Vieläkö Jari

member of mafia

Niin vieläkö JARI jobbaa varastettua tavaraa inksassa.

7

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällaiset

kirjottelijat voisi kirjoittaa nimellään! Kyseinen henkilö voisi sulle henk.koht vastata. Tai sitten sen kaverit... YLLÄPITO voisi poistaa tällaiset paska viestit!!!!

• jouko takkunen

joo eilen kävin hakemassa mummolle kahet kalsarit oli kuulemma nigeriasta varastetut!!

• kuka jari?

juuri tämmöinen voi olla syytös vaikka sellaista kohtaan joka hävittäää vanhoja ostamiaan telkkareita esim uuden tauku tv tieltä.

tai ostamansa auton soitinta kauppaa kun on tulossa uudempa mp3 soitin tilalle jne, melkoisen leimaavaa kaikkia "jareja" kohtaan jotka kierrättää rehellisiä tavaroitaan uuden hitekin edestä pois.

kerrohan kenestä jarista on kysymys, ja asuuko jari missä. se että myy romujaan pois inksassa ei tarkoita aina että asuisi siellä.

ettei vaan alulle laittaja ole vetänyt hernettä nenään jostain muusta asiasta ja haluaa leimata jonkun henkilön? onkohan alunperin ketjun aloittaja itse inksasta vai kenties haminasta?

• käteismaksu

oha jarilla myymälä insassa autotallissa ,mistä saa lähestulkoo mitä vaan tarvii eli aseita viinaa tupakkaa ja tarvittaessa vaikka pölyn imureita , siellä se niitä tilauksia vastaan ottaa ja toimittaa iha mitä vaa

• -----------
        käteismaksu kirjoitti:

oha jarilla myymälä insassa autotallissa ,mistä saa lähestulkoo mitä vaan tarvii eli aseita viinaa tupakkaa ja tarvittaessa vaikka pölyn imureita , siellä se niitä tilauksia vastaan ottaa ja toimittaa iha mitä vaa

no sitten se ei olekkaan ehkä niitä haminan narkkareita.

• jobbuli

Kaikki kunnia jarille. Yritteliäs kaveri. Itsekin jobaan kokopäiväsesti ja myyn viinaa, tupakkaa, autoja, antiikia, lähes kaikkea millä voi rahaa tehdä. Nyt ajattelin sijoittaa kumiveneisiin ja alkaa järjestää merenylitys matkoja pakolaisille. sutenöörinäkin olen ollut vuosia, kyllä sitä ihminen keksii kaikkea pikku bisnestä kun jää työttömäksi. Laiskat ne valitaa ja narisee.

• Sarijari

Vieläkö Mari myy omaa tavaraa inksassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      931
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      764
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      691
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      679
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe