Elikkäs nyt tuli oikealle sivulle.Paljonko maksaa yleensä kaura??Entäs pieni paali heinää??Kun pitäisi itse alkaa ostamaan ruuat.
Paljonko maksaa???
5
907
Vastaukset
- glowy
kauran kilohinta oli viime vuonna 0,1 euron luokkaa ja kuivaheinän 0,2e luokkaa. Kauran hinta saattanee nousta tänä vuonna...
- Nimetön
Kauran hinta pohjois-pohjanmaalla,siis täälläpäin on:0,10-0,16€/kilo..On siis vissiin noussu aikas paljon tosta..Mut minkäs voi,pakkohan sitä on ostaa:)
- Hepan
Pitäminen ruoka kuluihin tyssää. Itellä heppa kotona 60 ekeä korkeintaan maksaa kuussa. Laskekaa siitä..PS.. vettä ja sähköä en laskenu..
...mutta kerronpa kuitenkin,jos joku muu miettii hevon hankintaa,että hevosen kulungeissa jos talli on kotona,suurimman osan haukkaa kuivike- ja kengityskulut.Kutteria jos ei saa mistään kärrykaupalla,niin paaleissa se maksaa 5-7euroa ja yksi paali ei riitä kuin yhdeksi levityskerraksi. Kesällä kannattaakin käyttää sahanpurua,sitä sentään vielä saa.Kengitys näyttää olevan aika kirjavan hintaista,mutta laskeepa sitten vaikka 7 viikon välein 30-40 euroa,niin pääsee käsitykseen vuosikuluista.Joten näihin verraten kaura on melkein "ilmaista".
- ....
Täälläpäin pieni paali on ollut n. euron luokkaa. Kaurasta en tiedä, koska kasvaa omilla pelloilla.. Kannattavaa! :) Ja purutkin on saatu jostakin sahalta iso kärryllinen (traktorin), se kestää monta kuukautta kahdella-kolmella karsinalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998