Erilaiset kuukautiset keskenmenon jälkeen

onko kokemuksia?

Sain syyskuussa keskenmenon rv9. Keskenmeno hoidettin kaavinnalla. Sen jälkeen kuukautiset ovat kyllä olleet säännölliset mutta selvästi aiempaa niukemmat, myös vuodon väri on enemmän kirkkaan veren punaista. Uutta raskautta on yritetty lokakuusta lähtien, ei ole tärpännyt vielä. Oudoista tuntemuksista alavatsalla olen myös kärsinyt ja olen käynyt lääkärillä tutkimuksissa, papa ok, tulehdusarvot ei koholla, ultrassa ei näkynyt mitään poikkeavaa.Onko muilla kuukautiset muuttuneet keskenmenon/kaavinnan jälkeen? Onkohan tämä normaalia henkisesti raskaan kokemuksen jälkeen vai onko jotain fyysisesti vialla. Kiitokset jos jollakin on kertoa omia kokemuksia aiheeseen liittyen;)

8

6364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan samanlaiset...

Sain myös keskenmenon syyskuussa rv 9 ja kaavinta päälle. Sen jälkeen säännölliset mutta niukat ja kirkasta verta. En tiedä mistä johtuu =( tietääkö joku? Myöskään minä en uudestaan ole raskaaksi tullut. Viimeksi tulin heti ensimmäisestä yrittämästä.

• alkuperäinen kirjoittaja

Minulla muuten myös tämä keskenmennyt raskaus alkoi yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä joten siksi asia huolestuttaakin vaikkei tässä montaa kuukautta yritystä ole vielä takana. Toivotaan josko joku osaisi mahdollisen syyn meille kertoa;)

• eka raskaus...

Itse pääsin juuri kaavinnasta kotiin, ja pelottaa kovasti, että jos en tulekaan raskaaksi enää... Peukut kuitenkin pystyssä, sekä teille, että meille!!

• sellaista...

Kirjoittelin tuossa tuon toisen viestin, eli mulla oli se km kanssa syyskuussa. Nyt tuli positiivinen tulos raskaustestissä, eli ei kai niistä oudoista kuukautisista välttämättä haittaa ole raskautumisen kannalta.

• tuulimuna

Tuulimuna 10/06 kaavittiin
      ja menkat siitä n. 2 kk päästä.
      Niukat ja suht. kivuttomat.
      Ennen raskautta menkat oli runsaat
      ja suhteellisen kivuliaat.
      Että jotain positiivistakin,
      jos sitä nyt haluaa löytää..

• näin...

Mulla tuli keskenmeno lokakuun lopussa viikolla 12 ja ekat kuukautiset tuli marraskuun puoles välis ja kuukauden sisällä siinä yhteensä kolme kertaa, huoh! Nyt eilen alko taas ja surullinen olo on, ku oisin toivonu niin positiivista testitulosta. Mulla on ollu keskenmenon jälkeen kovia alavatsa kipuja, mutta lääkärit ovat kaikki mahdolliset tutkinut, mutta mitään syytä ei löydy. Kroppa taitaa olla vielä aika sekasin...mutta toivossa on hyvä elää! :)

• kirjoittaja

Kiitos vastauksestasi ja osanottoni menetykseesi, helpottavaa kuulla että alavatsan kipuilut keskenmenon jälkeen eivät välttämästä johdu mistään vakavammasta jos sinullakin niitä on tutkittu. Kyllä se uusi raskaus sieltä varmasti tulee mutta ensin on tärkeää käsitellä ja surra menetys kunnolla. Itse ajattelen niin että ehkä kroppa ei anna uuden raskauden alkaa ennenkuin on itse siihen henkisesti valmis;)

• näin..
        kirjoittaja kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi ja osanottoni menetykseesi, helpottavaa kuulla että alavatsan kipuilut keskenmenon jälkeen eivät välttämästä johdu mistään vakavammasta jos sinullakin niitä on tutkittu. Kyllä se uusi raskaus sieltä varmasti tulee mutta ensin on tärkeää käsitellä ja surra menetys kunnolla. Itse ajattelen niin että ehkä kroppa ei anna uuden raskauden alkaa ennenkuin on itse siihen henkisesti valmis;)

Itse yritän ajatella samalla tavalla, muutenhan tässä vallan hulluksi tulisi. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11705
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7946
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2983
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2248
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      153
      2187
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1646
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      54
      1096
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      782
    Aihe