omaa elämäänsä.... ;)

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      35
      7082
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      83
      3656
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      82
      3255
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      335
      2989
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      46
      2403
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      55
      2257
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      25
      1560
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      56
      1485
    9. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1454
    10. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      22
      1426
    Aihe