Paras koomikko

Keaton

Mitkä on parhaita koomikoita kautta aikojen?
Mun lista on tässä(ei premmuusjärjestyksessä)
Buster Keaton
Charlie Chaplin
Harold Lloyd
Stan Laurel ja Oliver Hardy
Jerry Lewis
Marxin veljekset

25

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ...kaikki hyvät jotka itselläkin olis tullut mieleen. Jaa, on mulla pari lisäystä sun listaan:

      Peter Sellers
      Benny Hill
      Monty Python (koko ryhmän kaikki jäsenet)

    • W.Petersen

      Chevy Chase!!

      • .A.

        John Candy!!!


    • Max T W

      Red Skelton.

      Joko Belushi on niin vanha tapaus että pääsee klassikoihin? Ei taida olla...

      • Anonyymi

        Ohukainen oli hauska jätkä, kun oli pölhön näköinen, ei Paksukainen ollut yhtä hauska kun ei näyttänyt yhtä pölhöltä, mutta oli paksukainen


    • kaupungin valot.

      -joo,ja Petelius,Kalliala,Kummelin pari jätkää,Leo Jokela,Loirin Vesku,Spedekin,Hanski Häyrinen..nuo tuli näin yht.äkkiselt. mieleen täs..

    • Keaton

      Rowan Atkisonista?

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Minne kaikki naiskoomikot unohtui, kuten rouva Buckét ja rouva Vilén (héittomerkillä) ja Ritva Valkama?

      • nasse-setä on hyvin vihainen..

        -mut rva. "Vilen",Valkama ym. eivät oikeastaan ole koomikoita,hehän vain toistavat käsikirjoittajan textäjä,mm. Neil Hardwickin.Kun taas Petelius ja Aake keksivät sketsinsä suurin piirtein itse.AITO koomikko luo itse juttunsa..Chaplin,ym.


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        nasse-setä on hyvin vihainen.. kirjoitti:

        -mut rva. "Vilen",Valkama ym. eivät oikeastaan ole koomikoita,hehän vain toistavat käsikirjoittajan textäjä,mm. Neil Hardwickin.Kun taas Petelius ja Aake keksivät sketsinsä suurin piirtein itse.AITO koomikko luo itse juttunsa..Chaplin,ym.

        ..mutta vaaditaanhan komiikassa näyttelijältäkin jotain. Tuosta rouva Vilénistä (heittomerkillä) tuli esim mieleen konstaapeli Reinikainen. Voisitko kuvitella siihen osaan ketään muuta kuin Tenho Saurénin (heittomerkillä), vaikka se oliskin Hardwickin käsikirjoittama? Ei Simo Salminen tai Loirikaan kirjoittaneet kaikkia sketsejään itse, Spede kirjoitti ne (tai ehkä Jukka Virtanen tai joku taustaäijä)


      • taustaäijä.
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        ..mutta vaaditaanhan komiikassa näyttelijältäkin jotain. Tuosta rouva Vilénistä (heittomerkillä) tuli esim mieleen konstaapeli Reinikainen. Voisitko kuvitella siihen osaan ketään muuta kuin Tenho Saurénin (heittomerkillä), vaikka se oliskin Hardwickin käsikirjoittama? Ei Simo Salminen tai Loirikaan kirjoittaneet kaikkia sketsejään itse, Spede kirjoitti ne (tai ehkä Jukka Virtanen tai joku taustaäijä)

        -sulla on outoa kvasitietoa,kun väität et joku taustaäijä keksi Loirin sketsit.Kyllä Vesku on senverran luova henkilö,et se on ollu AINA jollain lailla mukana sketsiensä luonnissa,ja viimeistelyssä.Oikeastaan ei voi puhuakaan samana päivänä Valkama ym.,kun puhutaan Loirista koomikkona,mitenkään väheksymättä heidän näyttelijäntaitojaan.


      • Keaton
        nasse-setä on hyvin vihainen.. kirjoitti:

        -mut rva. "Vilen",Valkama ym. eivät oikeastaan ole koomikoita,hehän vain toistavat käsikirjoittajan textäjä,mm. Neil Hardwickin.Kun taas Petelius ja Aake keksivät sketsinsä suurin piirtein itse.AITO koomikko luo itse juttunsa..Chaplin,ym.

        Aíto koomikko luo hauskat juttunsa ja hahmonsa ja temppunsa itse. Niin kuten esim. Chaplin, Buster Keaton, Harold Lloyd ja Jerry Lewis ja monet muut vanhat koomikot ja jotkut nykyisitä kuten Petelius ja Rowan Atkison.


    • JokuToinenVaan

      En muista ketä siinä näyttelee, mut lyhytelokuva jossa on vanha muija ja sen vanha hovimestari tai palvelija. Se tulee yleensä tv:stä joltain kanavalta joulun aikoihin. Aivan sikahauska!

      • joka ikisenä

        Uutena vuotena...ei jouluna.


      • mandalay
        joka ikisenä kirjoitti:

        Uutena vuotena...ei jouluna.

        Hei, unohditte vielä Steve Martinin. Se on loistava muutamassa elokuvassa kuten Vaaleanpunainen pantteri ja Roxanne. Mr Bean on taas sikahuono!!! Ponille kyytiä sarjan englantilaisnaiset on kanssa huippuhyviä koomikoita.


    • Pasi Halonen

      www.standupkoomikko.fi

      Arimo oli meidän häissä ja nauraa sai todenteolla.

      Mutta kaikista paras on varmaan Eddie Murphy hyvänä top kakkosena on
      Steve Martini ja Mr. Bean

    • Max T W

      Nauran vain Fast shown jätkille, Monty Pythonille ja joillekin Steve Martin elokuville.

      Vanhat Woody Allenit myös.

      • Max T W

        Ja tietysti edelleen Skelton ja Belushi...


      • Anonyymi

        Itkin Poliisiopisto näytöksessä kun en huomannut muuta huvittavaa, kun naureskelevan yleisön


    • Buster Keaton. Ja sketsien parista Monty Python -komediaryhmä.

    • Buster Keaton muutenkin ylipäänsä näyttelijöistä yks parhaista, ei vain koomikoista.

      • Anonyymi

        Keatonilla piti pokka hyvin.

        Oliver hardy ja Hannes häyrinen olivat myös hauskoja


    • Anonyymi

      Rowan atkinson on yksi ja charles chaplin.
      Suomalaisista niina lahtinen tulee ekana mieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe